![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Boudewijn regelde abortus voor Laurents vriendinnetje
HUMO: In de nasleep van de ongezouten verklaringen van Noël Vaessen meende La Dernière Heure te weten waaraan de definitieve verwijdering tussen Boudewijn en Laurent te wijten was: een abortus van een vriendinnetje van de prins. Rudy Bogaerts, leraar van de prins in de jaren tachtig, twijfelt daaraan: er zat wel méér scheef tussen oom en neef. Maar die abortus is er geweest, jazeker. Rudy Bogaerts: Boudewijn heeft me persoonlijk gevraagd die zaak te regelen. Voor mij was dat niet vanzelfsprekend: ik ben lid van Pro Vita, een beweging tégen abortus. Maar Boudewijn drong aan: 'Le cardinal est d'accord'. En dus heb ik het nodige gedaan. Het meisje, dochter van een dokter uit een Vlaams provinciestadje, heeft een abortus ondergaan in een katholiek ziekenhuis aan de Belgische kust. Jan Antonissen in Humo, 2 januari 2007 geciteerd op lvb.net : http://lvb.net/item/4100 zou wel behoorlijk hypocriet geweest zijn van Boudewijn ... die zijn grondwettelijke verplichting, de abortuswet te ondertekenen, naast zich neerlegde want niet in overeenkomst met zijn mening/ethiek haha ... die kardinaal ... dat kan praktisch alleen kardinaal-'waar was u?'-Daneels geweest zijn, niet ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ieder geval indien dit waar is ..... een echte beerput. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat er heel wat schort in de familie weet iedereen, alleen word de beerput nu af en toe eens snel geopend. Mijn overtuiging : stuur die familie naar Frankrijk (hebben ze geen last van de taal ) of laat de Walen ze onderhouden maar in Vlaanderen : salut en mercie
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Triestige journalistiek.
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 7 januari 2007 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijke leugens van een onnozele fantast die ook eens in de schijnwerpers wil staan.
Triestige journalistiek, inderdaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Bogaerts ietske beter geplaatst is om daarover te spreken dan gij.
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() heeft iemand de uitspraak in la dernière heure? want bljkbaar is die er het eerst mee op de proppen gekomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het verbieden van de Vlaams-nationale media, de Linkse Humo en de rechtse Knack is het laatste uur van La Dernière Heure geslagen zeker als het van de bub afhangt?
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel geloofwaardiger zijn als dit zou staan in de Morgen of de Standaard. Humo ruikt toch wel vaak naar riooljournalistiek.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post2302111
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 januari 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als dit in de jaren '80 gebeurd zou zijn, dan lijkt mij dat onmogelijk want de abortuswet is pas goedgekeurd in 1991.
Abortus was daarvoor in België -en zeker in een katholiek ziekenhuis- illegaal, men ging daarvoor naar Nederland en dus niet naar een katholiek ziekenhuis aan de Belgische Kust. (moet in Oostende of Knokke zijn.)
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen vergeten vlug, weet je.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik uit mijn eigen ervaring leerde dat het andere uiterste evengoed mogelijk is: een vrouw die het aborteren van haar via verkrachting verwekte vierde kind geweigerd wordt in een Brussels ziekenhuis, en dit nadat de ondertekening van de abortuswetgeving.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 januari 2007 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prinsen zijn immuun voor abortus?
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN