![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinderen mogen al geen plezier meer hebben. Moeten allemaal binnen blijven en boeken lezen en studeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ja het moet er van jongs af aan in geklopt worden dat het leven ernstig is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() 1. het zijn de linkeiwinkies die steevast de kinderen als volwassenen willen behandelen, enfin ze toch dezelfde rechten maar niet de plichten willen geven bv stemplicht verlagen tot 16 jaar, recht op sex verlagen tot 14 jaar enz., ook de anti-autoritaire opvoeding is één van hun dada's!
2. De enige manier om allochtone ouders te responsabileren is door ze in hun waardevolste te treffen nl hunne portemonee! Je zal wel zien dat ze zich zullen reppen om zoonlief tot de orde te roepen als ze een paar keer zo'n boete zullen krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() De liberalen zeggen nu wat de Joden zeggen en wat het Vlaams Belang niet durft zeggen.
Namelijk dat Marokkanen en Turken als opvoeders niet deugen. Het is crapuul en daarom gedragen hun kinderen zich ook als crapuul. Niet meer dan juist dat men de zaken bij de oorsprong aanpakt en niet bij de symptomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht zal die 250 € de ouders er toe aanzetten om zelf hun kinderen een draai om hun oren te geven. Citaat:
Alleen vraag ik mij af of ze die boete wel zullen betalen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bobke : 27 september 2005 om 11:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dan proberen die kinderen het ergens anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Die Marokkaanse ouders trekken zich geen fluit aan van hun kinderen, vinden het normaal dat ze als parasiterende onderklasse duizenden euro's aan steungeld trekken om een lagere volkssoort in stand te houden in ettelijke Vlaamse binnensteden.
Welnu, in Mechelen is het dikke kaka met die Marokkanen. Niets dan ambras, geweld op straat door die kakkerlakken, bendevorming. En troef je er eens 1 af, dan staan er 20 kakkerlakken rondom u. Goed initiatief van Somers. Zal die pamperioridieten een lesje leren. Iedereen weet waarom die fat mamma's hier aan de lopende band kinderen zitten te baren die toch geen toekomst hebben in een land waar brains het werkinstrument aan het worden zijn van de toekomst: money: kindergeld,oceeeeemweeeeeeee ... Neem het allemaal van die niet Belgen af, stop met socio path(et)ische onzin en laat ze in land van herkomst geiten kweken. Is goed voor de wereldeconomie, want dan zijn ze productief.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 27 september 2005 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Tja, het ocmw zal weer heel wat boetes mogen uitbetalen...
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
schitterend land, den belziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() sorry mannen ff met de voetjes op de grond
het ocmw betaald nooit boetes of neemt ook GEEN schulden over. wel doen ze aan schuldbemiddeling en budgetbeheer.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 september 2005 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Ik vind niets grappigs aan belastingen, sorry...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |