Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2006, 12:24   #1
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard Kif-Kif & VB

[SIZE=4]Kif Kif overhandigt klacht tegen Vlaams Belang[/SIZE]

Ondanks alle heisa in de media en de politiek, hebben Kif Kif en MRAX de laatste weken in de luwte keihard doorgewerkt aan hun dossier tegen het Vlaams Belang. Ondertussen is dit lijvig dossier afgewerkt en werd het aan de politieke partijen bezorgd. Zij moeten het - zoals het in de wet werd bepaald - op hun beurt bezorgen aan de Raad van State, die er zich in de komende maanden over moet uitspreken.

Kif Kif gaf hierover een exclusief interview aan de Gazet Van Antwerpen. U kunt het op de site nalezen.

http://www.kifkif.be/

[/color]# Lees hier de analyse van Kif Kif Mediawatch over de berichtgeving in de media over de klacht

Laatst gewijzigd door colargo : 28 januari 2006 om 12:35.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:15   #2
colargo
Banneling

Standaard

http://www.radiodatabase.kifkif.be/s...rs_26_nov_2005
Oud 28 januari 2006, 15:35   #3
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Strijd voort, KifKif mujahedin
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 21:15   #4
colargo
Banneling

Standaard

waarschuwing
Moderator :

Het plaatsen van links naar gewelddadig materiaal is niet toegestaan. Daarom werd elk bericht waarin de link voorkomt verwijderd.
-------------------------------------------------------------------

!!!!!!Deze waarheden mogen niet geplaats worden op kifkif!!!!!
Nog eens een bevestiging dat die moslims TEM schijnheilig zijn, om misselijk van te worden die hypocrieten.

http://www.apostatesofislam.com/media/video/stoning_video_100kbps.wmv

LYING
The morality of lying is one of the most confusing aspects of Islamic thought and, as a result, creates the impression that whether a person is truthful, or deceitful, depends entirely on the ethics of the situation.

At first glance, Islam appears to place great importance on the truth:

There are TWO categories of lies which are not tolerated in Islam:

1. A lie against Allah.
2. A Lie against Muhammad

Cases in which lying IS permitted :

The Traditions tell us that there are three instances where deception can be used: in battle, for bringing reconciliation amongst persons and the narration of the words of the husband to his wife, and the narration of the words of a wife to her husband (in a twisted form in order to bring reconciliation between them).

What was Muhammad's attitude towards lying?

Muhammad treated truth and deception according his own style of situational ethics. Muhammad condoned, and actually permitted, lying to further his goals:

For example,

Narrated Jabir bin 'Abdullah:
Allah's Apostle said, "Who is willing to kill Ka'b bin Al-Ashraf who has hurt Allah and His Apostle?" Thereupon Muhammad bin Maslama got up saying, "O Allah's Apostle! Would you like that I kill him?" The Prophet said, "Yes," Muhammad bin Maslama said, "Then allow me to say a (false) thing (i.e. to deceive Kab). "The Prophet said, "You may say it." ... (Sahih al-Bukhari 5.369, cf. the article on Ka'b bin Al-Ashraf for further details)

Muhammad clearly condoned dishonesty, as well as murder, when it suited his purposes.

Lying today

Imam Abu Hammid Ghazali says: "Speaking is a means to achieve objectives. If a praiseworthy aim is attainable through both telling the truth and lying, it is unlawful to accomplish through lying because there is no need for it. When it is possible to achieve such an aim by lying but not by telling the truth, it is permissible to lie if attaining the goal is permissible." (Ahmad ibn Naqib al-Misri, The Reliance of the Traveller, translated by Nuh Ha Mim Keller, amana publications, 1997, section r8.2, page 745)
Note that Al-Ghazali is one of the most famous and respected Muslim theologians of all time.

Laatst gewijzigd door colargo : 28 januari 2006 om 21:30.
Oud 29 januari 2006, 22:07   #5
colargo
Banneling

Standaard

T'is zover ik ben gebanned.

Geen enkel vuil woord gebruikt en beleefd gebleven.
Enkel een paar zaken willen weerleggen ivm de islam die gevoelig waren, en je posts worden verwijderd.
De reden is dan de volgende :

"You have been banned for the following reason:
Blijven corresponderen in het openbaar over de moderatie"

Maw ik mocht niet zeggen dat ze m'n posts verwijderden, dictatoriaal regime dat hypocriet kifkif forumke.
Fucking jihad lovers.

