![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop was zeer hard aan het denken :
> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. > Heeft mijn stoute vriendje dan gedaan alsof dat niet zo is? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#2 |
|
|
TDM's tarzanboy wrote: > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop was zeer hard aan > het denken : > >> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene >> is. >> > Heeft mijn stoute vriendje dan gedaan alsof dat > niet zo is? Tom de Moor's tarzanboy ? Gij se Voil Hoer ! Ene met een eigen bedrijf, van ottos dan nog wel. Een grote garage met veel smeervet. En de "masher" gaat daar solliciteren met een tarzanbroekske om mijnheer den direkt deur hiet te maken. Ik heb vandaag mijn eerste bestelling uit de VS binnen ! Holadieooo. Zeg Masher, ik gaan een villake huren aan de reserf in Knokke, as ge goesting hed om daar wat in uw Bloot bovenlaaif en uw tarzanbroekske wat muurkes te komen mashen, dan help ik U voorniet van uw rugpaain af. Wel, vrolijke vrienden, ge ziet nu waarom de overheid en de maatschappij KEIHARD on ONVERBIDDELIJK moet optreden tegen iedere vorm van janetterij. Ge weet waar het begint, maar ge weet niet waar het eindigt. Den enen zieget van den anderen, en vanaf das zet normaol beginne vinde, dan ist om zeep. Uwe Hayek, morgen 24 jaar samen met de andere helft van Huize Hayek. Nooit vreemd gegaan, altijd eerst de naam gevraagd. Toch bijna altijd. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#3 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Uwe Hayek, morgen 24 jaar samen met de andere helft > van Huize Hayek. Nooit vreemd gegaan, altijd eerst de > naam gevraagd. Toch bijna altijd. Woont gij nog steeds bij uw moeder? Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#4 |
|
|
news:[email protected]... > > > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > > > maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. > > En VerTepelde ook niet ! > > </Begin Crets mode on> > En haal die muis uit uwen nol ! > </Begin Crets Mode off> > > > Uwe Hayek. Welk cadeau wil je voor jouw verjaardag? Een wortel, een banaan of een komkommer? Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#5 |
|
|
Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. En VerTepelde ook niet ! </Begin Crets mode on> En haal die muis uit uwen nol ! </Begin Crets Mode off> Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#6 |
|
|
"Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. > Juist. Anderzijds is dat geen schande. Zou het kunnen dat pecies deze geaardheid hem boven de middelmaat doet uitstijgen? Zijn wildwateren daargelaten. a. |
|
|
#7 |
|
|
maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is.
Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#8 |
|
|
"TDM's tarzanboy" <frits&[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop was zeer hard aan het denken : > > maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. > > > Heeft mijn stoute vriendje dan gedaan alsof dat niet zo is? Bwah, TDM mag hier nog zoveel stoere taal komen klappen als hij wil. Van HugoOpblaaspop was ik ook juist? Ondanks z'n jarenlange ontkenning... Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#9 |
|
|
Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > "Hayek" <[email protected]> schreef in > bericht > news:[email protected]... > >> >> Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: >> >> >>> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er >>> gene is. >> >> En VerTepelde ook niet ! >> >> </Begin Crets mode on> En haal die muis uit uwen >> nol ! </Begin Crets Mode off> >> >> >> Uwe Hayek. > > > Welk cadeau wil je voor jouw verjaardag? Een > wortel, een banaan of een komkommer? Heu.. Den Boer ? Voor een koude winternamiddag ? Vriend zoekt Boer. Trekker geen probleem, voldoende parkeerplaats. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#10 |
|
|
"Hayek" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > >> "Hayek" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected]... >> >>> >>> Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: >>> >>> >>>> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er >>>> gene is. >>> >>> En VerTepelde ook niet ! >>> >>> </Begin Crets mode on> En haal die muis uit uwen >>> nol ! </Begin Crets Mode off> >>> >>> >>> Uwe Hayek. >> >> >> Welk cadeau wil je voor jouw verjaardag? Een >> wortel, een banaan of een komkommer? > > Heu.. Den Boer ? Voor een koude winternamiddag ? > > Vriend zoekt Boer. Trekker geen probleem, voldoende > parkeerplaats. > Ik geloof dat hij alle soorten reeds in zijn aars gehad heeft ;-) Mischien eens bij de stier op bezoek gaan, hij zou piepen mijn gedacht. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#11 |
|
|
news:[email protected]... > > > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > > > "Hayek" <[email protected]> schreef in > > bericht > > news:[email protected]... > > > >> > >> Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop wrote: > >> > >> > >>> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er > >>> gene is. > >> > >> En VerTepelde ook niet ! > >> > >> </Begin Crets mode on> En haal die muis uit uwen > >> nol ! </Begin Crets Mode off> > >> > >> > >> Uwe Hayek. > > > > > > Welk cadeau wil je voor jouw verjaardag? Een > > wortel, een banaan of een komkommer? > > Heu.. Den Boer ? Voor een koude winternamiddag ? > > Vriend zoekt Boer. Trekker geen probleem, voldoende > parkeerplaats. > > Uwe Hayek. Naar wat gaat jouw voorkeur uit? Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#12 |
|
|
Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop schreef:
> maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. Welkom terug Edwin. We hebben je gemist. Als kiespijn. Ben je naar een afslank-kliniek geweest? Of gaan raften? OOP |
|
|
#13 |
|
|
Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop schreef:
> Woont gij nog steeds bij uw moeder? En gij? Heeft ze uw cheque voor september al opgestuurd? OOP |
|
|
#14 |
|
|
"Orhan's opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop schreef: > > > maar Tom De Moor moet niet doen alsof hij er gene is. > > Welkom terug Edwin. We hebben je gemist. Als kiespijn. > Ben je naar een afslank-kliniek geweest? Of gaan raften? > > OOP Ik ben bezig met gitaarlicks in te studeren. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#15 |
|
|
"Orhan's opblaaspop" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... > Fuck Ghingis Khan z'n opblaaspop schreef: > > > Woont gij nog steeds bij uw moeder? > > En gij? Heeft ze uw cheque voor september al opgestuurd? > > OOP Erger, ik heb reeds een voorschot gevraagd voor oktober! Ik kan natuurlijk nog altijd inbeelden dat ik op vakantie ben op de Filipijnen zoals jij. Dat is gratis. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#16 |
|
|
"Fuck Orhan z'n opblaaspop" <[email protected]> wrote in message
news:1127173071_12915@spool6- > > Ik ben bezig met gitaarlicks in te studeren. > Die belooft nonkel me ook altijd. Ik wacht er nog op. U's Maghrebijnse |
|
|
#17 |
|
|
Hayek gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> > TDM's tarzanboy wrote: > > > Zeg Masher, ik gaan een villake huren aan de reserf in > Knokke, as ge goesting hed om daar wat in uw Bloot > bovenlaaif en uw tarzanbroekske wat muurkes te komen > mashen, dan help ik U voorniet van uw rugpaain af. > > de match heeft al veel verlicht. En anders zou ik toch voor de minste pijn hanteren en dwz niet mashen(en zekers niet ferniet. Stielmannen zijn niet zo dik gezaaid) -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#18 |
|
|
lesjkajski wrote: > Hayek gebruikte zijn klavier om te schrijven : > >> >> TDM's tarzanboy wrote: >> >> >> Zeg Masher, ik gaan een villake huren aan de >> reserf in Knokke, as ge goesting hed om daar wat >> in uw Bloot bovenlaaif en uw tarzanbroekske wat >> muurkes te komen mashen, dan help ik U voorniet >> van uw rugpaain af. >> >> > > de match heeft al veel verlicht. > > En anders zou ik toch voor de minste pijn hanteren > en dwz niet mashen(en zekers niet ferniet. > Stielmannen zijn niet zo dik gezaaid) Als gij maar dik kunt zaaien... :-P Ik zal mij beter uitdrukken : "en bovendien help ik U verniet van uw rugpijn af". Maar de klant heeft alweer niet gereageerd... Zucht.. Ik ga mijn winkel dichtgooien. Geen sexy masher in tijgervel... ich kan es mir nicht leisten... Morgen alweer een nieuw bussiness idee bedenken. Dit was te mooi : de mensheid verlossen van allerlei afschuwelijke ziekten en er rijk mee worden... De mensheid wil niet verlost worden van die ziekten, of het mag niet van God. Ik sta in ieder geval verstomd. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |
|
|
#19 |
|
|
Op 22-9-2005, heeft Hayek verondersteld :
> > lesjkajski wrote: > >> Hayek gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> >>> >>> TDM's tarzanboy wrote: >>> >>> >>> Zeg Masher, ik gaan een villake huren aan de >>> reserf in Knokke, as ge goesting hed om daar wat >>> in uw Bloot bovenlaaif en uw tarzanbroekske wat >>> muurkes te komen mashen, dan help ik U voorniet >>> van uw rugpaain af. >>> >>> >> >> de match heeft al veel verlicht. >> >> En anders zou ik toch voor de minste pijn hanteren >> en dwz niet mashen(en zekers niet ferniet. >> Stielmannen zijn niet zo dik gezaaid) > > Als gij maar dik kunt zaaien... :-P > > > Ik zal mij beter uitdrukken : "en bovendien help ik U > verniet van uw rugpijn af". > > Maar de klant heeft alweer niet gereageerd... > Zucht.. Ik ga mijn winkel dichtgooien. > > Geen sexy masher in tijgervel... ich kan es mir nicht > leisten... > > Morgen alweer een nieuw bussiness idee bedenken. Dit > was te mooi : de mensheid verlossen van allerlei > afschuwelijke ziekten en er rijk mee worden... De > mensheid wil niet verlost worden van die ziekten, of > het mag niet van God. Ik sta in ieder geval verstomd. > > Uwe Hayek. > Uwe prijs is ook niet min he. Stuurt uw wereldverlichtend middel op via de post. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#20 |
|
|
lesjkajski wrote: > Op 22-9-2005, heeft Hayek verondersteld : > >> >> lesjkajski wrote: >> >>> Hayek gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> >>>> >>>> TDM's tarzanboy wrote: >>>> >>>> >>>> Zeg Masher, ik gaan een villake huren aan de >>>> reserf in Knokke, as ge goesting hed om daar >>>> wat in uw Bloot bovenlaaif en uw >>>> tarzanbroekske wat muurkes te komen mashen, >>>> dan help ik U voorniet van uw rugpaain af. >>>> >>>> >>> >>> de match heeft al veel verlicht. >>> >>> En anders zou ik toch voor de minste pijn >>> hanteren en dwz niet mashen(en zekers niet >>> ferniet. Stielmannen zijn niet zo dik gezaaid) >> >> >> Als gij maar dik kunt zaaien... :-P >> >> >> Ik zal mij beter uitdrukken : "en bovendien help >> ik U verniet van uw rugpijn af". >> >> Maar de klant heeft alweer niet gereageerd... >> Zucht.. Ik ga mijn winkel dichtgooien. >> >> Geen sexy masher in tijgervel... ich kan es mir >> nicht leisten... >> >> Morgen alweer een nieuw bussiness idee bedenken. >> Dit was te mooi : de mensheid verlossen van >> allerlei afschuwelijke ziekten en er rijk mee >> worden... De mensheid wil niet verlost worden van >> die ziekten, of het mag niet van God. Ik sta in >> ieder geval verstomd. >> >> Uwe Hayek. >> > Uwe prijs is ook niet min he. Stuurt uw > wereldverlichtend middel op via de post. En welke prijs zou dat zijn ? Ik heb nooit een prijs genoemd. Ik heb een aanbod gedaan voor participatie, maar ik heb geen prijs op zich genoemd. Uwe Hayek. -- To be controlled in our economic pursuits, is to be controlled in everything -- F.A.Hayek. Magna est veritas et praevalebit (great is truth, and shall prevail) -- Del Kennedy Government is not the solution, government is the problem. -- Ronald Reagan. Once a government is committed to the principle of silencing the voice of opposition, it has only one way to go, and that is down the path of increasingly repressive measures, until it becomes a source of terror to all its citizens and creates a country where everyone lives in fear. -- Harry S Truman (1884 - 1972), August 8, 1950 Wie het kleine niet eert, valt op negers. -- Karin Bloemen Ik geloof niet meer in Evolutie ! -- Huize Hayek te Heist. |