![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag.
Instede van zich met mij en mijn verlangens bezig te houden, zat hij weer achter zijn batterij computers (waarvan de recentste een Penisum 1 is) al vloekend Duvels te drinken en nep-havanna's te roken. Ondertussen ligt hij weer zwaar te snurken. Maar goed, ik wil je zijn frustraties niet onthouden. Ik citeer zo goed als ik kan, binnen mijn allochtone mogelijkheden. Deze draaiden deze keer uitsluitelijk om ene Ghingis Khaan, die hij de domste van de bent noemt (sorry, Ghingis). Deze godvergeten behanger (zei hij), deze minus habens die zich dagelijks tien keren teveel herhaalt. Deze Mongool waarover de echte Mongolen zich terecht schamen. Deze idioot die niet beseft dat hij met zijn analfabete gebalk het Blok in de vernieling helpt. Ik heb (zei hij) vandaag nog bericht gekregen van mijn goede vriend Mark S. dat Blokwatch deze klunz de prijs van de democratie heeft toegekend, omdat hij als een dolle blinde mol het Blok aan het ondergraven is. (Aan dat laatste twijfel ik - maar je kan natuurlijk nooit weten.) Aangezien ik op nonkel uitgekeken ben en ik van deze impotente sukkel niks meer te verwachten heb, vraag ik jullie steun. Wie kan me helpen? Dommy? Jij kwam toch mijn richting uit? U's M. |
|
|
#2 |
|
|
"Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. > Instede van zich met mij en mijn verlangens bezig te houden, zat hij weer > achter zijn batterij computers (waarvan de recentste een Penisum 1 is) al > vloekend Duvels te drinken en nep-havanna's te roken. > Ondertussen ligt hij weer zwaar te snurken. > Maar goed, ik wil je zijn frustraties niet onthouden. > Ik citeer zo goed als ik kan, binnen mijn allochtone mogelijkheden. > Deze draaiden deze keer uitsluitelijk om ene Ghingis Khaan, die hij de > domste van de bent noemt (sorry, Ghingis). > Deze godvergeten behanger (zei hij), deze minus habens die zich dagelijks > tien keren teveel herhaalt. > Deze Mongool waarover de echte Mongolen zich terecht schamen. > Deze idioot die niet beseft dat hij met zijn analfabete gebalk het Blok in > de vernieling helpt. > Ik heb (zei hij) vandaag nog bericht gekregen van mijn goede vriend Mark > S. dat Blokwatch deze klunz de prijs van de democratie heeft toegekend, > omdat hij als een dolle blinde mol het Blok aan het ondergraven is. > (Aan dat laatste twijfel ik - maar je kan natuurlijk nooit weten.) > Aangezien ik op nonkel uitgekeken ben en ik van deze impotente sukkel niks > meer te verwachten heb, vraag ik jullie steun. > Wie kan me helpen? > Dommy? > Jij kwam toch mijn richting uit? > > U's M. Mijn beste bronzige meid, Na drie wanhopige berichtjes, waar kat, hond noch dromedaris zich over ontfermde, acht ik het mijn multi-plicht je enige troost te verlenen. Dat Tati - zoals alle links-Liberalen -je misbruikt, is al langer geweten. Zijn enige bijdrage tot universele gemeenschap, is zijn zwaar berookte wijsvinger - na ontelbare pogingen tussen al dat kreupelhout - even in je gleufje te dippen, om zo makshalve een volgende pagina om te slaan. Je verdiend beter, en daar De Taal-Barbaar nu al aan het ijlen is - hij maakt zich zorgen over de Partij van de Vaklui - zou ik je voorstellen hem een dreun met de pan op zijn kaalkop te verkopen, je biezen -mag ook je boerka zijn - te nemen, en terug te keren naar je geliefde Familie in het Atlas-gebergte. En neem zijn geld mee, dat verwachten ze in de Maghrebijnse Alpen. Succes! -- Joske |
|
|
#3 |
|
|
Joske Vermeulen schreef :
> "Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. >> Instede van zich met mij en mijn verlangens bezig te houden, zat hij weer >> achter zijn batterij computers (waarvan de recentste een Penisum 1 is) al >> vloekend Duvels te drinken en nep-havanna's te roken. >> Ondertussen ligt hij weer zwaar te snurken. >> Maar goed, ik wil je zijn frustraties niet onthouden. >> Ik citeer zo goed als ik kan, binnen mijn allochtone mogelijkheden. >> Deze draaiden deze keer uitsluitelijk om ene Ghingis Khaan, die hij de >> domste van de bent noemt (sorry, Ghingis). >> Deze godvergeten behanger (zei hij), deze minus habens die zich dagelijks >> tien keren teveel herhaalt. >> Deze Mongool waarover de echte Mongolen zich terecht schamen. >> Deze idioot die niet beseft dat hij met zijn analfabete gebalk het Blok in >> de vernieling helpt. >> Ik heb (zei hij) vandaag nog bericht gekregen van mijn goede vriend Mark S. >> dat Blokwatch deze klunz de prijs van de democratie heeft toegekend, omdat >> hij als een dolle blinde mol het Blok aan het ondergraven is. >> (Aan dat laatste twijfel ik - maar je kan natuurlijk nooit weten.) >> Aangezien ik op nonkel uitgekeken ben en ik van deze impotente sukkel niks >> meer te verwachten heb, vraag ik jullie steun. >> Wie kan me helpen? >> Dommy? >> Jij kwam toch mijn richting uit? >> >> U's M. > > Mijn beste bronzige meid, > > Na drie wanhopige berichtjes, waar kat, hond noch dromedaris zich over > ontfermde, acht ik het mijn multi-plicht je enige troost te verlenen. > Dat Tati - zoals alle links-Liberalen -je misbruikt, is al langer geweten. > Zijn enige bijdrage tot universele gemeenschap, is zijn zwaar berookte > wijsvinger > - na ontelbare pogingen tussen al dat kreupelhout - even in je gleufje > te dippen, om zo makshalve een volgende pagina om te slaan. > Je verdiend beter, en daar De Taal-Barbaar nu al aan het ijlen is - hij maakt > zich zorgen over de Partij van de Vaklui - zou ik je voorstellen hem een > dreun met de pan op zijn kaalkop te verkopen, je biezen -mag ook je > boerka zijn - te nemen, en terug te keren naar je geliefde Familie in > het Atlas-gebergte. > En neem zijn geld mee, dat verwachten ze in de Maghrebijnse Alpen. > Succes! Ken je Tata al? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#4 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef op za 01 okt 2005
23:59:06 al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > Joske Vermeulen schreef : >> "Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. >>> Instede van zich met mij en mijn verlangens bezig te houden, zat hij >>> weer achter zijn batterij computers (waarvan de recentste een Penisum >>> 1 is) al vloekend Duvels te drinken en nep-havanna's te roken. >>> Ondertussen ligt hij weer zwaar te snurken. >>> Maar goed, ik wil je zijn frustraties niet onthouden. >>> Ik citeer zo goed als ik kan, binnen mijn allochtone mogelijkheden. Ik heb even bevraagd bij mijn buurtlijke allochtone gemeenschap. Die weet van geen kanten waarover dit gaat. >>> Deze draaiden deze keer uitsluitelijk om ene Ghingis Khaan, die hij >>> de domste van de bent noemt (sorry, Ghingis). Ach. Dom. Slim. Kun jij een buis leggen ? >>> Deze godvergeten behanger (zei hij), deze minus habens die zich >>> dagelijks tien keren teveel herhaalt. >>> Deze Mongool waarover de echte Mongolen zich terecht schamen. >>> Deze idioot die niet beseft dat hij met zijn analfabete gebalk het >>> Blok in de vernieling helpt. >>> Ik heb (zei hij) vandaag nog bericht gekregen van mijn goede vriend >>> Mark S. dat Blokwatch deze klunz de prijs van de democratie heeft >>> toegekend, omdat hij als een dolle blinde mol het Blok aan het >>> ondergraven is. (Aan dat laatste twijfel ik - maar je kan natuurlijk >>> nooit weten.) Aangezien ik op nonkel uitgekeken ben en ik van deze >>> impotente sukkel niks meer te verwachten heb, vraag ik jullie steun. >>> Wie kan me helpen? >>> Dommy? >>> Jij kwam toch mijn richting uit? >>> >>> U's M. >> >> Mijn beste bronzige meid, >> >> Na drie wanhopige berichtjes, waar kat, hond noch dromedaris zich over >> ontfermde, acht ik het mijn multi-plicht je enige troost te verlenen. >> Dat Tati - zoals alle links-Liberalen -je misbruikt, is al langer >> geweten. Zijn enige bijdrage tot universele gemeenschap, is zijn zwaar >> berookte wijsvinger >> - na ontelbare pogingen tussen al dat kreupelhout - even in je gleufje >> te dippen, om zo makshalve een volgende pagina om te slaan. >> Je verdiend beter, en daar De Taal-Barbaar nu al aan het ijlen is - >> hij maakt zich zorgen over de Partij van de Vaklui - zou ik je >> voorstellen hem een dreun met de pan op zijn kaalkop te verkopen, je >> biezen -mag ook je boerka zijn - te nemen, en terug te keren naar je >> geliefde Familie in het Atlas-gebergte. >> En neem zijn geld mee, dat verwachten ze in de Maghrebijnse Alpen. >> Succes! > > Ken je Tata al? > Dit onderwerp is helemaal om 'goose bumps'(*) ofte 'goose pimples' ofte kippenvel van te krijgen... Shake that 'tata' and let Ghingis zijn goose-ass bumpen zou ik zeggen ;) Uncle krijgt zijn pigs-ass al lang niet meer uit zijn designstoel immers. -- VGQ (*) Goose bumps/Goose pimples: reflex erection of hairs of the skin in response to cold or emotional stress or skin irritation |
|
|
#5 |
|
|
"Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef op za 01 okt 2005 > 23:59:06 al dan niet correctsgewijs in > news:[email protected]: > >> Joske Vermeulen schreef : >>> "Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. >>>> Instede van zich met mij en mijn verlangens bezig te houden, zat hij >>>> weer achter zijn batterij computers (waarvan de recentste een Penisum >>>> 1 is) al vloekend Duvels te drinken en nep-havanna's te roken. >>>> Ondertussen ligt hij weer zwaar te snurken. >>>> Maar goed, ik wil je zijn frustraties niet onthouden. >>>> Ik citeer zo goed als ik kan, binnen mijn allochtone mogelijkheden. > > Ik heb even bevraagd bij mijn buurtlijke allochtone gemeenschap. > Die weet van geen kanten waarover dit gaat. > >>>> Deze draaiden deze keer uitsluitelijk om ene Ghingis Khaan, die hij >>>> de domste van de bent noemt (sorry, Ghingis). > > Ach. > Dom. > Slim. > Kun jij een buis leggen ? > >>>> Deze godvergeten behanger (zei hij), deze minus habens die zich >>>> dagelijks tien keren teveel herhaalt. >>>> Deze Mongool waarover de echte Mongolen zich terecht schamen. >>>> Deze idioot die niet beseft dat hij met zijn analfabete gebalk het >>>> Blok in de vernieling helpt. >>>> Ik heb (zei hij) vandaag nog bericht gekregen van mijn goede vriend >>>> Mark S. dat Blokwatch deze klunz de prijs van de democratie heeft >>>> toegekend, omdat hij als een dolle blinde mol het Blok aan het >>>> ondergraven is. (Aan dat laatste twijfel ik - maar je kan natuurlijk >>>> nooit weten.) Aangezien ik op nonkel uitgekeken ben en ik van deze >>>> impotente sukkel niks meer te verwachten heb, vraag ik jullie steun. >>>> Wie kan me helpen? >>>> Dommy? >>>> Jij kwam toch mijn richting uit? >>>> >>>> U's M. >>> >>> Mijn beste bronzige meid, >>> >>> Na drie wanhopige berichtjes, waar kat, hond noch dromedaris zich over >>> ontfermde, acht ik het mijn multi-plicht je enige troost te verlenen. >>> Dat Tati - zoals alle links-Liberalen -je misbruikt, is al langer >>> geweten. Zijn enige bijdrage tot universele gemeenschap, is zijn zwaar >>> berookte wijsvinger >>> - na ontelbare pogingen tussen al dat kreupelhout - even in je gleufje >>> te dippen, om zo makshalve een volgende pagina om te slaan. >>> Je verdiend beter, en daar De Taal-Barbaar nu al aan het ijlen is - >>> hij maakt zich zorgen over de Partij van de Vaklui - zou ik je >>> voorstellen hem een dreun met de pan op zijn kaalkop te verkopen, je >>> biezen -mag ook je boerka zijn - te nemen, en terug te keren naar je >>> geliefde Familie in het Atlas-gebergte. >>> En neem zijn geld mee, dat verwachten ze in de Maghrebijnse Alpen. >>> Succes! >> >> Ken je Tata al? >> > > Dit onderwerp is helemaal om 'goose bumps'(*) ofte 'goose pimples' ofte > kippenvel van te krijgen... > > Shake that 'tata' and let Ghingis zijn goose-ass bumpen zou ik zeggen ;) > > Uncle krijgt zijn pigs-ass al lang niet meer uit zijn designstoel immers. > Mongolen kennen maar één gezegde, het gezegde waar elk volk waar ook ter wereld volledig akkoord mee gaat en het ook uiten, en het luid ****Eigen Volk eerst**** Wie dit gezegde dom vindt behoort tot de domsten deze aarde + "Uncle's Maghrebijnse -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#6 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:433f0592$0$21360 > > Mijn beste bronzige meid, > Ai! Nonkel had me al gewaarschuwd voor de abominabele spellers op bepol. Bedoelde je 'bronstige' meid, zoude hij en Google gezeid hebben. En is die 'je verdiend' een behangersvrijheid, of wil je Khaan imiteren? Nee hoor, Joske Vermeulen, dan blijf ik toch liever bij nonkel: hij kan 'm weliswaar niemeer rechtkrijgen, maar hij kan wel nog spellen! Ik verhoop niet dat jij in de literaire wereld werkzaam bent, bestejongen. Misschien kan Dommy me helpen? Je ritsige, tochtige Maghrebijnse |
|
|
#7 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Joske Vermeulen schreef : >> "Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht >> Mijn beste bronzige meid, >> >> Na drie wanhopige berichtjes, waar kat, hond noch dromedaris zich over >> ontfermde, acht ik het mijn multi-plicht je enige troost te verlenen. >> Dat Tati - zoals alle links-Liberalen -je misbruikt, is al langer >> geweten. >> Zijn enige bijdrage tot universele gemeenschap, is zijn zwaar berookte >> wijsvinger >> - na ontelbare pogingen tussen al dat kreupelhout - even in je gleufje >> te dippen, om zo makshalve een volgende pagina om te slaan. >> Je verdiend beter, en daar De Taal-Barbaar nu al aan het ijlen is - hij >> maakt >> zich zorgen over de Partij van de Vaklui - zou ik je voorstellen hem een >> dreun met de pan op zijn kaalkop te verkopen, je biezen -mag ook je >> boerka zijn - te nemen, en terug te keren naar je geliefde Familie in >> het Atlas-gebergte. >> En neem zijn geld mee, dat verwachten ze in de Maghrebijnse Alpen. >> Succes! > > Ken je Tata al? Het berooide neefje van Tati, berucht-beroemd-bezeten om zijn specialiteit, peddelen in het Gemeentepark te Jette. Ooit deelgenoot geweest van een archi-slecht en smaakloos semi-punk muzikaal - nou ja - én haveloos groepje. Niet om aan te kijken, laat staan beluisteren. Is rentenier met een vast maand-inkomen van zegge en schrijve Euro 991,57. Nog entwat? ;-)) -- Joske |
|
|
#8 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:433f1e15$0$28052 > Nog entwat? ;-)) > Jawel. Uncle's back. Doe ook maar gewoon. u. |
|
|
#9 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:ZnE%[email protected]... > > Wie dit gezegde dom vindt behoort tot de domsten deze aarde + "Uncle's > Maghrebijnse > Vergeet deze sloerie, Ghingis - ik heb ze teruggestuurd naar de Maghreb, waar ze thuishoort. u. |
|
|
#10 |
|
|
"Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. Aan Uncle’s wederhelft Het gedrag van je man zou wel te maken kunnen hebben met een voorval in Café De Kroon laatst leden. Maar vertel hem niet dan het van mij komt. Ik ging vrijdagavond een pint drinken in De Kroon. Plots riep Jeannine, Omarr wat is dat met Nonkel ? Ik haalde schouder op zei dat ik nix wist Toen deed ze verhaal. Er kwamen hier donderdagnamiddag twee louche figuren binnen, De een had de allures van JR uit Dallas, ze noemen zichzelf de reünisten of de ruiter van de Apocalyps. Toen begonnen ze allebei lastige vragen te stellen over Nonkel, wie , wat, waarom ge kent dat hé. Ik en toen ? Ja.. toen zijn vertrokken, maar s’avonds deed ik het verhaal aan Nonkel. Ik zag die bleek worden rond zijn neus, zette zijn pint op den toog met heel wat decibels, en zei . Die achterbakse vendelzwaaiers, in het gezicht lachten ze en dan planten ze een mes in de uw rug. Hij trok de deur achter zich dicht en vertrok Tegen Jeannine die er wat verweesd uitzag zei ik. Ge weet dat nonkel het daar moeilijk mee heeft ik ook trouwens. Het komt wel weer goed. Er verschijnt weer een lichte glimlach op ’t gezicht Kijk dat was het, maar ik heb me bedacht zeg maar dat je het weet van mij, want alles komt toch ooit uit, al brachten de kraaien het. omarr |
|
|