Stel je voor dat ze iets in de politiek te brokken hebben die "soort".

Nu nog meer vastberaden om voor het VB te stemmen.
Gevaarlijk ziek zijn ze met hun gedachtengoed.

is me dat een hypocriet volkje

Laatst gewijzigd door colargo : 29 januari 2006 om 22:15.
Oud 29 januari 2006, 23:08   #6
saintamour
Burger

saintamour's schermafbeelding

Standaard

Kif kif is een extreem islamitische organisatie , die sinds ze betaald worden door de SPa hun website hebben opgekuisd. De gedachten en de mensen zijn echter dezelfde gebleven.
Nog niet zo lang geleden werd op de site opgeroepen tot de heilige oorlog , werden bomaanslagen bejubeld etc. Nu doen ze hetzelfde maar een beetje mooier verpakt . Natuurlijk laten ze geen kritiek toe op de "heilige " islam wat had je gedacht?
Er is net een extreme islam groepering opgerold in belgie, moet je eens lezen met wat voor een kronkel ze onze instituten daarop aanvallen .
Ik citeer hier het addertje onder het gras:
“In de toepassing van de wet inzake de aanzet tot haat, racisme en extremisme lijkt het evenwicht tussen aanpak van de verschillende groepen ver zoek. De grenzen van de vrije meningsuiting dienen voor iedereen in onze samenleving te gelden. Helaas wordt hier alweer duidelijk dat die grenzen slechts een maatschappelijk draagvlak genieten als zij gericht zijn op ‘de ander’ in de samenleving. Toen Kif Kif uitspraken van het Vlaams Belang aanklaagde, reageerden nagenoeg alle journalisten en verschillende liberale en christelijke excellenties met afkeuring en zelfs verontwaardiging. Ten aanzien van eveneens haatdragende uitlatingen uit islamistische hoek wordt de justitiële daadkracht enkel maar bejubeld.”

En die gasten worden dan door de SPa betaald en door de VRT steeds weer uitgenodigd als ojectieve gesprekspartner.

http://www.gerardweytjens.be
saintamour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 12:22   #7
Casca
Minister

Standaard

Heeft u ook maar een greintje bewijs dat KifKif een extreem islamitische organisatie is die aanzette tot een heilige oorlog of bent u zelf zo geindoctrineerd door de propoganda van uw partij (of misschien verspreidt u bewust zelf foute informatie om een tegenspeler uit de weg te ruimen). Laat mij in ieder geval toe om uw uitspraken met een gezonde korrel zout te nemen....
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 13:54   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Casca, je kan steeds registreren op het kifkif forum en op het zelfbenoemde INTER-culturele forum eens proberen naar ons westers model kritiek te leveren op de islamtisiche religie. Of beter, je begint eerst kritiek te leveren op christendom, dan mag je zo veel je wil afgeven op jodendom, en dan poog je een vleugje kritiek op islam te posten... BINGO! het laatste is in overtreding met het INTER-culturele forumreglement dat zelfs het plaatsen van een link naar islamkritische sites verbiedt.
Stalinistisch Rusland heeft er niks aan.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 21:28   #9
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Heeft u ook maar een greintje bewijs dat KifKif een extreem islamitische organisatie is die aanzette tot een heilige oorlog of bent u zelf zo geindoctrineerd door de propoganda van uw partij (of misschien verspreidt u bewust zelf foute informatie om een tegenspeler uit de weg te ruimen). Laat mij in ieder geval toe om uw uitspraken met een gezonde korrel zout te nemen....
Yep het zit echt zo,

Je mag geen onderwerp plaatsen die twijfel zouden kunnen zaaien ivm isalm.
Die filmpjes hebben ze direct verwijderd alsook diet tekst ivm liegen in functie van de islam(doel heiligt de middelen).

Ik ben dus steeds beleeft gebleven en kreeg telkens een mail(7) van de MOD. dat ik aanzette tot haat en geweld!! Terwijl ik enkel een discusie wilde opstarten met andere forumleden zoals hier.
Ik plaatste dan een post men wat de mod me verteld had, dat ik dus niet gelijk wat mocht posten ivm islam(zeker geen tegenwind).
M'n handtekening was die site van "apostatesofislam" en dan hebben ze me gebanned.

Zijn echt een boel hypocrieten en tollereren niets van tegenspraak ivm met hun godsdienst.

Je moet je eens registreren en die twee items posten en gewoon vragen om uitleg! Je zult zien wat het resultaat zal zijn.
Post weg en een reply van de mod.

Laatst gewijzigd door colargo : 30 januari 2006 om 21:30.
Oud 30 januari 2006, 22:09   #10
Casca
Minister

Standaard

Heeft absoluut niks te maken met een heilige oorlog of wel?
Oud 30 januari 2006, 22:24   #11
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft absoluut niks te maken met een heilige oorlog of wel?
heilige oorlog!!

nee daar heb ik niets over gerept.
Hetgeen ik geplaatst heb zijn feiten ivm islam die absoluut geen leugens zijn en ze weten het zelf. Daarom dat ik weg moest. Etaleren maar enkel de mooie versekes v/d islam, zoals sommige dit hier ook doen.

Dit :

There are TWO categories of lies which are not tolerated in Islam:

1. A lie against Allah.
2. A Lie against Muhammad

Cases in which lying IS permitted :

The Traditions tell us that there are three instances where deception can be used: in battle, for bringing reconciliation amongst persons and the narration of the words of the husband to his wife, and the narration of the words of a wife to her husband (in a twisted form in order to bring reconciliation between them).

What was Muhammad's attitude towards lying?

Muhammad treated truth and deception according his own style of situational ethics. Muhammad condoned, and actually permitted, lying to further his goals:

For example,

Narrated Jabir bin 'Abdullah:
Allah's Apostle said, "Who is willing to kill Ka'b bin Al-Ashraf who has hurt Allah and His Apostle?" Thereupon Muhammad bin Maslama got up saying, "O Allah's Apostle! Would you like that I kill him?" The Prophet said, "Yes," Muhammad bin Maslama said, "Then allow me to say a (false) thing (i.e. to deceive Kab). "The Prophet said, "You may say it." ... (Sahih al-Bukhari 5.369, cf. the article on Ka'b bin Al-Ashraf for further details)

Muhammad clearly condoned dishonesty, as well as murder, when it suited his purposes.

Lying today

Imam Abu Hammid Ghazali says: "Speaking is a means to achieve objectives. If a praiseworthy aim is attainable through both telling the truth and lying, it is unlawful to accomplish through lying because there is no need for it. When it is possible to achieve such an aim by lying but not by telling the truth, it is permissible to lie if attaining the goal is permissible." (Ahmad ibn Naqib al-Misri, The Reliance of the Traveller, translated by Nuh Ha Mim Keller, amana publications, 1997, section r8.2, page 745)
Note that Al-Ghazali is one of the most famous and respected Muslim theologians of all time.

En dit :mocht men ook niet laten zien, was te geweldadid

http://www.apostatesofislam.com/medi...eo_100kbps.wmv

http://www.apostatesofislam.com/

Misschien zouden enkele journalisten de proef op de som nemen
Die hypocrieten zijn ook een paar keer op de 7de dag geweest en werken samen met de vrt !!

Laatst gewijzigd door colargo : 30 januari 2006 om 22:31.
Oud 30 januari 2006, 22:33   #12
Casca
Minister

Standaard

Er is nu iets dat ik niet helemaal snap...

Denken jullie echt dat elk kenmerk van een geloof aanwezig is in elke volgeling van dit geloof?
Oud 30 januari 2006, 22:35   #13
colargo
Banneling

Standaard

De VRT, de rode propagandazender van het regime, en de keffertjes van Kifkif, het door het regime gesubsidieerde clubje dat de subsidies van het VB wil laten intrekken, zijn zelf schuldig aan racisme.
Ik herinner u, waarde lezer, aan mijn bericht alhier van 13 januari (VRT: verboden voor autochtonen), waar werd aangeklaagd dat de VRT en Kifkif een betaalde stage organiseerden, enkel en alleen voor vreemdelingen.

