Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 september 2005, 16:11   #1
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard Populairste partij van het moment? BUB natuurlijk!

Van de 15 nieuwste topics op dit forum gaan er maar liefst ELF (11 !!) over de Belgische Unie (BUB) . U weet dat elke publiciteit goede publiciteit is. Vandaag wordt de BUB nog genegeerd door de media, maar er komen barstjes in het boycot-beleid van de Vlaams-Waalse politiek-mediatieke elite.

Onze website haalt honderden bezoekers per dag, een explosieve stijging doet zich de laatste dagen voor. De BUB kreeg de laatste dagen ook tientallen nieuwe leden. BUB is hét gespreksonderwerp van de dag op dit forum, en zelfs in de dorpscafés na onze actie op de Ijzerwake. Of u het nu wil of niet, en u mag zoveel met ons lachen als u wil hoor, maar de BUB groeit. U kan ons belachelijk vinden, blunderboeken opstellen, maar de man in de straat begint ons te kennen en dat is het enige dat ons interesseert. De BUB dringt de leefwereld binnen. Nog even en BUB marcheert met vlag en wimpel het parlement binnen.

SFL krijgt meer volk bijeen als BUB? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 )
Patriot!
38 383 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/misc/paperclip.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Marc Wilmots: Erelid Van De B. U. B.!! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patriot!
341 4.000 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] P&D - Dat is genieten zeg... ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Brugge Veilig en Leefbaar
85 947 [img]images/statusicon/thread_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Zouden we zo stillaan niet een BUbbelblunderboek kunnen openen?
vercetti
11 94 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB liegt ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Betweter
142 1.241 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB haalt de krant ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
bartje
78 906 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Dankzij BUB open ik een frietkot ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patrice
141 1.539 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB klaagt racistische haatpartij aan ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patriot!
243 3.288 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Een klacht van de BUB tegen de VRT ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Iwein
185 2.043 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Liberaal Appel op sterven na dood. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 )
PDR
20 339 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Peiling Voor wie kiezen: BUB of NU? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
stab
172 1.778 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Nu in Metro: "B.U.B. is boos" ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patrice
126 1.661 [img]images/statusicon/thread.gif[/img] Somers wil scoren in Boechout
Micha
9 193 [img]images/statusicon/thread_hot.gif[/img] Het is eigenlijk zielig, zéér zielig. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 )
vercetti
40 553 [img]images/statusicon/thread_dot_hot.gif[/img] Een massale bubbelbetoging! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:14   #2
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Van de 15 nieuwste topics op dit forum gaan er maar liefst ELF (11 !!) over de Belgische Unie (BUB) . U weet dat elke publiciteit goede publiciteit is. Vandaag wordt de BUB nog genegeerd door de media, maar er komen barstjes in het boycot-beleid van de Vlaams-Waalse politiek-mediatieke elite.

Onze website haalt honderden bezoekers per dag, een explosieve stijging doet zich de laatste dagen voor. De BUB kreeg de laatste dagen ook tientallen nieuwe leden. BUB is hét gespreksonderwerp van de dag op dit forum, en zelfs in de dorpscafés na onze actie op de Ijzerwake. Of u het nu wil of niet, en u mag zoveel met ons lachen als u wil hoor, maar de BUB groeit. U kan ons belachelijk vinden, blunderboeken opstellen, maar de man in de straat begint ons te kennen en dat is het enige dat ons interesseert. De BUB dringt de leefwereld binnen. Nog even en BUB marcheert met vlag en wimpel het parlement binnen.

SFL krijgt meer volk bijeen als BUB? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 )
Patriot!

38 383 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/misc/paperclip.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Marc Wilmots: Erelid Van De B. U. B.!! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patriot!

341 4.000 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] P&D - Dat is genieten zeg... ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Brugge Veilig en Leefbaar

85 947 [img]images/statusicon/thread_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Zouden we zo stillaan niet een BUbbelblunderboek kunnen openen?
vercetti

11 94 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB liegt ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Betweter

142 1.241 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB haalt de krant ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
bartje

78 906 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Dankzij BUB open ik een frietkot ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patrice

141 1.539 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] BUB klaagt racistische haatpartij aan ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patriot!

243 3.288 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Een klacht van de BUB tegen de VRT ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Iwein

185 2.043 [img]images/statusicon/thread_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Liberaal Appel op sterven na dood. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 )
PDR

20 339 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Peiling Voor wie kiezen: BUB of NU? ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
stab

172 1.778 [img]images/statusicon/thread_dot_hot_new.gif[/img] [img]images/buttons/firstnew.gif[/img] Nu in Metro: "B.U.B. is boos" ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Patrice

126 1.661 [img]images/statusicon/thread.gif[/img] Somers wil scoren in Boechout
Micha

9 193 [img]images/statusicon/thread_hot.gif[/img] Het is eigenlijk zielig, zéér zielig. ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 )
vercetti

40 553 [img]images/statusicon/thread_dot_hot.gif[/img] Een massale bubbelbetoging! ( [img]images/misc/multipage.gif[/img] 1 2 3 ... Laatste pagina )
Inderdaad: Uw partij is bijzonder populair als pispaal deze dagen....

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 18 september 2005, 16:16   #3
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb liever dat onze vijanden ons haten dan dat ze niet over ons spreken.

Of dat de vijanden ons bejubelen, hé Rudy van de Nationale Unie...
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:19   #4
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb liever dat onze vijanden ons haten dan dat ze niet over ons spreken.

Of dat de vijanden ons bejubelen, hé Rudy van de Nationale Unie...
Heb ik geen probleem mee, dat toont aan dat wij, naast ons belgicisme, toch iets te bieden hebben.
Jullie ook?

Oud 18 september 2005, 16:20   #5
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er wordt niet over NU gesproken.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:23   #6
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Mijn kakt jullie kop vol en jullie jubelen: "Men praat over ons!"
Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met jullie zou vergelijken![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rudy Van Nespen on 18-09-2005 at 17:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met jullie zou vergelijken![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met juliie zou vergelijken![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 18 september 2005 om 16:23.
Oud 18 september 2005, 16:26   #7
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Over jullie wel, hé!
Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met jullie zou vergelijken!
Ik sta liever in de kranten waarna tientallen nieuwe leden binnenkomen, terwijl de flaminganten ons nog wat meer haten (alsof ze dat al niet deden). Jullie hebben liever dat iedereen over jullie zwijgt, dat de media jullie niet kennen en enkel een tientallen flaminganten van jullie gehoord hebben en af en toe wat lof toezwaaien.
Tja, das jullie strategie en daar ga ik niet tussenkomen.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:33   #8
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik sta liever in de kranten waarna tientallen nieuwe leden binnenkomen, terwijl de flaminganten ons nog wat meer haten (alsof ze dat al niet deden). Jullie hebben liever dat iedereen over jullie zwijgt, dat de media jullie niet kennen en enkel een tientallen flaminganten van jullie gehoord hebben en af en toe wat lof toezwaaien.
Tja, das jullie strategie en daar ga ik niet tussenkomen.
Allez, noem een kat een kat en vertel me eens hoeveel leden jullie bij hebben gekregen, na het Marc Wilmots verhaal?
Ik ben echt benieuwd...
Hopelijk gaan we nu geen dagen schaduwboksen, maar vertelt U gewoon wat dit DEBACLE uw partij heeft opgebracht?

Oud 18 september 2005, 16:35   #9
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad: Uw partij is bijzonder populair als pispaal deze dagen....
Guderian is offline  
Oud 18 september 2005, 16:38   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Dan heb ik liever dat men over ons zwijgt, dan dat men ons enigszins met jullie zou vergelijken!
Op het forum hier ligt men al twee dagen plat van het lachen met hun idiote stunt en Patriot vind dat positief. [edit]
[size=1]After edit by daiwa on 18-09-2005 at 17:39
Reason:

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Op het forum hier ligt men al twee dagen plat van het lachen met hun idiote stunt en Patriot vind dat positief. [/size]

Citaat:
Over jullie wel, hé!
Op het forum hier ligt men al twee dagen plat van het lachen met hun idiote stunt en Patriot noemt dat positief. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2005 om 16:39.
daiwa is offline  
Oud 18 september 2005, 16:51   #11
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Patriot is gene slimme.
Musketo is offline  
Oud 18 september 2005, 17:00   #12
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Zelfs een journalist van de GVA zei me vandaag nog dat we méér en méér in de media komen. Let misschien ook op ons recht van antwoord.
Hans1 is offline  
Oud 18 september 2005, 17:41   #13
bartje
Minister-President

Standaard

Uiteraard zullen de mensen jullie dan beter en beter beginnen kennen en zal jullie stemmenaantal drastisch de hoogte ingaan en zullen jullie binnen de korste keren gigantische procenten halen daar jullie toch beweren dat er zoveel Belgen zijn die jullie mening delen.[edit]
[size=1]After edit by bartje on 18-09-2005 at 18:45
Reason:

Uiteraard zullen de mensen jullie dan beter en beter beginnen kennen en zal jullie stemmenaantal drastisch de hoogte ingaan en zullen jullie binnen de korste keren gigantische procenten halen daar jullie toch beweren dat er zoveel Belgen zijn die jullie mening delen.[/size]

Uiteraard zullen de mensen jullie dan beter en beter beginnen kennen en zal jullie stemenaantal drastisch de hoogte ingaan en zullen jullie binnen de korste keren gigantische procenten halen daar jullie toch beweren dat er zoveel Belgen zijn die jullie mening delen.[/size]
[/edit]

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren

Laatst gewijzigd door bartje : 18 september 2005 om 17:45.
bartje is offline  
Oud 18 september 2005, 17:44   #14
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Uiteraard zullen de mensen jullie dan beter en beter beginnen kennen en zal jullie stemenaantal drastisch de hoogte ingaan en zullen jullie binnen de korste keren gigantische procenten halen daar jullie toch beweren dat er zoveel Belgen zijn die jullie mening delen.

Juist.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 18:36   #15
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Nog eens het ultieme bewijs dat de BUB zichzelf niet eens ernstig neemt.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 18:56   #16
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 19:00   #17
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Zien jullie het dan echt niet in? Wij kunnen op deze fora zeggen wat we willen, serieus of niet, en er gaan tientallen topics over ons open. Jullie zorgen ervoor dat er over ons gesproken wordt. De gazetten beginnen dat over te nemen: eerst spottend, nu behandelen ze ons meer en meer als een randfenomeen dat toch succes dreigt te gaan hebben. Bescheiden, uiteraard, maar de trend is er. Zo krijgt BUB meer en meer aanvragen van tijdschriften etc om onze standpunten eens degelijk uit te leggen. Ook gewone mensen vragen zich meer en meer af waar wij nu echt voor staan. Wij gaan dus de kans krijgen om ons programma degelijk uit te leggen, en dát is waar wij op gewacht hebben. Dan krijgen we echt de kans om ons van onze beste kant te laten zien, wat tot nu toe nog niet mogelijk was. Mede dankzij de constante belangstelling die jullie voor ons tonen, wordt de weg nu langzaam maar zeker opengegooid voor een échte opname in de media en de leefwereld. En dán zullen we pas echt beginnen groeien. Mede dankzij jullie. Bedankt dus.
Hoe meer jullie het BUB-"programma" uitleggen hoe meer er zal gelachen worden. Alvast bedankt.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 18 september 2005, 19:00   #18
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Ja nou, we zijn bang hoor.
Musketo is offline  
Oud 18 september 2005, 19:06   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Hoe meer jullie het BUB-"programma" uitleggen hoe meer er zal gelachen worden. Alvast bedankt.
Tot nu toe hebben enkel Bplus en de Leuvense liberale studenten de moed gehad om ons uit te nodigen ons programma uit te leggen. U mag hen altijd vragen hoeveel er gelachen werd. Ik vond het nochtans een discussie op hoog niveau, ondanks enkele heethoofden langs beide kanten.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 19:09   #20
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Tot nu toe hebben enkel Bplus en de Leuvense liberale studenten de moed gehad om ons uit te nodigen ons programma uit te leggen. U mag hen altijd vragen hoeveel er gelachen werd. Ik vond het nochtans een discussie op hoog niveau, ondanks enkele heethoofden langs beide kanten.
U geraakt uw ere-lidmaatschap zelfs niet kwijt aan de mensen aan wie u het gratis aanbiedt!
Jozef Ostyn is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be