Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2004, 16:55   #1
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard De blanken, de meest verdrukte bevolkingsgroep van de 21-ste eeuw ?

Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de
ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's
niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige,
niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 16:59.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 17:27   #2
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de
ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's
niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige,
niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn.
Cynicus, met alle respect voor uw intellectueel vermogen, maar ik vind uw post heel lachwekkend omdat het enorm ongeloofwaardig is. Dat u benauwd bent van het 'vreemde' is al langer bekend maar om nu zo'n vaststelling op te bouwen... Zoals u weet zullen we met een enorme vergrijzing zitten. Het probleem is dan dat we te weinig arbeidskrachten zullen hebben om de sociale zekerheid te financiëren. Nu kan ik veel vb. van jonge capabele autochtonen die het 'vuile' werk niet willen aanvaarden. Dat moeten de zwerten maar doen. Ondertussen zitten ze op café, hun sociale zekerheid te verdoen (ik weet waarover ik spreek want ik heb jarenlang in de sociale sector gewerkt). Dan komen diezelfde gastjes klagen van werk voor eigen volk eerst. De hypocrietjes. Nu, voor onze toekomst zullen de 'nieuwe' Belgen heel belangrijk zijn, of u dat nu wil of niet.
Oud 25 december 2004, 17:35   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Cynicus, met alle respect voor uw intellectueel vermogen, maar ik vind uw post heel lachwekkend omdat het enorm ongeloofwaardig is. Dat u benauwd bent van het 'vreemde' is al langer bekend maar om nu zo'n vaststelling op te bouwen... Zoals u weet zullen we met een enorme vergrijzing zitten. Het probleem is dan dat we te weinig arbeidskrachten zullen hebben om de sociale zekerheid te financiëren. Nu kan ik veel vb. van jonge capabele autochtonen die het 'vuile' werk niet willen aanvaarden. Dat moeten de zwerten maar doen. Ondertussen zitten ze op café, hun sociale zekerheid te verdoen (ik weet waarover ik spreek want ik heb jarenlang in de sociale sector gewerkt). Dan komen diezelfde gastjes klagen van werk voor eigen volk eerst. De hypocrietjes. Nu, voor onze toekomst zullen de 'nieuwe' Belgen heel belangrijk zijn, of u dat nu wil of niet.
Als degene die nu in de sociale sector werkzaam zijn het vuile werk beginnen doen is het probleem zo opgelost.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 17:42   #4
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Ik kom alweer een waardeloze post zetten in een waardeloze topic.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 18:17   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

We zijn niet veel anders gewoon van je Het unSkilled Effect.

Ik woon in zo'n micro-omgeving waar niet moslims een zeer sterke minderheid vormen.En aangezien ik hier niet wegkan zonder me levenslang in schulden te zetten moet ik het maar verdragen.

Maar zoals met alles , een kruik gaat maar zolang te water tot ze barst.
Oud 25 december 2004, 18:27   #6
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox

Ik woon in zo'n micro-omgeving waar niet moslims een zeer sterke minderheid vormen.En aangezien ik hier niet wegkan zonder me levenslang in schulden te zetten moet ik het maar verdragen.

Ik had niets anders van jou gedacht mad ox !

Ik woon in zo'n micro-omgeving waar ruimdenkende Vlamingen een zeer sterke minderheid vormen. Schulden of niet, ik bol het hier zeker af!

En wat betreft die kruik, koop u een plastieke, die blijven drijven.
Oud 25 december 2004, 18:32   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het Skill effect, ik denk milieuvriendelijk, en zal wel een aardewerken kruik vertegenwoordigen

Eneuh, momenteel heb ik geen levenslange schulden, maar als ik hier wegga moet ik zoveel toeleggen op de verkoop van dit huisje-[size=1]wat politiek correct verkracht is met het gewestplan[/size]- dat ik geen lening kan krijgen om een andere woonst te kopen.

Mare ,dat maakt niet uit in deze topic, wel dat als je in zo'n buurt als ik woon, je jezelf verdrukt voelt worden.
Oud 25 december 2004, 18:33   #8
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Dat noemen ze dus, (Van een mug een olifant maken)
Oud 25 december 2004, 18:33   #9
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:

Het recht op wonen in een
NIET-multiculturele omgeving, zou eigenlijk een essentieel mensenrecht moeten zijn. Politiek correct of niet, vele mensen zijn dat multiculwangedrocht werkelijk kotsbeu. Indien de mensen die heden tegen hun zin in een multiculturele omgeving wonen, de kans zouden krijgen om te gaan wonen in blanke,
niet-multiculturele zones, dan zou er in die multiculturele omgevingen extra plaats vrijkomen voor ruimdenkende, verdraagzame aanhangers van de multiculturele maatschappij.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 18:35.
Oud 25 december 2004, 18:37   #10
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Skill effect, ik denk milieuvriendelijk, en zal wel een aardewerken kruik vertegenwoordigen

Eneuh, momenteel heb ik geen levenslange schulden, maar als ik hier wegga moet ik zoveel toeleggen op de verkoop van dit huisje-[size=1]wat politiek correct verkracht is met het gewestplan[/size]- dat ik geen lening kan krijgen om een andere woonst te kopen.

