![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik krijg zo stilaan de indruk dat het beleid van politics.be meer en meer de politiek correcte toer aan het opgaan is.
Leden worden geband officieel om een bepaalde reden, maar volgens mij eerder om de inhoud van hun posts. Om dezelfde reden worden geviseerde leden gedwarsboomd door het slot te leggen op topics, met een drogreden. Ben ik alleen met deze indruk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Heb je voorbeelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jeroen, waarom mag een genocide op Joden niet kritisch benaderd worden, en wel uitroeiingen op Indianen, Aboriginals, Congolezen, Armenen, etc etc?
En ja, de wet dit en de wet dat, maar ik heb het hier over KRITIEK, niet over het domweg ontkennen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 september 2005 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Naar mijn mening zijn we heel erg ruim daarin, we laten toe tot de wettelijke grenzen. Haal anders voorbeelden aan waarbij dat niet het geval is, zodat we beiden weten waarover je het hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ok ik kan er niet meteen éen vinden. Ik zit hier toch al een tijdje op dees forum en heb al een paar keer meegemaakt dat éen van jullie (ene peterJohan ofzoiets) begon te censureren op dingen die volgen mij en vele anderen volstrekt mogelijk moesten zijn.
Enfin ja, ik zal je er dan over aanspreken moest dit weer voorvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() In geval van gerede twijfel halen we het wel weg, vermits wij mee aansprakelijk zijn als het blijft staan. Maar dat Peter Johan iets zomaar weghaalt waarvan duidelijk is dat het toegestaan is, lijkt me wel niet te kloppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vind ook dat men best zo'n topic maakt met de gebande leden, waar alleen mods in kunnen posten. Nu gaat een groot deel van de yopics in dit onderdeel over "Waarom is X geband"?
![]() |
#8 |
|
![]() Dat is overlaatst (weeral) gevraagd, we hebben toen al geantwoord dat het in het najaar bekeken wordt .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Officieel ging het om "persoonlijke aanvallen" etc. Enkel jjvdb ging zowat in die richting - en dan nog ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 22 september 2005 om 20:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben nattigheid gaan voelen toen een tijdje geleden iemand vanwege een admin of moderator te horen kreeg dat hij beledigend was geweest door een diskussiepartner voor de voeten te werpen lid te zijn of sympatisant van een door de wet verboden of veroordeelde partij (of iets in die aard). Dat is zelfs voor mij een brug te ver. Ik heb dit voorval verder gelaten voor wat het waard was: te laag bij de gronds om er op in te gaan, dus ook niet om te tekst te onthouden, zelfs niet om de link te noteren. Maar de indruk blijft, en ik ben blij dat ik er niet alleen mee sta.
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Er wordt te weinig geband, maar ook te weinig inzicht gegeven in de procedure, de redenen (motivering), en de strafmaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() kijk eens naar deze zeer vreemde topic:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=40911 bekijk heel goed de eerste én de laatste post. weird niet? het is de openingsposter die een van de threads sloot waarover ik het nu net had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Die account is gehackt meer niet, enige bedoeling van die "hacker" was ons in discrediet brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan gerust een draadje posten, berichtje maken over de terugkeer van de oorspronkelijke kloksteenvolkeren naar onze contreien of whatever....
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Twee jaar is misschien lang, maar permanente ban is permanent hé... |