![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Essentieel in de verpersoonlijking van de netsfeer zijn de 'omroepsters'. Dat zal bij Eén niet anders zijn. En toch, We gaan naar een ander tijdperk. De omroepsters zijn het onthaal van Eén. Gastvrije mensen die zorgen dat de bezoeker zich prettig thuis voelt. Ze maken deel uit van de wereld van de kijker.
De omroepsters van Eén zijn warm, spontaan, echt, authentiek. Geen sprekende hoofden, maar persoonlijkheden die weten wat er gebeurt. Bon Webstek één Is dit niet prachtig aan de man gebracht. En toch, ik mis iets, en dacht bij het horen van het recente nieuws over de 'omroepsters', ze gaan het goed maken. Want wat gebeurt er Katja wordt vervanger door door Saartje, omdat eerst genoemde zwanger is. Ze maken het dus NIET goed. ![]() Ik dacht, deze unieke kans (door de vervanging van Katja) zal de VRT het eens laten zien hoe het echt moet. Ze krijgen de kans om hun politieke correcte rol ten berde te brengen. Ze kon een opsteker van formaat uitbrengen, een zet, die de multicultere samenleving alle eer zou aandoen. Ze kon Katja bijvoorbeeld laten vervangen door een Fatima of Aisha Een op en top moslimvrouw, met de kennis van de perfecte Nederlandse taal. Zelfs met hoofddoek, al was het maar om Dewinter te doen knarsetanden. Maar nee, het mag niet waar zijn. ![]() Het gezicht van de VRT, of tenminste... de verpersoonlijking van de netsfeer...het onthaal van Eén...zorgen dat de bezoeker zich prettig thuis voelt...en deel uitmaken van de wereld van de kijker... ZAL EEN AUTOCHTONE VLAMING ZIJN. Foei! foei! foei! VRT... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hmm... Indien ze een moslima hadden gekozen mét hoofddoek zou de regering waarschijnlijk gevallen zijn of zo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() De VRT zou wat eerlijker mogen zijn over de trend in haar berichtgeving. Het was Tony Mary - denk ik - die ooit opperde dat een goede journalist wat linkser zou moeten zijn dan de burger.
Enfin, daarom ook mijn voorstel om de Internationale de inleidende tune van het Journaal te maken. Dan weet de onoplettende burger tenminste waar hij aan toe is. Dat zal hem misschien aanzetten tot een wat meer kritische blik t.o.v wat hem wordt voorgeschoteld en voorgekauwd. Nieuws of duiding hoeft helemaal niet objectief te zijn, (1) zolang je daar maar besef van hebt en (2) zolang het geen staatszender betreft.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik krijg het op mijn heupen van Het Journaal op de VRT. Precies alsof ze uitzenden voor hun prof journalistiek.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De VRT is niet vies om "persoonlijke" kritiek te uiten op iedereen die de multicuturele samenleving in twijfel durft te trekkken. De VRT wil zich belichamen als voortrekker om de multiculalriteit alle kansen tegeven. Awel, dat ze dan maar eens in eigen hart kijkt. De openbare omroep zou de allochtoonse bevolking een hart onder de riem steken, door iemand van deze bevolkingsgroep als uithangbeeld voor te dragen. Maar nee, dan opeens is ze 100% autochtoons. Daarbij, als de VRT de redenering toepast 'de beste krijgt de beste kans', dat ze dat dan maar eens in de politiek ook toepast. Partij genoemd wordt het Vlaams belang door de kiezer procentueel als beste gekozen. Toch krijgt ze in verhouding niet de kans om dit op de openbare omroep om te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() die omroepsters tijn volledig overbodig en irritant.
*fijn dat u weer op één hebt afgestemd* (of zoiets) brr zappen ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Ik kijk sowieso geen Vlaamse tv, behalve Ketnet dan.
|
![]() |
![]() |