![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Politieke partij wil huwelijk afschaffen
Een nieuwe politieke partij in Zweden wil het huwelijk afschaffen als ze aan de macht komt. Het feministische initiatief, dat naar eigen zeggen meer dan 20 procent van de stemmen verwacht bij de volgende verkiezingen, verklaart dat het huwelijk niet om liefde draait maar om bezit. Volgens Tiina Rosenberg wil de partij een samenlevingsvorm promoten die geen rekening houdt met geslacht en meer dan twee personen toelaat in een relatie. Maar, voegt ze er aan toe: ,,een relatie met meer dan twee personen toelaten wil niet zeggen dat we terug willen naar een patriarchische structuur waar de man een harem vrouwen bezit". ,,Een man met acht vrouwen die moeten gehoorzamen is niet wat we in gedachte hebben", aldus Rosenberg. Om de mannen toch te motiveren voor deze feministische partij te stemmen, pleiten de vrouwen ook voor werkdagen van zes uur. 8) nordens sanna styrka... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Daar stem ik op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog met een vertegenwoordigster van deze partij gesproken in Zweden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Leuk initiatief. Monogamie is een onnatuurlijk systeem (zeker voor mannen). Daar zijn de meeste biologen het wel over eens.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun laatste slogan schijnt, om nog meer mannen aan te trekken, de volgende te zijn: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() de scandinaven, zuiver germaans bloed, zijn altijd voor op de rest.
dit zal navolging krijgen in de rest van europa. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() [campee]D'accord Chipie, d'accord.[/campee]
Wijziging: Het beweegt niet! Ik deed wat fout! ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Musketo : 14 september 2005 om 12:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() als ze dan ook alimentatie afschaffen ok
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chipie MOET wel extreem hoog begaafd zijn. Niemand snapt z'n humor.
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() In feite een Oud-Germaans principe dat nogal vaak in extreem-rechts gesitueerd wordt. Het werd zelfs gehuldigd binnen de esoterische kern van SS-aanhangers.
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Guderian : 14 september 2005 om 13:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het huwelijk is idd een totaal voorbijgestreefde louter economisch constructie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De feministen doen het altijd.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Trouwen geeft voordelen ivm belastingen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Dancer In The Dark : 14 september 2005 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu je het zegt, ik betaal me blauw aan belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat men weeral gaat reageren...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 14 september 2005 om 15:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 september 2005 om 15:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |