![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Beste forumgenoten.
Voor de maanden augustus en september is dit mijn tweede post. Dat is weinig; én toch véél voor iemand die tot eeuwigdurende psychiatrische "opvolging" veroordeeld werd en morgen van psychiatrische instelling veranderd, maar blijkbaar niet van psychiatrische ingesteldheid of toestand. Hoe geraakte ik toch in de abnormaliteit verzeild ? De dokters vertelden me dat ik een "onaangepast" levenspatroon vertoon ! Inderdaad : - ik heb wel een arme maar geen slechte jeugd gehad; - mijn vader was géén zuipschuit; - mijn moeder was géén hoer; - géén van beiden heeft me ooit sexueel gemolesteerd; - veertig jaar ben ik al met dezelfde vrouw gehuwd; - ik heb geen sexuele interesse in mannen; - ik heb geen sexuele interesse in kleine kinderen; - ik heb nooit gestempeld; - zélfs als gepensioneerde werk ik hard én véél; - ik word rijker terwijl ik slaap; - ... We zullen maar stoppen. Ik ben al ziek ... ( of zot) genoeg. Hopelijk brengt die nieuwe psychiatrische instelling, 't is wel in het verre China, beterschap. Hoop doet leven. Beste, hoopvolle, Groeten ! Naschrift. Tot binnen veertien dagen.