![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou men die mensen eens niet leren lachen eigenlijk want ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat ze dat niet echt lukt.
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...utm_medium=RSS Er staan zoveel cartoons op het net en nemen ze wel elk geloof/persoon/situatie op de korrel. Als je dat alles aux serieux gaat nemen ja dan ben je volgens mij niet echt goed bezig of je zoekt gewoon een reden om te beginnen zeveren en zagen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ach ja, elk excuus is goed om herrie te schoppen. Zoveel zijn we hier al gewoon in Borgerhout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als de politie nu eens aankondigt dat ze iedereen die komt betogen zijn auto gaan controleren (en vooral dan de manier waarop hij gefinancierd werd).
Zou dat geen voldoende afschrikkingsmiddel zijn ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens relativeren en goed lachen, er zijn er hier op deze site ook nogal wat die moeilijk kunnen lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ik probeer maar te helpen om de humor ervan te promoten ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 januari 2013 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tja, jij komt toch ook in protest in tegen jouw pesters (cfr. die facebook-pagina toestanden met niet-moslims). Waarom zouden moslims dat niet mogen doen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met religie is niet pesten. Het komt zelfs niet in de buurt. Er worden genoeg cartoons gemaakt die spotten met het Christelijke geloof, maar daarvoor gaan de christenen niet gaan rellen in andere landen. De schuld ligt hier enkel en alleen bij religioten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 januari 2013 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Lachen met een levend persoon kan je niet vergelijken met lachen met een geschiedkundig of fictief persoon.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 januari 2013 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal waar moslims zijn is er heibel. Eén van de vele zekerheden in het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of zijn volgelingen moeten de geleden schade en het oorzakelijk verband bewijzen en dan kunnen zelfs zij naar de rechter stappen mensen met moord bedreigen, afdreigen, of andere fatwa's uitspreken zijn echter gewoon doodsbedreigingen, en daar bestaat ook reeds wetten voor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn naam is Frank. Mijn vader liet me een paar decennia terug eens een krant zien waar in koeien van letters opstond: "Frank staat weer zwak" of zoiets in die stijl. Ik was daar niet door beledigd. Niet in het minst. Je wil niet weten hoeveel voornamen een tweede betekenis hebben. Als dat de norm moet zijn, dan moet je humor afschaffen. Beledigd zijn is een keuze. Als iemand ervoor kiest beledigd te zijn, dan is dat zijn probleem, niet het mijne.
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wimpeus : 11 januari 2013 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben nu aan mijn vierde versie van de koran bezig en ik stel vast dat er kleine verschillen in de vertaling uit het Arabisch in zitten maar je wel een paar logische gevolgtrekkingen moet maken (indien je de fabeltjes in het boek gelooft) bij het lezen van Koran, Sharia en de erkende geschriften over beide. 1 De Mo was, en niet alleen naar onze normen, een zelferkend massamoordenaar. Kijk enkel en alleen maar naar de tientallen executies die hij eigenhandig zou uitgevoerd hebben. 2 De Mo was, en niet alleen naar onze normen, een terrorist. Kijk maar naar de manier waarop hij de islam verspreidde en welke middelen hij daar toe aanbeveelt. 3 De Mo was, en niet alleen naar onze normen, een zelferkend pedofiel. Naar onze normen sowieso maar blijkbaar naar de mening van de vader van zijn slachtoffer in die tijd ook al blijkbaar. Jammer genoeg had die man niet de macht om zich te verzetten tegen het monster dat hij zelf mee aan de macht hielp... 4 De Mo was, en niet alleen naar onze normen, een groot leugenaar. Hij vindt van zichzelf dat hij de enige ware profeet is van de onfeilbare Allah. Maar hij verandert tijdens zijn loopbaan van profeet nogal eens van mening. Zo vaak zelfs dat de gelovigen, om dit kleine euvel in te dekken, er maar van uitgaan dat de meest recente meningen van de Mo dan maar de correcte moeten zijn. Hij liegt dus ofwel over het feit dat hij de enige ware profeet is of over de onfeilbaarheid van Allah... Je kiest zelf maar ... ![]() Nu, ik persoonlijk zou een pedofiele, terorristische massamoordenaar en pedofiel niet als mijn lichtende voorbeeld kiezen maar wie dat wel doet moet er maar tegen kunnen dat hij daar op aangewezen wordt... ![]() 2
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |