![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() 150.000 euro Vlaamse noodhulp voor Pakistan
![]() Vlaams minister van Ontwikkelingssamenwerking Geert Bourgeois trekt 150.000 euro uit voor onmiddellijke noodhulp aan Pakistan na de aardbeving van zaterdagochtend. Zoals steeds zullen de Vlaamse middelen ingezet worden via niet-gouvernementele organisaties die werkzaam zijn op het terrein en over heel wat expertise inzake onmiddellijke noodhulpverlening beschikken. Europees Commissaris voor Ontwikkelingssamenwerking Louis Michel heeft ondertussen aangekondigd dat de Europese Commissie klaar is om hulp te bieden indien nodig. Europa zou tot 3 miljoen euro willen vrijmaken. Bij de aardbeving vielen vermoedelijk meer dan duizend doden. (belga) het geld was toch op ?</STRONG></EM></U></I></B>[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 8 oktober 2005 om 18:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Tja sommigen denken dat ze zich het leed van heel de wereld moeten aantrekken. En dan een land gaan steunen dat spuwt op de westerse waarden.Want respect krijg je er niet voor. Enkel het verwijt dat het veel te weinig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() geld trekken...geld vrijmaken...
waar is de BRON van allemaal dat geld ? hoort dat geld niet besteed te worden aan vlaamse zaken die dit geld beter kunnen gebruiken ? (ziekenzorg,veilig verkeer,politiediensten,openbaar vervoer,pensioenen...) show verkopen (o.a. in een tali******* met ATOOMbom aanmaak mogelijkheden !!) door de hoger vernoemde pipo's in het buitenland is hun blijkbaar belangrijker dan eigen volk te helpen.
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Banneling
|
![]() 150.000 euro ... hoeveel uranium koop je daarvoor
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 8 oktober 2005 om 18:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() als die AARDbeving in pakistan nu eens een ...
ondergrondse test ATOOMontploffing blijkt te zijn !! we zijn nog belange niet aan de nieuw patatten toe ! ![]() mijn dooske met pillen voor te gebruiken bij een atoom ongeluk in een kerncentrale ligt kort bij de hand se ![]() hahahaha GRAPJE !)
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat de anderen maar stikken in hun miserie.[/SIZE] Het ware gelaat van de Blokkers op dit forum komt weer eens naar boven[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Clemens : 9 oktober 2005 om 08:49. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat het eigen volk maar stikken in hun miseri. Wie maalt er nu om de armoede bij de ouderen, daar is ABSOLUUT geen injectie van 150.000 euro voor nodig.. Het ware gelaat van de N-Va'ers op dit forum
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zielige reacties... werkelijk bedroevend.
kheb al spijt dat ik hier woorden aan vuil maak.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik vind die hulp wel erg magertjes (1 frank per Vlaming)... Volgens sommigen toch nog te veel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik vind de reacties van de VBers hier bijna scrupuleus! Tipische VB reacties.
Wij hebben ook geld gekregen van de Amerikanen na de oorlog, om alles her op te bouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo zie je het gelaat van het VB he:
ikke ikke ikke, en de rest kan ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je stikt in je eigen hypocrisie, kereltje
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ongelofelijk, ongelofelijk hoe m'n hier tekeer gaat tegen zo'n ramp.... hebben sommigen dan geen greintje respect en medevoelendheid meer???
Wel héél toevallig dat die reacties komen van die bepaalde politieke partij daar....
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling