![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vinden jullie dan niet dat ze dan maar het lef en het initiatief moeten hebben om te foefelen met de belastingen? IPV het braaf belastingbetalend mietje te zijn? Of hebben ze schrik van de overheid?
Als het tegen hun principes is om te foefelen, dan moeten ze het zelf maar weten. Die onnozele eerlijke burgertrutjes worden door diegenen die dat niet zijn gewoon vierkant uitgelachen, wat houdt hen tegen om zelf zo te worden? Oh ja, vergeten: hun debiele achterlijke principes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Punt 2 : waarom denk je dat in België er zo een grote zwarte economie is. Enkel en alleen omdat de belastingen er zo hoog zijn. Wie in België niet van de zwarte economie gebruik maakt is een grote dommerik. Je moet dit zien als een terugname van de veel te hoge belastingen die we hier betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Geertje, ik kom net te zeggen dat ik NIET ZO DENK.
Geinegreerde zever als dat heb ik niet nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ga in een andere discussie wat correct wezen.
Conventionele trut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinigen hebben er een probleem mee om werklozen te steunen, wel om drugsdealers en pooiers te subsidiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Bobke, daar gaat het helemaal niet over.
Die reacties late zien hoe de denkpatroontjes diep ingebakken zitten. Wilt er iemand eens begrijpen wat ik zeg en bijgevolggéén voorspelbare reactie geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het juist wel over.
Behalve creaturen als jij begrijpt iedereen wel dat belastingen nodig zijn om het systeem, waar jij alleen de vruchten wilt van plukken, in stand te houden. De meeste mensen willen er wel de negatieve kantjes afvijlen. Ze willen er zelfs politie voor betalen. De overheid, dat zijn wij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
P.S. Ik werk nu 16 jaar en heb er 5 dagen dop op zitten. Werken moet evenzo als een redelijk loon.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Het gaat erover waarom die seutjes altijd zo braaf zijn en het slachtofferke spelen.
Ik wou een discusie started dat eens BUITEN het systeem denkt. Blijkbaar kan dat hier niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens de draad over werklozen schorsen of aan het werkzetten en zie wie het slachtofferke speelt. Ge kunt perfect buiten het systeem leven maar het misbruiken is véél gemakkelijker. Herlees vooral uw eigen reacties eens als er voorstellen gedaan worden om het systeem te hervormen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als je foefelt met de belastingen, doe je net hetzelfde als werkonwilligen, profiteren van de maatschappij...
Als je geen geld meer in de maatschappij steekt, krijg je er ook niets van terug, en dat is net waarom mensen de werkonwilligen beu zijn. Waarom zouden zij moeten delen van de koek waaraan ze nog eens niet willen aan meehelpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anarchie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Het is hetzelfde als zeggen dat allemaal maar werk moet hebben Het is even onmogelijk. Denken mensen, denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn het niet beu, alleen de misbruiken. Laatst gewijzigd door Bobke : 26 oktober 2005 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |