![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is er racistisch aan te wijzen op de problemen die de multikul met zich meebrengt? Jullie multikullers doen elke kritiek af als racisme omdat het niet past in je egelitaire denkpatronen. Verstand op nul, de oogkleppen op en doen alsof er niks aan de hand is, redelijk naiëf en niet zonder gevaar. In Londen is de integratie, als we links mogen geloven, geslaagd te noemen. Iets dichter bij huis kregen we dit weekeinde terug een prachtig voorbeeld hoe goed de integratie hier wel werkt en hoe vredevol de verschillende bevolkingsgroepen met elkaar samenleven. Je zou er haast tranen van in de ogen krijgen... Dit weekeinde was het nog maar eens prijs tijdens de Bommels, het jaarlijkse carnaval in Ronse. Het is in Marokkaanse middens een traditie geworden de feestende Ronsenaren op die dag het leven zuur te maken met pesterijen. Vorig jaar werd onder andere een vrouw ernstig gewond toen enkele "jongeren" een zware voetzoeker tot ontploffing brachten in haar jas. Afgelopen zaterdag onstond er grote vechtpartij op de markt tussen enkele moegtergde Ronsenaars en een groep van Knorknor's goed geïntegreerde allochtonen. Laf als ze zijn werd al vlug druk heen en weer gebeld en kwam ook de rest van het bruine Ronsische afval de troepen versterken. De politie moest erbij komen, vijftig man sterk, om de toestand onder controle te krijgen. Wat voor vele Ronsenaars een leuke dag moest worden eindigde door toedoen van knorknor's goed geïntegreerde allochtonen in mineur. Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 9 januari 2006 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 9 januari 2006 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En neen, ik geloof niet in jouw xenofobe fabeltjes. Wat er in Ronse gebeurt, als het waar is, kan niet door de beugel. Maar iets zegt me dat een dergelijke verhaaltje van jouw hand wel heel sterk aangedikt is om je xenofobe fantasietjes er maar mee aan de man te brengen. Je verhaaltje bewijst trouwens helemaal niet dat het Ronsische bruine afval zoals je het weer zeer respectvol benoemt de aanstekers waren van dit "geweld".
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 9 januari 2006 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk waren die goed geïntegreerde allochtonen niet de aanstekers, stel je voor? Ze vierden gezellig mee op de markt en trakteerden zelfs pintjes. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Heb een nieuw contract voor 3 maanden gekregen van ene agent Abdul J.
Ironie is de humor van de goden ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Max : 12 januari 2006 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() volgens mij is het gewoon simpel hebde een positieve ingesteldheid dan is er geen probleem het negatief facet is waneer ge als positief ingestelde mens geconfronteerd word dat ze u negatief gaan brandmerken.
dus deze mens word een vijandbeeld. waar en waneer hebben we da nog al gehoort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel een lezenswaardig verhaal van Max.
Wat me opviel: Hier is het werken of de goot. Dat verklaart natuurlijk veel. Als migranten weten dat er niet veel te krijgen is maar dat je moet werken, dan trek je de werkers aan. Dus, succes bijna verzekerd. Als migranten weten dat ergens veel te krijgen is zonder te werken dan trek je de luiaards en de sukkelaars aan. Dat kost de staat dus zeer veel geld en het wekt de afgunst op van minder begoede autochtonen. Dus, katastrofe bijna verzekerd. Zou onze regering dat nu echt niet weten? Laatst gewijzigd door luc broes : 14 januari 2006 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In uw openingsbericht stelt u de zaken allicht wat te rooskleurig voor. In ieder geval kan het Londense multiculturele model niet zomaar overal klakkeloos worden gekopiëerd. Wie zich in Londen gaat vestigen, doet dat om te gaan [SIZE=4]werken[/SIZE] ten einde op die manier vooruit te geraken in het leven, welke culturele of raciale achtergrond men ook heeft. In het Verenigd Koninkrijk zijn de sociale voorzienningen minder sterk uitgebouwd dan in continentaal Europa. Zich bezondigen aan parasiterend sociaal profitariaat is in het UK gewoonweg geen optie. In ons land en in de meeste andere continentale Europese landen, daarentegen ontwikkelt er zich een heus profitariaatsproletariaat dat voor een niet onaanzienlijk deel bestaat uit zich-in-de-slachtofferrol-hullende vreemdelingen. Dat parasiterend profitariaatsproletariaat weegt loodzwaar op onze openbare financiën, en de hoge fiscale en parafiscale druk die nodig is om dat profitariaatsproletariaat in stand te houden ondermijnt onze welvaart. Laatst gewijzigd door Cynicus : 15 januari 2006 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Cynicus heeft groot gelijk! En... het moet NIET gerelativeerd worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ze kunnen misschien de lonen vastvriezen(niet stijgen met index) de komende 5-10 jaar. Het kindergeld afschaffen. De dop ook voor de mensen die hun job kwijt zijn omdat ze liever twee polen nemen tegen de prijs van enen belg!
Om zo de asielzoekers te blijven kweken en ontvangen? Ojaa de moslims moeten ook nog geld krijgen voor hun moskees van de overheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben altijd voor de 'Melting Pot' geweest naar Amerikaans model , maar voor ik ben vertrokken , flirtte ik ook met het idee dat Vlaanderen vol was en migratie vertraagd moest worden en er een strenge selectie en inburgering moest worden toegepast. De Europese cultuur was bedreigd weet je wel! Langs de ene kant had je de Islamisten en aan de andere kant de ultra-conservatieven en fascisten. Beide voedden mekaar's ideologie en beide wilden terug brengen naar de middeleeuwen. Ondenkbaar voor een mens als ik , die ergens naar toe wil. Een oplossing was het asielbeleid verstrengen zodat de Islamisten eruit geflikkerd werden en de fasco's geen poot meer hadden om op te staan.
Wanneer ik hier ben komen wonen , ben ik gaan realizeren dat heel die redenering voor een groot stuk verkeerd was. Het basis idee , dat Vlaanderen overspoeld werd , is gebaseerd op pure angst. Je denkt dat Vlaanderen vol is? Joeng , Vlaanderen is leeg t.o.v. hier. Ik voel mij veiliger hier dan in Vlaanderen. Dat slaagt toch helemaal op niks? De misdaad cijfers zijn hier niet te vergelijken met Vlaanderen en toch voel ik mij hier veiliger. Ik stap regelmatig op de undergroundlijn waar er hier een aantal maanden geleden een paar wacko's zich hebben opgeblazen en toch voel ik mij hier veilig. In Vlaanderen heerst er een cultuur van angst. Ik heb er nog geen verklaring voor waarom juist , maar het is er. Het ander idee van een streng asielbeleid om de islamisten en parasieten er uit te filteren zal toch niet werken. Hoe kan je nu iemand screenen? Gaan we paragnostici inschakelen? Het enige wat de ultraconservatieven en fascisten hiermee willen bereiken is een stap dichter geraken bij het volledig sluiten van de grenzen. Met alle gevolgen de economie. Moesten ze in Engeland de grenzen sluiten , en de vreemdelingen buitenzetten , dan ligt heel het land plat. Heel de economie steunt op de influx van vreemdelingen voor het opvullen van broodnodige laaggeschoolde arbeiders die geen kat wil doen. Ik denk dat de meesten wel begrijpen dat "werken of de sloot" de profiteurs en goudzoekers er uit filtert. Vergis u niet , ik erken de dreiging van Islamistische zeeloten die tot doel hebben ons systeem te vernietigen , maar dit is geen oorlog die je wint door ganse bevolkingsgroepen op stang te jagen. Dit is een propaganda oorlog. Ons systeem IS beter en het is door mensen in ons systeem toe te laten , dat je dat charme offensief wint. Al dat geflirt met etnisch of cultureele zuivering , zal enkel onszelf en onze vooruitgang belemmeren en leiden tot onze teloorgang. De Islamisten willen dat we gaan zuiveren , de fascisten willen dat ook. Heel hun strategie is hier doorspekt van. Ze willen terug en zijn bereid daar veel slachtoffers voor te maken. Laatst gewijzigd door Max : 15 januari 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik heb me nog nooit bang gevoeld hoor max, voerde je niet eerder een strijd met jezelf?
![]() |
![]() |
![]() |