![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
en hoe!!!!!!!!!!!!!!!!
suckers!!!! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#2 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! > suckers!!!! > Wie is Boonen? Klunz. Besef je niet dat je adoratie contraproductief werkt? Contra je eigen vermogen. Probeer gvd zelf eens kampioen te worden! En niet van de verblindende domheid. a. |
|
|
#3 |
|
|
Klasse !! |
|
|
#4 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! > > > > suckers!!!! > > Spijtig ik had liever gehad dat Robbie McEwen het WK wielrennen had gewonnen. Nu ben ik een halve euro armer door die sms dat VTM zonodig verstuurde omdat dikke nek Boonen gewonnen heeft. Lesj de domste VB - er al gelezen? Je staat slechts een strontlengte achter Ghingis. (grappeke) |
|
|
#5 |
|
|
lesjkajski schreef:
> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder met rust laten. ;-) -- kjetil |
|
|
#6 |
|
|
theo1610 gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Klasse !! idd Iets wat men in het leven zelden tegen komt(en zekers niet in dit land) -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#7 |
|
|
kjetil beweerde :
> lesjkajski schreef: >> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! > > net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder > met rust laten. ;-) :-) -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#8 |
|
|
GoTo Factory Depot gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >> >> >> >> suckers!!!! >> >> > Spijtig ik had liever gehad dat Robbie McEwen het WK wielrennen had gewonnen. > Nu ben ik een halve euro armer door die sms dat VTM zonodig verstuurde omdat > dikke nek Boonen gewonnen heeft. > > Lesj de domste VB - er al gelezen? Je staat slechts een strontlengte achter > Ghingis. (grappeke) McEwen wie? Pettachi waar? Hoezo massaspurt? ..... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#9 |
|
|
"auntie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >> suckers!!!! >> > > Wie is Boonen? > Klunz. > Besef je niet dat je adoratie contraproductief werkt? > Contra je eigen vermogen. > Probeer gvd zelf eens kampioen te worden! > En niet van de verblindende domheid. > a. hopelijk mag zijn foto in de krant, U omarr |
|
|
#10 |
|
|
auntie drukte met precisie uit :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >> suckers!!!! >> > > Wie is Boonen? > Klunz. > Besef je niet dat je adoratie contraproductief werkt? > Contra je eigen vermogen. > Probeer gvd zelf eens kampioen te worden! > En niet van de verblindende domheid. > a. Boonen? Dat is geschiedenis voor de volgende eeuwen ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#11 |
|
|
"kjetil" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > lesjkajski schreef: >> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! > > net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder > met rust laten. ;-) > > -- > kjetil Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, niet ?? omarr |
|
|
#12 |
|
|
omarr formuleerde de vraag :
> "auntie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >>> suckers!!!! >>> >> >> Wie is Boonen? >> Klunz. >> Besef je niet dat je adoratie contraproductief werkt? >> Contra je eigen vermogen. >> Probeer gvd zelf eens kampioen te worden! >> En niet van de verblindende domheid. >> a. > > hopelijk mag zijn foto in de krant, U > > omarr daar wordt hij dan ook voor betaald, niet? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#13 |
|
|
"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht news:[email protected]... > > Klasse !! Met je eens, maar mijn voorkeur gaat naar Tom Steels die komt bij ons in de partij Das Klasse;-)) Serjeus, ik ben een fervent wielerfan wat Boonen reeds gans het jaar doet is super omarr |
|
|
#14 |
|
|
omarr formuleerde op zondag :
> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> lesjkajski schreef: >>> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >> >> net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder >> met rust laten. ;-) >> >> -- kjetil > > Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, niet > ?? > > omarr Werd Henin dan lastig gevallen? Ik dacht het niet -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#15 |
|
|
omarr heeft ons zojuist aangekondigd :
> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Klasse !! > > Met je eens, maar mijn voorkeur gaat naar Tom Steels die komt bij ons in de > partij Das Klasse;-)) in de politiek gaan zonder daarvoor zelfs enige interesse te hebben ... en dat enkel met de goedkeuring vd top omwille vd meegebrachte stemmen .... Steels verdient meer dan als een prostitue te worden uitgebuit! > Serjeus, ik ben een fervent wielerfan wat Boonen reeds gans het jaar doet is > super > > omarr Wil je nog klasse zien? GBA - standard(18.00h) Al zou le liege wel eens onderuit kunnen gaan, het blijft klasse standard heeft een contract afgesloten met een Franse zender die matchen live in Frankrijk gaat uitzenden ... Ze staan overal te springen om Brugge en Anderlecht uit te zenden om te zien hoe die elk jaar hun puinten kado krijgen .... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#16 |
|
|
omarr schreef:
> Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, > niet ?? die zei gewoon dat het owv het geld was. -- kjetil |
|
|
#17 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > omarr formuleerde op zondag : >> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> lesjkajski schreef: >>>> en hoe!!!!!!!!!!!!!!!! >>> >>> net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder >>> met rust laten. ;-) >>> >>> -- kjetil >> >> Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, >> niet ?? >> >> omarr > > Werd Henin dan lastig gevallen? Ik dacht het niet > > Als ik het mij goed herinner Lesj, sprak jij toen ook niet anders? |
|
|
#18 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > ... > Steels verdient meer dan als een prostitue te worden uitgebuit! > Steels is nog altijd geen AnkeVDM-entraineuse. a. |
|
|
#19 |
|
|
"kjetil" <[email protected]> schreef in bericht news:RSzZe.4715$%[email protected]... > omarr schreef: > >> Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, >> niet ?? > > die zei gewoon dat het owv het geld was. Aaah..zo en voor Tom is het voor de goeie lucht ? omarr |
|
|
#20 |
|
|
omarr schreef:
> "kjetil" <[email protected]> schreef in bericht > news:RSzZe.4715$%[email protected]... > >>omarr schreef: >> >> >>>Toen de Waalse Justine Henin naar Monaco trok, sprak je nochtans anders, >>>niet ?? >> >>die zei gewoon dat het owv het geld was. > > > Aaah..zo en voor Tom is het voor de goeie lucht ? dat is het 'm. nee, hij zei dat hij te veel gestoord en opgeëist werd door zijn supporters, media e.d. http://www.wielernieuws.be/nieuws2/2080 vandaar dat ik schreef: net op tijd naar monaco verhuisd. nu zouden de supporters hem nog minder met rust laten. ;-) jij ziet er weer direct communautaire spoken in... en dan zeggen ze iets over mij :-) -- kjetil |