Een klacht bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding werd ingediend; en het antwoord van dit centrum bevestigt dat de advertentie van de VRT en Kifkif inderdaad racistisch was !!
Dit kregen we van een lezer namelijk toegezonden:

[FONT=Arial]Geachte heer,[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial]Wij hebben uw klacht onderzocht in het kader van de antidiscriminatiewetgeving.[/FONT]
[FONT=Arial]De formulering op de website van de VRT zou inderdaad aanleiding kunnen geven tot een vermoeden van discriminatie.[/FONT]
[FONT=Arial]Daarom hebben wij, vanuit onze methodologie om eerst te proberen te bemiddelen alvorens juridische stappen te ondernemen, hierover contact opgenomen met de cel diversiteit van de VRT. [/FONT]
[FONT=Arial]Deze dienst heeft na onze tussenkomst beslist om deze advertentie aan te passen, zodanig dat enig vermoeden van discriminatie wordt opgeheven.[/FONT]
[FONT=Arial]Wij kregen volgend antwoord: "Even kort meegeven dat wij de oproep voor ons stageproject op jouw advies dus hebben aangepast. Je kan deze o.a. terugvinden op de VRT-site, meer bepaald op [FONT=Verdana][SIZE=1]http://www.vrt.be/vrt_master/over/vrt_overvrt_diversiteit_acties/index.shtml[/SIZE][/FONT], alsook op [FONT=Verdana][SIZE=1]http://www.kifkif.be/[/SIZE][/FONT]. Deze wijziging hebben we tevens doorgegeven aan de mensen van JobKanaal en van Trefmedia, die de oproep hebben verspreid en/of op hun website geplaatst."[/FONT]
[FONT=Arial]Wij beschouwen daarom deze klacht dan ook als afgehandeld, en danken u voor het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld.[/FONT]
[FONT=Arial]Met vriendelijke groeten[/FONT]
[FONT=Arial]Marco Van Haegenborgh[/FONT]
[FONT=Arial]Diensthoofd Racisme[/FONT]
[FONT=Arial]tel.: +32 (0)2 212.31.02[/FONT]
[FONT=Arial]fax: +32 (0)2 212.30.30[/FONT]
[FONT=Arial][email protected][/FONT]
[FONT=Arial]www.diversiteit.be[/FONT]

Zie site -> http://multikultureel.skynetblogs.be/
Oud 30 januari 2006, 22:42   #14
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:

Denken jullie echt dat elk kenmerk van een geloof aanwezig is in elke volgeling van dit geloof?
In islam JA, hoeveel slachtoffers vallen er niet dagelijks wereldwijd ivm dit geloof "islam". Het is een dictatoriaal regime die de kunst heeft om alles via kronkels naar hun hand te zetten. Misschien kunt u dit nog niet zien omdat het "nog" niet heel sterk aanwezig is hier. Maar ze zijn serieus bezig. Ik heb geen problemen met mensen die een religie praticeren al praticeer ik zelf niet. Maar islam is gewoonweg zo arrogant en pretentieus dat zij met andere religies en meningen geen rekening houden. Zelfs al zeggen ze van wel, maar vanbinnen denken ze anders.
Remeber alles is toegelaten tengoede van islam.

Laatst gewijzigd door colargo : 30 januari 2006 om 22:49.
Oud 30 januari 2006, 23:01   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

EINDELIJK!!! eens een goede vraag.
Het antwoord is NEE!

Het probleem is dat we in dit land geen kritiek meer mogen leveren op het geloof omdat de STAAT (en consoorten) eruit besluiten dat kritiek op een geloof hetzelfde is als veronderstellen dat elk kenmerk van een geloof aanwezig is in elke volgeling van dat geloof.

Blijkbaar had men dus alle inwoners van Duitsland voor het Hof van Nuernberg moeten dagen omdat héél Duitsland nazistisch was!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 januari 2006 om 23:02.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2006, 23:29   #16
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
EINDELIJK!!! eens een goede vraag.
Het antwoord is NEE!

Het probleem is dat we in dit land geen kritiek meer mogen leveren op het geloof omdat de STAAT (en consoorten) eruit besluiten dat kritiek op een geloof hetzelfde is als veronderstellen dat elk kenmerk van een geloof aanwezig is in elke volgeling van dat geloof.

Blijkbaar had men dus alle inwoners van Duitsland voor het Hof van Nuernberg moeten dagen omdat héél Duitsland nazistisch was!

Hoeveel soorten moslims & korans bestaan er dan !

Niet alle duitsers waren nazi's, niet alle pastoren zijn pedo's, niet alle homo's zijn verwijfde types, niet alle dikken mensen zijn luiaards, enz....

Dit zijn dan ook geen godsdiensten :

Mohammed verkondigde dat iedereen zich onvoorwaardelijk moest onderwerpen aan de wil van Allah. Hier komt ook de naam islam van vandaan, islam betekent 'zich onderwerpen'.
De eerste zuil (sjahada): de geloofsbelijdenis: Er is geen God dan Allah, en Mohammed is zijn profeet.

De oorsprong van de Islam
In 570 werd in Mekka Mohammed geboren. Hij werd op vroege leeftijd wees, en werd opgevoed door zijn grootvader. Mohammed ging werken voor een rijke weduwe werken als kameeldrijver. Toen hij 25 jaar oud was, trouwde hij met haar. Hoewel hij nu een welgesteld man was, was hij ontevreden over zijn bestaan. Daarom ging hij elk jaar een maand vasten en mediteren in de bergen. Toen hij 40 jaar oud was, verscheen de aartsengel Gabriël. Gabriel verklaarde dat God Mohammed als profeet had uitverkoren, om de leer van één God, Allah, uit te dragen. Mohammed verkondigde dat iedereen zich onvoorwaardelijk moest onderwerpen aan de wil van Allah. Hier komt ook de naam islam van vandaan, islam betekent 'zich onderwerpen'. De volgelingen zijn moslims of islamieten, wat Perzisch is voor 'Hij, die zich onderwerpt'. Mohammed had veel visioenen. In die visioenen hoorde hij Allah, die hem vertelde, wat Mohammed moest gaan verkondigen. Mohammed leerde alles uit zijn hoofd, en gaf dit mondeling door. Later zijn deze openbaringen opgeschreven in de koran.
In Mekka kreeg Mohammed weinig aanhangers, hij werd zelfs belachelijk gemaakt. Toen in 622 zijn vrouw overleed, moest Mohammed zelfs vluchten. Hij ging naar de stad Jathrib, waar hij wel veel aanhangers kreeg. Sindsdien werd Jathrib Medina genoemd, en werd 622 het begin van de jaartelling voor de moslims.
Mohammed werd geestelijk leider van de stad, en in 630 riep hij op tot de heilige oorlog, de jihad. Mekka werd veroverd, en al gauw werd bijna geheel Arabië veroverd.
Oud 30 januari 2006, 23:31   #17
Casca
Minister

Standaard

Op de islam kan je kritiek leveren. Ikzelf ben ook atheïst. Als je met 'de islam' echter elke moslim of zelfs het merendeel van de moslims bedoelt dan ben je verkeerd bezig.
Oud 30 januari 2006, 23:36   #18
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Op de islam kan je kritiek leveren. Ikzelf ben ook atheïst. Als je met 'de islam' echter elke moslim of zelfs het merendeel van de moslims bedoelt dan ben je verkeerd bezig.
Ik bespreek de aspecten v/d islam!!!!

Geef aub kritiek over de islam op kifkif!!

Mag ik dan vragen wat een moslim in uw ogen pratikeert!? Bouddhisme!
Wat is de taak dat IEDERE moslim meekrijgt!?

Laatst gewijzigd door colargo : 30 januari 2006 om 23:39.
Oud 30 januari 2006, 23:39   #19
Casca
Minister

Standaard

Dus geen enkele van de meerderheid van de Belgische christenen heeft nog nooit sex gehad voor hun huwelijk?

Het christendom is even verwerpelijk als de islam als het op een fundamentele manier beleefd wordt.
Oud 30 januari 2006, 23:52   #20
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus geen enkele van de meerderheid van de Belgische christenen heeft nog nooit sex gehad voor hun huwelijk?

Het christendom is even verwerpelijk als de islam als het op een fundamentele manier beleefd wordt.
oei de last line in defense, weer het eeuwige verwijzen naar het christendom, waar ik eigenlijk de eerste ben die niets met een kerk te maken wil hebben .
In de middeleeuwen was er idd triestige situaties, zoals de islam die nog heeft dagdagelijks. Maar dat was de fout door de kerkelijke leiders op dat moment en niet omwille van de tekst in de bijbel. Wat een ander verhaal is ivm de islam & koran.

Christendom stenigen toch niet dezer dagen
Christendom zet mensen toch niet aan tot liegen dezer dagen.
Christendom hakken toch niet handen en voeten af dezer dagen.
Christendom verbied toch geen moslims in hun kerken dezer dagen.
Christendom zegt toch niet z'n vrouw te mogen slaan dezer dagen.
Christendom zegt toch niet dat iedereen christenen geboren is maar dat ze het nog niet weten dezer dagen!
Christendom dood toch geen homo's en hangt ze toch niet op onderste boven dezer dagen.
........................;

Laatst gewijzigd door colargo : 31 januari 2006 om 00:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be