Mare ,dat maakt niet uit in deze topic, wel dat als je in zo'n buurt als ik woon, je jezelf verdrukt voelt worden.
Maddox,

Ik ben in Genk opgegroeid en woon er nog.
Hier zit alles door elkaar, moslim, vlaming, chinees,...

Maar ik ga het toch pleiten hier zulle. Naar het buitenland dan wel, hier kun je inderdaad geen kant meer op.
Oud 25 december 2004, 18:39   #11
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
NIET-multiculturele omgeving, zou eigenlijk een essentieel mensenrecht moeten zijn. Politiek correct of niet, vele mensen zijn dat multiculwangedrocht werkelijk kotsbeu. Indien de mensen die heden tegen hun zin in een multiculturele omgeving wonen, de kans zouden krijgen om te gaan wonen in blanke,
niet-multiculturele zones, dan zou er in die multiculturele omgevingen extra plaats vrijkomen voor ruimdenkende, verdraagzame aanhangers van de multiculturele maatschappij.
Het punt is dat al die pro-multikul-lullers *knip* zo graag lullen over de multikulverrijkingen maar uiteraard de laatsten zijn om zich in een multikulwijk (lees : ghetto) te gaan vestigen.
D�*t is een wetmatigheid.

Geen persoonlijke aanvallen.

Arnold.

Laatst gewijzigd door Arnold : 25 december 2004 om 18:47.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 18:39   #12
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Verhuis naar de villabuurten, daar vind je geen enkele vreemdeling.

Gezellig trouwens met die grote hekken, waakhonden, cameracontroles, etc...
Veel plezier.
Oud 25 december 2004, 18:52   #13
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 25 december 2004 om 18:52.
Oud 25 december 2004, 18:53   #14
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Verhuis naar de villabuurten, daar vind je geen enkele vreemdeling.

Gezellig trouwens met die grote hekken, waakhonden, cameracontroles, etc...
Veel plezier.
Wat belet jou te verhuizen naar die verloederde m*k*kk*nwijken? Gezelligheid troef die multiculture vuilbakwijken met dito stank. En super spannend : hoe kom ik mijn dumpwijk uit zonder ge-bagjacked, gecarjacked of overvallen te worden of in elkaar geslagen te worden als ik per ongeluk het voetpad, en dus het eigendom van allochtone primaten betreed. What a kick Skill Effect. En jij wil dat allemaal moedwillig missen door in je cleane autochtone wijkje te blijven wonen bij mammie en pappie?!?!?. Niets zo afwisselend en verheffend als het continue gejengel uit minaretten en arabische café's, en we vergeten de leuke doodskreetjes van als er weer eens schaap gekeeld wordt in de badkamer van je buren.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 19:07   #15
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Ge kent mij niet, beste spolpoel.

Daarmee is alles gezegd.
Oud 25 december 2004, 20:31   #16
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Maar ik ga het toch pleiten hier zulle. Naar het buitenland dan wel, hier kun je inderdaad geen kant meer op.
Ik ga u zeker niet tegenhouden. Niettegenstaande ik voor een echte immigratiestop ben (een uitzondering kan worden gemaakt voor jonge, aantrekkelijke, blanke vrouwen waarmee aan genshopping kan worden gedaan ten einde ons volk genetisch te versterken), ben ik echter wel gewonnen voor vrije emigratie. Elke multiculler die het hier voor bekeken houdt, is immers een linkse stem minder.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 25 december 2004 om 20:32.
Oud 25 december 2004, 20:48   #17
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik ga u zeker niet tegenhouden. Niettegenstaande ik voor een echte immigratiestop ben (een uitzondering kan worden gemaakt voor jonge, aantrekkelijke, blanke vrouwen waarmee aan genshopping kan worden gedaan ten einde ons volk genetisch te versterken), ben ik echter wel gewonnen voor vrije emigratie. Elke multiculler die het hier voor bekeken houdt, is immers een linkse stem minder.
consequent ben je wel hé

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 20:50   #18
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Het punt is dat al die pro-multikul-lullers zo graag lullen over de multikulverrijkingen maar uiteraard de laatsten zijn om zich in een multikulwijk (lees : ghetto) te gaan vestigen.
D�*t is een wetmatigheid.
of dat is geen wetmatigheid maar jij weet niet echt waar je het over hebt. denk je nu echt dat er alleen maar vb-autochtonen in die wijken wonen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 21:01   #19
ilfalco
Minister-President

Standaard

Prof. Vermeulen voorspelde het ook , m'n zou de bevolking voor de keuze moeten stellen , met het vb voor een europees vlaanderen ... met de andere partijen naar een ontvlambare maghreb coktail . En wie had trouwens in 1960 geloofd dat er meer vreemdelingen als vlamingen zouden verkozen zijn in brussel . De cdenv is er van 20ù naar 2% in 20 jaar. Het kan snel gaan...

Laatst gewijzigd door ilfalco : 25 december 2004 om 21:02.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 21:05   #20
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Nieuwsflash voor de bevooroordeelden: ik ben geen linkse en ik ga niet stemmen.

Terwijl jij blijft verderdromen van jouw ideale wereldje, ga ik mij aan de middellandse zee vestigen.

Laat de braindrain maar beginnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be