![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen amnestie | |||
voor |
![]() ![]() ![]() |
20 | 55,56% |
tegen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 30,56% |
voor, maar enkel voor de linksen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
voor , maar enkel voor de rechtsen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 22,22% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amnestie voor Guderian.
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verheel niet dat ik het zeer onaangenaam vind dat Guderian geband is -
net op het moment dat ik dacht hem bekeerd te hebben tot het voeren van een beschaafde discussie over extremisme en idealisme. Maar regels zijn regels en diut is op een internetforum nu eenmaal wat anders dan in de echte wereld. Blijkbaar komt het geschreven woord dikwijls veel cassanter over dan het gesproken woord in bv. "De rechtvaardige rechters", waarvan ik dikwijls al dacht "indien men dit op een internetforum zou schrijven is er ambras".. Ik kan heel goed begrijpen dat men een nazi, nazi noemt - maar als je pech hebt vindt die nazi het woord nazi geen eretitel maar een belediging en ga je dus den boot in... kunt ge nog gaan posten op "De belgische politiek", politicsinfo, nebula, links vlaanderen en andere mindere goden. Of het misschien nog eens "schoon vragen ?"
#3 |
Minister-President
|
![]() Er zal binnenkort wel een nieuw lid zijn, dat toevallig solidarist is, dat zoiets niet extreem rechts vindt en niet met extreem links omkan.
Misschien is die dan al net bekeerd tot het voeren van een beschaafde discussie over extremisme en idealisme. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() amnestie voor lincoln
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Nou dacht ik dat ik veel snapte maar dit toch niet. Waarom zou iemand zichzelf willen bannen?
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Zoals al eerder betoogd : als er geen gevaar voor personen ontstaat en er niet inhoudsloos gescholden wordt en er voldoende tegenspraak is, dan moeten ALLE bijdragen gepost kunnen worden.
De geldende forumreglementen zijn te streng. Amnestie ja. |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Ik weet niet hoe je een stem kunt uitbrengen bij de peiling. Op welk knopje moet je drukken ?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Je moet eerst een maand geregistreerd zijn, schijnt.
![]() |
#11 |
|
![]() en 100 posts geplaatst hebben.
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Dit forum is privé-eigendom en dus geen democratische instelling, en dat is maar goed ook. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Het zou niet mogen dat iemand definitief verbannen wordt.
Neem nu Guderian wat stelt dit Forum nog voor zonder hem ??? 2 maal niks. Het was schitterend om te zien hoe hij de anti-volkse elementen telkens weer alle hoeken van de kamer liet zien. Niemand kon hem de baas, en het is dan ook bijzonder spijtig dat zo iemand het slachtoffer is geworden van de links-liberale terreur. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() toegegeven het forum is bijlange zo lachwekkend niet meer, maar jij hebt precies toch ook wel talenten hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 'Guderian', of welke andere 'gebande' dan ook, absoluut op dit forum wil terugkomen, kan dat altijd wel, hé. Het volstaat een nieuwe account aan te maken, een nieuwe nick te creëren, en klaar is kees.
En dat zal dan wellicht gedaan moeten worden op iemand anders' kosten (een familielid, een vriend), maar ook daar is wel een oplossing voor te vinden, niet? Wat Guderian zelf betreft, ik was nog maar goed en wel op het forum begonnen of ik kreeg het al aan de stok met hem (ik kan daar moeilijk een 'haar' van maken). Van alle extreem rechtse/radikaal rechtse haatjunks hier leek hij zeker niet van de domste, maar dat had hij vooral te danken aan de copy/paste-techniek. Ik denk niet dat ik hem 'mis', maar ik vind het toch ergens wel jammer dat ik nu niet meer met hem kan discussiëren. Niet dat dat veel zou uithalen natuurlijk. Guderian was spijtig genoeg een 'verkrampte', en zo iemand verandert NOOIT van gedachten. Vandaar dat hij heel vlug door 'de werkelijke wereld' in het ongelijk gesteld wordt en door 'de feiten' achterhaald. |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mits de andere thread over Guderian al was gesloten, moet ik hier maar zeggen dat ik vind dat die moet terugkomen.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |