|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  12 februari 2006, 20:27 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN |  Shizie is een aangepaste vreemdeling... | 
|   |   | 
|  15 februari 2006, 13:58 | #2 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 30 augustus 2005 
				 |   En bovendien nog een plezante ook. Maar ja, alles wat plezant is, begint hier hoe langer hoe meer geboycot te worden... 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  15 februari 2006, 15:35 | #3 | 
| Minister Geregistreerd:  3 november 2003 Locatie: Vlaanderen, Antwerpen 
				 |   | 
|   |   | 
|  19 april 2006, 23:49 | #4 | 
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd:  5 december 2004 
				 |   Is dat nogaltijd zo, of is de ban ondertussen opgeheven? | 
|   |   | 
|  19 april 2006, 23:57 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Jij hebt er een aardje naar om oude threads terug op te graven, lijkt me.  Shizie is uiteraard nog steeds verbannen, gezien permanent hier echt wel permanent betekent.  Dat heeft een van de mods vandaag nog gezegd in het suggesties en mededelingen subforum. | 
|   |   | 
|  20 april 2006, 00:04 | #6 | |
				 |   Citaat: 

__________________ cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn   | |
|   |   | 
|  20 april 2006, 00:21 | #7 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Ik vraag me gewoon af hoe je aan die oude threads komt ?  Via de mails of zo ? | 
|   |   | 
|  28 april 2006, 19:07 | #8 | |
				 |   Citaat: 
 Ik kon het niet van de mail weten want ik was nog geen lid. Daarom dus, niet met de bedoeling om een oude traed te heropenen 
				__________________ cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn   | |
|   |   |