![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Wat?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 oktober 2005 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er zijn poppen, zuigers, pompen op batteriën die zuigen en nog van die dingen, daarom moet de Staat nog geen Babylon hoeren betalen zenne, waar gaan we naartoe, de Liefde van de Onze Lieve Heerke is genoeg zenne...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik kan er niet van mee spreken maar is dat gelijkwaardig aan de real stuff?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 oktober 2005 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het al gedacht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Het was een interessane discussie in Recht Van Antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de discussie in recht van antwoord gevolgd en kan me daar in terug vinden.
Wat betreft een zwaar motorische gehandicapte mens zou er idd "iets" mogen voorzien zijn. En een pluim voor zijn moeder die daar nuchter en eerlijk mee omging, niet velen zouden dat kunnen!
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk "probleem" heeft die jongeman?
Ik vind het heel schappelijk en moedig van de "dame van onderhandelbare zeden" om voor maar de armzalige €100 een andersvalide persoon te helpen een natuurlijke behoefte te bevredigen. Veel goedkoper is niet te vinden, tenzij een minder veilige en voorzeker illegale handeling met geforceerde import. Daarentegenover. Net zoals iedere andere man, zulke dingen betalen gebeurd niet op de kosten van de belastingsbetaler rechtstreeks. Als ma, of jongeman een prostitiue willen aanspreken om de desbetreffende dienst te verlenen, dan mag dit maar op dezelfde leest geschoeid zijn als voor elke andere klant. Eigen zak eerst. Als die jongeman "gratis" diensten wil hebben van dames van lichte zeden, dat ie politicus word. In die middens zijn dienst en wederdienst gebruikelijk.
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar ziet Ma het wel zitten om haar zoon een dame van lichte zeden te bezorgen. Dus als je als ma een cadeau aan je zoon wil geven, moet dat dan de maatschappij geld kosten?
Ik vind het gezever. Mijn levenspartner en ik hebben door omstandigheden een ander tempo qua behoeften. Moet ik nu naar de ziekenkas lopen omdat ik meer van bil wil dan mijn partner?
![]() |
#15 |
|
![]() Kan jij het je voorstellen: je hele leven vastgeketend aan enkele machines, enkel wat liefde en tederheid van naaste omgeving zonder ooit echt op seksueel vlak te komen en voor de rest heel de dag niets te doen hebben dan maar wat denken aan vanalles en nog wat en af en toe eens via één van die machientjes te communiceren, ondertussen volwassen worden, nooit echt positieve fysieke ervaringen te hebben weet hebben van de geneugten van seksuele omgang...
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 19 oktober 2005 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Indien het over een zwaar gehandicapte gaat, dan heeft die al recht op een inkomensvervangende en/of integratietegmoetkoming, waarschijnlijk ook nog aangevuld met een geldsom van de zorgverzekering of hulp aan derden. Als hij een prostitué wil, dan moet hij dat maar van dat geld betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Dat bestaat nu al, zij het gemeentelijk.
Het open asielcentrum van Sint-Truiden is speciaal in Bevingen (aan de rand van sint-truiden) aangelegd omdat er een prostitutie buurt rond ligt. Elke mannelijke meederjarige asielzoeker krijgt er wekelijks een bepaald bedrag van de stad om er naar toe te gaan. Asielzoekers van het Vrouwelijk geslacht krijgen een vrij kaart om naar willekeur het Zwembad te Sint-Pieter te benutten.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Enig correct antwoord op die netelige vraag: "sorry, maar er is geen geld en er zijn dringender uitgaven."
Binnenkort moeten "de mensen" tot hun zeventigste blijven werken om dat allemaal betaalbaar te houden. Terwijl we het failliet van de sociale zekerheid eindelijk beginnen te zien, wordt het geld nog volop door deuren en vensters naar buiten gesmeten. Dweilen met de kraan open heet zoiets.
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk niet dat prostitué-bezoek een prioriteit mag zijn voor de sociale zekerheid. Er zijn massa's dringender en belangrijker zaken.
Zo is het nog steeds niet ondenkbeeldig dat iemand die 10 maanden ziek is en dure niet terugbetaalde behandelingen nodig heeft aan de rand van de financiële afgrond wordt gebracht. |
![]() |
![]() |