![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Als uw trein teveel of tevaak telaat is kan je binnenkort rekenen op een 'vergoeding'.
Persoonlijk vind ik dit absurt. Je betaalt enkel de prijs voor u te vervoeren van punt A naar punt B. Nie meer of minder. Maar kom, daar kan natuurlijk over gediscuteerd worden. Nu vraag ik me toch af, wat, als er een "vertraging" is in het wegverkeer. Kan je aan een taxichauffeur ook en vergoeding eisen? Of, zoals het zo dikwijls gebeurt, een file door een ongeval. Kan men dan ook een "schadevergoeding" eisen van de bestuurder die aansprakelijk was voor dit oponthoud? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik vind het persoonlijk geen goed idee om vergoedingen te beginnen te geven bij vertragingen. Het enige wat je daar mee bereikt is de de kost alweer wat hoger gaat liggen en er zodus extra geld moet komen. Van de reiziger of van de overheid (wij dus).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
![]() Zoals gewoonlijk is de modale burger weer overal de dupe van...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 27 september 2005 om 15:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tja, als die treinen 1 uur te laat zijn zou je iets krijgen.
Nutteloze wetgeving om zichzelf wat populair te maken, meer niet.