![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() [FONT=Arial]Het Antwerps schepencollege besliste vorige week dat wie met een prostituee betrapt wordt, een boete van 250 euro riskeert. Voor een keer bleef het niet bij woorden, want bij een spectaculaire actie van de Antwerpse politie, in samenwerking met Payoke en een veertigtal overlastambtenaren, werd een eerste misdadiger opgepakt. Het betreft de 68-jarige Ludovicus S uit Merksem. Hij is getrouwd met Angela V en laat vier kinderen en zes kleinkinderen achter. Na de actie kwam het even tot rellen op de Antwerpse Leien.[/FONT]
[FONT=Arial]Het volledig verslag van Operatie Adonis: www.defrut.be[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Een dergelijke maatregel doet mijn haren ten berde rijzen. Overigens, een prostitutieklant als misdadiger betitelen vind ik een ware schande. In plaats van maatregelen te nemen om seks beter beschikbaar en meer betaalbaar te maken voor iedereen. Het gaat hier verdorie om een basisbehoefte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Akkoord, zolang het gereguleerd wordt is het voor mij geen probleem. (ja ik weet dat de beginpost 'humoristisch' was, maar ik ga er toch even verder op in)
Ik heb de zaak niet echt gevolgd, waarom beslist men in Antwerpen nu om hoerenlopers harder aan te pakken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het gaat enkel om de goedkope tippelaarsters denk ik, de beter controleerbare raamprostitutie heeft geen clanditie meer vandaar ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 'Sollicitators' kom je overdag niet meer veel tegen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat hoerelopen in Belgie niet strafbaar was...Arme Ludovicus, 68 jaar, wilt eens een jong 'keun' pakken en zit nu met de patatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk staat de stad boven de wet met haar SPa burgemeester op kop http;//www.gerardweytjens.be ps : voor de gegadigden een bezoek aan een prostituee is in Belgie niet strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoerenlopers oppakken zal wss moediger en maatschappelijk nuttiger zijn dan illegalen opsporen [SIZE=1](in ons land schijnen dat er minstens 180.000 te zijn).[/SIZE]..
[SIZE=1]Tot nader order worden zandlopers nog niet vervolgd...[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Is niet strafbaar, maar je mag het gewoon niet overal doen(is nochtans uitgebreid in het nieuws geweest).
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ludovicus S zijn huwelijksleven om zeep enz... enz... (ja hij had maar niet naast de pot moeten piesen ... ) Dat er ondertussen X auto's gepiekt zijn X brommers gejat, een paar cafégevechten, een aantal oudjes beroofd, enz... enz... dat is slechts kleine criminaliteit natuurlijk. Een groot applaus voor de Antwaarpse politie voor dit wel zeer schitterend en straf wapenfeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de dure hoeren waar mijnheer de schepen, de bestuurder van havenbedrijf X , en een of andere politiecommisaris mee ligen te boemsen, zitten wel ergens op hotel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Tja, aan pooiers willen ontsnappen is natuurlijk riskant!
't Stad toont zich als pooier al even hardnekkig. Ik kan anderzijds wel begrijpen dat de vitrines en rendez-vous koterie niet overal gewenst zijn. Maar hier heeft 't Stad duidelijk zakelijke belangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongejonge waar zijn die mee bezig?
Binnenkort wordt dat hier een repressief regime... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft men niet de minste impact op de hoeren zelf (wat kan het hun schelen als ze opgepakt worden, ze worden toch aanstonds terug vrijgelaten...). Dus probeert men het bij degenen waarvan men denkt dat het nog enige invloed kan hebben (eventueel met een zo duidelijk omschrijving in de gesubsidieerde media, dat iedereen weet over wie het gaat). Laatst gewijzigd door Bob : 30 januari 2006 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een mars op Brussel tegen de globalisering van den hoerenstiel, naar analogie met de havenarbeiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het hier ging om raamprostitutie en tippelaarsters in de directe omgeving van een school. Ik weet ook wel dat we de kinderen van vandaag niets meer moeten wijsmaken maar ik confronteer mijn kinderen van 6 jaar ook liever niet met halfnaakte vrouwen in een etalage die een knipoogje naar papa maken. Maar dat zal wel aan mij liggen zeker?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|