![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eindelijk krijgt Milquet in haar eigen partij kritiek op haar beleid, dat door Mathijsen, lid van het politiek bureau van de cdH, fel geassocieerd wordt
![]() ![]() ![]() ![]() Hij wil tevens dat Joëlleke, die pas een nieuw mandaat als voorzitter kreeg (wat eigenlijk niet toegelaten was volgens de statuten, plaats maakt voor nieuwe verkiezingen, waardoor de leden bij de verkiezing van een nieuwe voorzitter de cdH opnieuw naar het centrum zouden kunnen brengen... Zoals de situatie nu is (een voorzitter, die langer zetelt dan statutair toegestaan), gaat volgens hem niet... Dat is een Mugabisering van het voorzitterschap... ![]() Milquet en Mugabe... Zou het toeval zijn dat beide namen met een M beginnen en (extreem?)links zijn? ![]() Bron Laatst gewijzigd door Chipie : 3 augustus 2008 om 13:22. Reden: bronvermelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ze heeft zichzelf en haar ideeën en dat van haar achterban niet laten vermurmen, en verloochend onder de zware druk van de onredelijheid van op de eerste plaat Dewever, en andere gruweltjes.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame. Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!
Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig! Shame on you, Skipie!!! Ze heeft zichzelf en haar ideeën en dat van haar achterban niet laten vermurmen, en verloochend onder de zware druk van de onredelijheid van op de eerste plaat Dewever, en andere gruweltjes. Allez, Magnificat, laat u maar eens goed gaan... En ach, op een paar taalfoutjes méér of minder, en zelfs op een paar aan de gelegenheid aangepaste werkwoorden (vermurmen ?) komt het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() En zeggen dat dit in Vlaanderen racistisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
bah , mensen aanpakken op hun spelling ........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() verder heb je natuurlijk wel 100 % gelijk !!!! ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franstaligen mogen dat. Vlamingen niet. Die moeten rijk zijn en zwijgen.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 3 augustus 2008 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() En als De Wever hetzelfde doet verwijten ze hem dat hij de boel blokkeert...
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() De Wever wordt hier constant verweten. Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn mening.
Doch, Milquet heeft naar mijn weten nooit doodsbedreigingen gekregen... http://www.knack.be/nieuws/belgie/do...icle20787.html Sta mij toe te zeggen dat dit toch een brug te ver is... Nuja, de CDh heeft idd ook een rechtervleugel (Wathelet en co) en die heeft al laten blijken dat ze niet altijd even opgezet zijn met hun linkse koers.
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Laten we allemaal vriendjes zijn" lijkt wel de volstrekt belachelijke boodschap die u hier telkens opnieuw verkondigt. On-topic : vreemd dat ze Milquet nog zo lang hebben laten begaan. Waarschijnlijk is er al langer een groeiende kritiek binnen de CDH.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() eindelijk komt het er eens van... ik snap niet hoe een centrum-partij (ze claimen toch dat ze dit zijn) zo'n linkse koers kan varen zonder dat er ook maar één iemand eens zijn gedacht zegt!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, Wallonie is ene grote linkse vijver. En iedereen tracht erin te vissen. Slangen heeft de vld ook zo eens wijsgemaakt, dat Vlaanderen ook ne grote linkse vijver was. Maar het is de vld toen wel slecht bekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Moet ik anders alles in het Frans posten misschien? Zullen we elkaar vergelijken in het Frans, we zullen dan eens zien wie er de taalfoutjes maakt. ![]() Neen, wees blij dat ik wil in het Nederlands schrijven, dat nogthans mn moedertaal niet is. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Neen, ze heeft hen verdedigt tegen de onredelijkheid van de dag.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Mliquet is een arrogante waalse trut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |