![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Hallo,
Bij deze neem ik afscheid van Gefrustreerd Vlaanderen en dus ook van politics.be. Met alle respect voor de weinige intelligenten die verwoede pogingen doen om het niveau op te krikken moet ik toch wel zeggen dat het hier alsmaar erger wordt. De aanmatigende domheid die op dit forum heerst is wansmakelijk. Mijn appel aan alle "Vernünftigen" is dus van dit forum zo snel mogelijk te verlaten. Door hier te blijven, verlenen we alleen onterecht credibiliteit en Salonfähigkeit aan een in wezen extreem-rechts forum. Adieu, VDB
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() (wie is er hier de gefrustreerde??!)
doei!!! |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
![]() Toch maar dicht.
Je mededeling is nog steeds leesbaar en dat zal wel het belangrijske zijn, maar vermits je mensen ook wat schoffeert kan ik me niet voorstellen dat je topic echt constructief zal uitdraaien.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
|||
![]() |