#11 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Het berooide neefje van Tati, berucht-beroemd-bezeten om zijn > specialiteit, peddelen in het Gemeentepark te Jette. > Ooit deelgenoot geweest van een archi-slecht en smaakloos semi-punk > muzikaal - nou ja - én haveloos groepje. > Niet om aan te kijken, laat staan beluisteren. > Is rentenier met een vast maand-inkomen van zegge en schrijve Euro > 991,57. Nog entwat? ;-)) > > -- > Joske > > > Hedde gij al nen avvekaat? |
|
|
#12 |
|
|
"uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message > news:433f1e15$0$28052 > >> Nog entwat? ;-)) >> > > Jawel. > Uncle's back. > Doe ook maar gewoon. > u. Eindelijk de moed opgebracht om je overspelig inteelt-gebroed te verlaten? Goed zo, een man met karakter! -- Joske |
|
|
#13 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >> Het berooide neefje van Tati, berucht-beroemd-bezeten om zijn >> specialiteit, peddelen in het Gemeentepark te Jette. >> Ooit deelgenoot geweest van een archi-slecht en smaakloos semi-punk >> muzikaal - nou ja - én haveloos groepje. >> Niet om aan te kijken, laat staan beluisteren. >> Is rentenier met een vast maand-inkomen van zegge en schrijve Euro >> 991,57. Nog entwat? ;-)) >> >> -- >> Joske >> >> >> > > Hedde gij al nen avvekaat? Voor wat? Ach ja, ik zie het al, een verzoeningsprocedure bij de Vrederechter Kanton Jette, dat is in principe gratis en mag hij - na spoeling - zelf zijn mond ff rekken. Het kwartet Rieder-Verdonck-Kerkhofs-Van Cauter zal - zoals gewoonlijk - het Bal niet komen opluisteren. Misschien komen de Wiener Sängerknaben? ;-)) -- Joske |
|
|
#14 |
|
|
"Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >> >> Hedde gij al nen avvekaat? > > Het kwartet Rieder-Verdonck-Kerkhofs-Van Cauter zal - zoals gewoonlijk - > het Bal niet komen opluisteren. > Misschien komen de Wiener Sängerknaben? ;-)) > > -- > Joske > > Jammer, maar die hebben net de baard in de keel. Misschien iets met castraten? |
|
|
#15 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >>> >>> Hedde gij al nen avvekaat? >> > >> Het kwartet Rieder-Verdonck-Kerkhofs-Van Cauter zal - zoals gewoonlijk - >> het Bal niet komen opluisteren. >> Misschien komen de Wiener Sängerknaben? ;-)) >> >> -- >> Joske >> >> > > Jammer, maar die hebben net de baard in de keel. > Misschien iets met castraten? Jij bent een echte doordenker Boutros, je voorstel om u. - niet jij - en F te laten opdraven op het Proces van de Eeuw lijkt stout, maar toch aantrekkelijk voor de omkadering. -- Joske. |
|
|
#16 |
|
|
On Sun, 02 Oct 2005 07:09:38 GMT, "omarr" <[email protected]> wrote:
> >"Uncle's Maghrebijnse" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Jongensjongens, was nonkel weer lastig vandaag. > >Aan Uncle’s wederhelft > >Het gedrag van je man zou wel te maken kunnen hebben met een voorval in Café >De Kroon laatst leden. >Maar vertel hem niet dan het van mij komt. > >Ik ging vrijdagavond een pint drinken in De Kroon. Plots riep Jeannine, >Omarr wat is dat met Nonkel ? Ik haalde schouder op zei dat ik nix wist >Toen deed ze verhaal. Er kwamen hier donderdagnamiddag twee louche figuren >binnen, >De een had de allures van JR uit Dallas, ze noemen zichzelf de reünisten of >de ruiter van de Apocalyps. Toen begonnen ze allebei lastige vragen te >stellen over Nonkel, wie , wat, waarom >ge kent dat hé. Ik en toen ? Ja.. toen zijn vertrokken, maar s’avonds deed >ik het verhaal aan Nonkel. Ik zag die bleek worden rond zijn neus, zette >zijn pint op den toog met heel wat decibels, en zei . Die achterbakse >vendelzwaaiers, in het gezicht lachten ze en dan planten ze een mes in de uw >rug. Hij trok de deur achter zich dicht en vertrok Die aanslag lijkt me dan toch eerder mislukt want het belegen gedrocht hangt hier nog steeds rond. Misschien moeten we eens een voorbeeld nemen aan zijn (jullie) link(s)e vrienden en de kogel gebruiken. >Tegen Jeannine die er wat verweesd uitzag zei ik. Ge weet dat nonkel het >daar moeilijk mee heeft ik ook trouwens. Het komt wel weer goed. Er >verschijnt weer een lichte glimlach op ’t gezicht > Met nadenken? >omarr dL |