Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2005, 11:33   #1
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard Nieuw beleid op het forum?

Ik krijg zo stilaan de indruk dat het beleid van politics.be meer en meer de politiek correcte toer aan het opgaan is.

Leden worden geband officieel om een bepaalde reden, maar volgens mij eerder om de inhoud van hun posts.

Om dezelfde reden worden geviseerde leden gedwarsboomd door het slot te leggen op topics, met een drogreden.

Ben ik alleen met deze indruk?
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 11:39   #2
Jeroen

Standaard

Heb je voorbeelden?
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 11:53   #3
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Jeroen, waarom mag een genocide op Joden niet kritisch benaderd worden, en wel uitroeiingen op Indianen, Aboriginals, Congolezen, Armenen, etc etc?
En ja, de wet dit en de wet dat, maar ik heb het hier over KRITIEK, niet over het domweg ontkennen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ambiorix on 22-09-2005 at 12:53
Reason:
--------------------------------

Jeroen, waarom mag een genocide op Joden niet kritisch benaderd worden, en wel uitroeiingen op Indianen, Aboriginals, Congolezen, Armenen, etc etc?
En ja, de wet dit en de wet dat, maar ik heb het hier over KRITIEK, niet over het domweg ontkennen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

En ja, de wet en de wet dat, maar ik heb het hier over KRITIEK, niet over het domweg ontkennen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 september 2005 om 11:53.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 11:57   #4
Jeroen

Standaard

Naar mijn mening zijn we heel erg ruim daarin, we laten toe tot de wettelijke grenzen. Haal anders voorbeelden aan waarbij dat niet het geval is, zodat we beiden weten waarover je het hebt.
Oud 22 september 2005, 12:08   #5
Ambiorix

Standaard

ok ik kan er niet meteen éen vinden. Ik zit hier toch al een tijdje op dees forum en heb al een paar keer meegemaakt dat éen van jullie (ene peterJohan ofzoiets) begon te censureren op dingen die volgen mij en vele anderen volstrekt mogelijk moesten zijn.
Enfin ja, ik zal je er dan over aanspreken moest dit weer voorvallen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 12:11   #6
Jeroen

Standaard

In geval van gerede twijfel halen we het wel weg, vermits wij mee aansprakelijk zijn als het blijft staan. Maar dat Peter Johan iets zomaar weghaalt waarvan duidelijk is dat het toegestaan is, lijkt me wel niet te kloppen.
Oud 22 september 2005, 12:48   #7
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ik vind ook dat men best zo'n topic maakt met de gebande leden, waar alleen mods in kunnen posten. Nu gaat een groot deel van de yopics in dit onderdeel over "Waarom is X geband"?
Oud 22 september 2005, 14:12   #8
Jeroen

Standaard

Dat is overlaatst (weeral) gevraagd, we hebben toen al geantwoord dat het in het najaar bekeken wordt .......
Oud 22 september 2005, 16:35   #9
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Heb je voorbeelden?
Eén van zijn topics kreeg gisteren een verwittiging omdat één en ander zwaar de spuigaten uitliep. Vermoedelijk bij gebrek aan beterschap werd vandaag zijn topic gesloten en nu voelt Wreker zich benadeeld.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2005, 20:14   #10
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Eén van zijn topics kreeg gisteren een verwittiging omdat één en ander zwaar de spuigaten uitliep. Vermoedelijk bij gebrek aan beterschap werd vandaag zijn topic gesloten en nu voelt Wreker zich benadeeld.
In het bewuste topic werd op geen enkele manier -zelfs na uitdrukkelijk verzoek om opheldering hieromtrent- gepreciseerd om wat voor dingen het ging die zogezegd niet konden.

Officieel ging het om "persoonlijke aanvallen" etc. Enkel jjvdb ging zowat in die richting - en dan nog ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 22-09-2005 at 21:15
Reason:

Citaat:
In het bewuste topic werd op geen enkele manier -zelfs na uitdrukkelijk verzoek om opheldering hieromtrent- gepreciseerd om wat voor dingen het ging die zogezegd niet konden.

Officieel ging het om "persoonlijke aanvallen" etc. Enkel jjvdb ging zowat in die richting - en dan nog ...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
In het bewuste topic werd op geen enkele manier -zelfs na uitdrukkelijk verzoek hierom- gepreciseerd om wat voor dingen het ging die zogezegd niet konden.

Officieel ging het om "persoonlijke aanvallen" etc. Enkel jjvdb ging zowat in die richting - en dan nog ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Wreker : 22 september 2005 om 20:15.
Oud 22 september 2005, 20:31   #11
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

Officieel ging het om "persoonlijke aanvallen" etc. Enkel jjvdb ging zowat in die richting - en dan nog ...
Ooit gehoord van het gezegde 'Hand in eigen boezem steken'?
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 06:34   #12
Leo
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik krijg zo stilaan de indruk dat het beleid van politics.be meer en meer de politiek correcte toer aan het opgaan is.

Leden worden geband officieel om een bepaalde reden, maar volgens mij eerder om de inhoud van hun posts.

Om dezelfde reden worden geviseerde leden gedwarsboomd door het slot te leggen op topics, met een drogreden.

Ben ik alleen met deze indruk?
Ik heb die indruk ook, en nog geen klein beetje.

Ik ben nattigheid gaan voelen toen een tijdje geleden iemand vanwege een admin of moderator te horen kreeg dat hij beledigend was geweest door een diskussiepartner voor de voeten te werpen lid te zijn of sympatisant van een door de wet verboden of veroordeelde partij (of iets in die aard). Dat is zelfs voor mij een brug te ver.

Ik heb dit voorval verder gelaten voor wat het waard was: te laag bij de gronds om er op in te gaan, dus ook niet om te tekst te onthouden, zelfs niet om de link te noteren. Maar de indruk blijft, en ik ben blij dat ik er niet alleen mee sta.
Leo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 09:19   #13
eno2
Banneling

Standaard

Er wordt te weinig geband, maar ook te weinig inzicht gegeven in de procedure, de redenen (motivering), en de strafmaat.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:38   #14
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

kijk eens naar deze zeer vreemde topic:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=40911

bekijk heel goed de eerste én de laatste post.

weird niet?

het is de openingsposter die een van de threads sloot waarover ik het nu net had.
Oud 23 september 2005, 11:39   #15
Jeroen

Standaard

Die account is gehackt meer niet, enige bedoeling van die "hacker" was ons in discrediet brengen.
Oud 23 september 2005, 11:46   #16
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die account is gehackt meer niet, enige bedoeling van die "hacker" was ons in discrediet brengen.
Kan jij dan de door deze hacker gelockte thread over de migranten die naar Europa kwamen dan misschien effe "ont-locken" jeroen?
Oud 23 september 2005, 12:44   #17
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Flauwe praat

Je kan gerust een draadje posten, berichtje maken over de terugkeer van de oorspronkelijke kloksteenvolkeren naar onze contreien of whatever....
Oud 23 september 2005, 14:54   #18
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je voorbeelden?
Ja, Bruno Yammine, hoofd van de B.U.B.-studiedienst. Hij is al bijna twee jaar geband, wat toch sterk overdreven is.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 14:57   #19
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, Bruno Yammine, hoofd van de B.U.B.-studiedienst. Hij is al bijna twee jaar geband, wat toch sterk overdreven is.
Amai, was dat zo'n zware jongen ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:17   #20
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
µ

Twee jaar is misschien lang, maar permanente ban is permanent hé...
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be