![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Politics.be staat op een scharnierpunt...
Onze site wordt alsmaar groter en uitgebreider. Naast dit forum houden wij ook een uitgebreide politieke portaalsite draaiende op verschillende platformen: internet, gsm & pda. In 2006 volgen er nieuwe verkiezingen (en volgt een herlancering van verkiezingsportaal verkiezingssite.be) en uiteraard blijven wij bijzonder ambitieus. We willen nog groeien, uitbreiden, innoveren,... Om al onze ambities waar te maken moeten wij ons team uitbreiden. [SIZE=5]Politics.be gaat daarom op zoek naar:[/SIZE] [SIZE=4]Technici [SIZE=2] Uw profiel: [/SIZE][/SIZE]
[SIZE=2] Op grafisch gebied kan Politics.be nog grote stappen vooruitzetten. Samen met de nieuwe site willen wij ook een nieuwe layout lanceren (die consistent is weliswaar met dit forum). Daarnaast willen wij professioneler ogende communicatie voeren: mooie banners, buttons,... Ook flashkenners zijn welkom, want ook met flash zijn er interessante mogelijkheden voor advertising, interactieve applicaties, dynamische infographics [/SIZE] [SIZE=2]Uw profiel [/SIZE][/SIZE]
[/SIZE]
Neem dan snel contact met mij op via pb / mail of msn! [/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die pinten, worden die betaald door PB? ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog effen bij vermelden dat we dus niet alleen voor het forum op zoek zijn naar technici, maar voor de gehele portaalsite.
En idd, wij zijn best doet krijgt af en toe een pint van mij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou me zo kunnen aanmelden, aangezien ik perfect aan het gevraagde profiel beantwoord, maar ik doe het lekker niet.
![]() |
![]() |
![]() |