![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En bovendien nog een plezante ook. Maar ja, alles wat plezant is, begint hier hoe langer hoe meer geboycot te worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dat nogaltijd zo, of is de ban ondertussen opgeheven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt er een aardje naar om oude threads terug op te graven, lijkt me. Shizie is uiteraard nog steeds verbannen, gezien permanent hier echt wel permanent betekent. Dat heeft een van de mods vandaag nog gezegd in het suggesties en mededelingen subforum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me gewoon af hoe je aan die oude threads komt ? Via de mails of zo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kon het niet van de mail weten want ik was nog geen lid. Daarom dus, niet met de bedoeling om een oude traed te heropenen
![]() |