![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() vlaanderenvrij.proboards33.com
Gloednieuw Vlaams nationalistisch forum. Vlaanderen Vrij is niet zomaar het zoveelste forum dat het internet rijk is. Het is een politiek forum dat grotendeels zal handelen over de Vlaamse kwestie en de Vlaamse Beweging. Op Vlaanderen Vrij streven we de volledige onafhankelijk na van Vlaanderen! Iedereen is welkom om hier op een deftige en beschaafde manier over te discussieren, ook al ben je het er niet mee eens. Vlaanderen Vrij is onafhankelijk van elke organisatie of partij wat dan ook. Het is een project van enkele Vlaamsgezinde jongeren. ![]() __________________
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn wij ook welkom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat is uw bedoeling nu met deze volledig nutteloze post? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Too Many Connections
There are currently too many connections to this server. Please check back again in 30 seconds. ![]() En dan nog in het Engels ook...fuck! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Voor de liefhebbers, dit is het forum van "de rode ridder" : http://www.roderidder.be/Forum/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Noch zijn we welkom in het belgisch nationaal forum hier, waar den bob de IJzeren Hertog is.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overtredingen 1) Vulgariteit, obsceniteit, godslastering, vloeken en onbeleefdheid in het algemeen zal niet worden getollereerd. Een merkwaardige analogie met het heersende achterlijke gedachtengoed in landen als Pakistan, Iran, Afghanistan e.d.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Godslastering#Pakistan Citaat:
Wie wil er nu discussiëren op een forum waar de vrije mening aan banden wordt gelegd? Dat druist in tegen de aard van een forum zelf. De wettelijke verboden op negationisme etc. zijn reeds erg genoeg. Totaal van de pot gerukt om er nog een schep bovenop te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() De URL alleen al is van die aard dat het me geen barst interesseert
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dat is dan weeral wel in orde zeker staaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een totaal achterhaalde regelgeveing. Wat wil je daar mee bewijzen? Is onzin in de wetgeving een rechtvaardiging om gelijkaardige onzin in een forumreglementje te hanteren? Citaat:
Let wel: ik zal majesteitsschennis als argument gebruiken om selectiviteit van censuur aan te kaarten en te bewijzen. Als een negationist wettelijk gezien om zijn opinie vervolgd wordt, dan moet een majesteitsschennende Geert Hoste ook voor het tribunaal..........
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Geert hoste toch niet.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag hoorde ik dat Verbeke aan Duitstland wordt uitgeleverd. Wanneer denk je dat Geert Hoste aan de beurt zal komen voor celstraf?
![]() |