![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de 15 nieuwste topics op dit forum gaan er maar liefst ELF (11 !!) over de Belgische Unie (BUB) . U weet dat elke publiciteit goede publiciteit is. Vandaag wordt de BUB nog genegeerd door de media, maar er komen barstjes in het boycot-beleid van de Vlaams-Waalse politiek-mediatieke elite.
Onze website haalt honderden bezoekers per dag, een explosieve stijging doet zich de laatste dagen voor. De BUB kreeg de laatste dagen ook tientallen nieuwe leden. BUB is hét gespreksonderwerp van de dag op dit forum, en zelfs in de dorpscafés na onze actie op de Ijzerwake. Of u het nu wil of niet, en u mag zoveel met ons lachen als u wil hoor, maar de BUB groeit. U kan ons belachelijk vinden, blunderboeken opstellen, maar de man in de straat begint ons te kennen en dat is het enige dat ons interesseert. De BUB dringt de leefwereld binnen. Nog even en BUB marcheert met vlag en wimpel het parlement binnen. ![]() SFL krijgt meer volk bijeen als BUB? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 ) Patriot! 38 383 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/misc/paperclip.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Marc Wilmots: Erelid Van De B. U. B.!! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Patriot! 341 4.000 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] P&D - Dat is genieten zeg... ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Brugge Veilig en Leefbaar 85 947 [img]images/statusicon/thread_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Zouden we zo stillaan niet een BUbbelblunderboek kunnen openen? vercetti 11 94 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB liegt ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Betweter 142 1.241 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB haalt de krant ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) bartje 78 906 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Dankzij BUB open ik een frietkot ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Patrice 141 1.539 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB klaagt racistische haatpartij aan ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Patriot! 243 3.288 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Een klacht van de BUB tegen de VRT ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Iwein 185 2.043 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Liberaal Appel op sterven na dood. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 ) PDR 20 339 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Peiling Voor wie kiezen: BUB of NU? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) stab 172 1.778 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Nu in Metro: "B.U.B. is boos" ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) Patrice 126 1.661 [img]images/statusicon/thread.gif[/img] Somers wil scoren in Boechout Micha 9 193 [img]images/statusicon/thread_hot.gif[/img] Het is eigenlijk zielig, zéér zielig. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ) vercetti 40 553 [img]images/statusicon/thread_dot_hot.gif[/img] Een massale bubbelbetoging! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina ) |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat onze vijanden ons haten dan dat ze niet over ons spreken.
Of dat de vijanden ons bejubelen, hé Rudy van de Nationale Unie... |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jullie ook? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt niet over NU gesproken.
|
![]() |
![]() |
#6 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn kakt jullie kop vol en jullie jubelen: "Men praat over ons!" Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met jullie zou vergelijken![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 18 september 2005 om 16:23. |
|||||
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, das jullie strategie en daar ga ik niet tussenkomen. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben echt benieuwd... Hopelijk gaan we nu geen dagen schaduwboksen, maar vertelt U gewoon wat dit DEBACLE uw partij heeft opgebracht? |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 16:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Patriot is gene slimme.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Zelfs een journalist van de GVA zei me vandaag nog dat we méér en méér in de media komen. Let misschien ook op ons recht van antwoord.
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Uiteraard zullen de mensen jullie dan beter en beter beginnen kennen en zal jullie stemmenaantal drastisch de hoogte ingaan en zullen jullie binnen de korste keren gigantische procenten halen daar jullie toch beweren dat er zoveel Belgen zijn die jullie mening delen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 18 september 2005 om 17:45. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog eens het ultieme bewijs dat de BUB zichzelf niet eens ernstig neemt.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |