![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dit is niet eens bijn�* grappig, jan.
zelfs al wou IK prins filip belachelijk maken, dan nog had ik de fierheid om tenminste niet ZO'n slechte grap te gebruiken. waar is de fierheid van de blokkers van weleer... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jan, u doet me walgen door dergelijk drama uit te buiten! U bent verwerpelijk! Dit wenst u niemand toe.
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gezien het leventje dat Flup de Taaie leidt, zal hij er wel al eens tegen kunnen dat er met hem gelachen wordt. Wel jammer van die gezinsdrama...
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Een vader vermoord zijn drie kinderen en jan hyoens amuseert zich kostelijk, een psychiatrisch behandeling voor deze persoon is wenselijk, me dunkt![edit]
[size=1]Edit:[/size]
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 10 oktober 2005 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou grappiger zijn moest IK dat gepost hebben. Nu niet ZO grappig, maar toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() migod migod
|
![]() |
![]() |