![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je moeten bijbetalen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, de reden voor de vervroeging van de verkiezingen werd wel heel snel duidelijk. Zowat iedereen die ik ken zegt meer te betalen dan voorheen. Dat kun je niet maken als je in je campagne schermt met een belastingsverlaging...
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmmm....
Ik heb teruggekregen. En nog niet een klein beetje!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Dankzij het economische stimuluspakket van onze president krijg ik al sinds hij aan de macht is jaarlijks terugbetaald en is de kost van arbeid drastisch gedaald. Amerikaanse politiek hypocriet of Belgische?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben ook allebei teruggekregen, samen goed voor zo'n 1.500 euro.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ze hebben alleen de Vlaams Nationalisten meer doen betalen. Dat is een liefdadigheidswerk omdat die mannen een geldstroom moeten zien. Als ze die niet zien kunnen ze hun miserie niet op de Walen schuiven en voelen die zich niet goed in hun vel. Zeg nu nog eens dat de regering niet aan u denkt
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ikke 750 € terug
![]() Vrouwke 275 € betaald ![]() (Wij zijn samenwonend) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wij hebben weeral eens een massa bijbetaald. Een schande!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Omdat men niet moet bijbetalen wildat niet zeggen dat ge MINDER moet betalen, het kadestraal inkomen is opgeslagen, de autotaks is opgeslagen de gemeentebelasting is opgesslagen. Het is duidelijk, de belastingen verlagen, maar men betaalt wat meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Krijg voor de eerste keer terug, maar het is niet door de belastingshervorming.
Wel doordat ik 1) Nu meer afdraag van mijn brutoloon. 2) In het begin van het jaar een voorafbetaling doe van 80.000 Fr (Aan 6% rente moet je niet lang twijfelen of je het op de bank laat staan) Door deze 2 maatregelen krijg ik niet meer zoals 2 jaar geleden een financieële mokerslag van 150.000 Fr. Ik heb nu nog een kind ten laste dus het zal nog blijven dalen.[size=7][/size]
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het was iets van een € 2 090... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Genoeg teruggekregen om m'n nieuw kot mee te betalen... Misschien is het een complot! Alleen de vuile linksen krijgen terug!
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk moet je ‘boos’ zijn wanneer je centjes terugkrijgt. Dit impliceert immers dat de staat teveel centje van je heeft ingehouden. ‘Ze’ hebben daar dan een tijdje mee kunnen spelen en geven het daarna intrestloos aan je terug.
Dus kan je eigenlijk beter betalen. Dan is de situatie immers omgedraaid. Of zie ik dat verkeerd? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zie je zo'n ![]() ps: hier is't ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |