![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De strijd die hier gevoerd wordt is een strijd van visies. Duizend mensen, duizend visies, of toch niet?
Hans, de kopman van de BUB-formatie, heeft hier al meerdere malen zeer extreme uitspraken gedaan. Op zich is dat zijn goed recht natuurlijk. Echter, hij fungeert hier uiteraard als een belangrijke spreekbuis voor zijn partij. De vraag is simpel: Dit is één van die extreme uitspraken van Hans. De vraag is, onderschrijven de andere BUB-leden deze uitspraak (met als gevolg dat zij ook de verantwoordelijkheid delen van die uitspraak, ook als deze in de grote media verschijnt), of kiezen zij voor hun eigen visie (dat van een Vlaanderen binnen het unitaire België) en nemen ze afstand van de uitspraak? Hans1 Forum: Politiek: Binnenland Geplaatst: Vr Jul 11, 2003 10:37 pm Onderwerp: 11Juli-boodschap VlaamsBlok:''de koffietafel'' "Vlaanderen is een ongelukkige hersenschim die weldra mooi zal worden weggeveegd. " Zegt u het maar beste BUB-leden...Onderschrijft u de uitspraak of neemt u afstand hiervan?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik doe niet veel persoonlijke aanvallen, maar ik ga het nu toch doen,
je bent een: * ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() Afin, blijkbaar denkt de BUB nog in termen van één-nul. Ik heb die achter me gelaten in ik schat het tweede middelbaar.
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "eigen visie (dat van een Vlaanderen binnen het unitaire België)"
Ik ben blij dat blijkbaar het één het andere niet uitsluit. Beiden kunnen samen volgens mij. Zie de symboliek va mijn vorig avatar waar velen wel eens kritiek op hadden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de (enige) reactie te zien van Tacitus staan de BUBbers vierkant achter de uitspraak van hun voorzitter.
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee dat dacht ik al... Maar wat zeg je dan tegen die reporter, als ie vraagt om een simpel ja ik onderschrijf dit, of neen ik neem hier afstand van???
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Eentje voor de nationale ondervoorzitter Bruno Yammine.
Ik heb u, beste heer, meermaals gevraagd waarom een independist een neo-racist is, en een belgicist die weigert terug te gaan naar de Nederlanden en aldus samen te leven met de Noord-Nederlanders geen neo-racist is. Ik heb nog nooit antwoord gekregen. Misschien hier (en lieft ietsje uitgebreider dan die smiley)????
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Naar aanleiding van de uitspraak van reporter Doornaet en de bjina euforische stemming der Bubbers is de vraag:
onderschrijven jullie de uitspraak van deze reporter 'Alles wat Vlaams is, is vals'? Ja of nee...
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En denk eraan: zwijgen is toestemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt jezelf geen neo-racist omdat je het separatistische systeem verkiest dat ons belet naar onze roots terug te keren?
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De zere plek...
Ik ben eerlijk gezegd het gezeik op dit forum een beetje beu! Separatisten, Belgischgezinden, Orangisten, Confederalisten, Beneluxers,West-Vlamingen,... aller landen: verenig u en laten we allen achter het BROV staan. Laten we duidelijkheid scheppen d.m.v. een referendum wat de bevolking echt wilt. Geen applaus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
|
![]() Citaat:
Dat is niet wat de BUB hier allemaal schrijft: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Overigens spreekt men je tegen binnen je groepje
Renaud schreef: Dat is wel zever! Wij zijn sociaal-economisch, cultureel, ... totaal verschillend van de Nederlanders. Waar ben jij dit gaan halen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Toen postte je nog onder de naam Le p'tit Belge. Dat is te achterhalen aan de quotes. Pech he?
![]() |