![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Wie vinden jullie de meest hatelijke persoon op tv? Ja, ik denk dat de titel van het topic wel genoeg zegt voorzekerst... nu awel, geef maar gauw een lijstje zenne
![]() Siegfried Bracke... sorry zenne, ik vind hem gewoon degoutant... zijn houding, zijn onsubtiel laten blijken van zijn politieke voorkeur dat degoutante strikje... echt alles aan die vent stoort me zijn terzake collega Phara Daguire Rob Vanoudenhove... Bart Raes Felice Ivan De Vadder Luk Alloo Van Heylen Vera Dua , Annemie Neyts ( snobgehalte ) , Ceysens VLD ( trutgehalte ) , Van Brempt ( hoerachtig gedrag ) , Di Rupo ( flikkerdoeningen ) ,.... De Planckaerts die "ik vind mezelf grappig" mensen uit "De Rechtvaardige Rechters" en dan vooral Wouter en Bert en dien Van Heylen , om te kotsen, wat een air er zijn er nog wel, maar ik kan er even niet opkomen ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 2 oktober 2005 om 16:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() De pfaffs de jean-marieke die zich boven alles op een walgelijke arrogante en decante manier verheft
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() ![]() En doe die andere Jamba-figuurtjes er ook maar bij.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind f de winter een misserabel persoon,als ik die zie op tv dan kom ik aan het k.....n
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Alles en iedereen die van dichtbij of van veraf betrokken is bij televisieprogramma's zoals Familie, Wittekerke, Thuis, Idool en consoorten, Boer zoekt vrouw en consoorten... Kortom: alles wat Vlaanderen en de Vlamingen neerhaalt tot het niveau van heikneuters.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Sofietje]uiterlijk , taal , lichaamstaal,.... ??? of omdat hij gewoon bij het BV zit[/QUOT
zijn taalgebruik en zijn uiterlijk kan ik niet uitstaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=limburgs beerke]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() mo , ge moet het nie bij politiek alleen houden zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() de hatelijkste:
danny verstraten, lynn wesenbeek, paul dhoore, luk alloo, koen wouters de leukste: phara di aguirre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() GENE BERVOETS kan ik echt niet rieken... met zijn smile doet hij mij denken aan een snobistische hoge ambtenaar die 2 kindjes heeft opgesloten in zijn kelder en een vriendin heeft van 17.
DE GEHELE FAMILIE PLANCKAERT, omdat ze een gelukkig gezin spelen waarin alles zogezegd op wieltjes loopt maar er compleet geen organisatie of orde is en den papa of mama niets in handen heeft. De zwangere dochter was de kers op de taart... YVES DESMET om redenen die iedereen wel weet GEENA LISA ... .... bweuk SIGRID SPRUYT, ze zouden haar beter kunnen gebruiken om de vloer te vegen. SABINE HAGEDOREN, om dat ze haar totaal niet kan kleden (haar styliste arresteren zou misschien ook kunnen helpen) die kletskop van "lilli en marleen" Robbe De Hert, zijn handdoek en zijn typetje van zelfverklaard "profeet van de grote waarheid"
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De meest hatelijke personen zijn deze die er voor zitten en al dat TVgedoe mogelijk maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() en die van Moerkerke op VTM , tegen haar goesting en die air , om te kotsen
OOK DIE BROERS WAUTERS met hun dom smoel continu op de tv , nie moeilijk zenne dat vtm achteruit boert[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 2 oktober 2005 om 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Axl Peeleman
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Koen Wauters.Hangt altijd de goede uit,kan ik niet tegen.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Martine Tanghe, voor zover ik me dat lelijk wijf nog herinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() ![]() [size=-1]Beau van Erven Dorens[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Felice.
De Planckaerts. Gene Bervoets. Luk Alloo. Daarstraks enorm irritant bij Dana Winner. Kurt Rogiers. Vieze gast. Maakt ook reclame voor Sloggi op van die grote billboards. Walgelijk. Marc Reynebeau. Denkt intelligent én grappig te zijn. Heeft ook een groot kromheidsgehalte. Herbert Flack. Geeft openlijk toe een minnares te hebben. X-Factor en alle consorten. |
![]() |
![]() |