![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wat was het inkomen van onze regering,Ministers,Premier enz in 2001 en nu in 2006.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat een vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je hier iets aan? http://www.prodemo.be/referendumminister.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Veels te hoog ; men doet tegenwoordig liever aan lobby werk dan sociaal thuis te zitten sommige .
Hun sector mag wel eens opgepoets worden gelijk ze da doen met de rest vant land. Ik vind persoonlijk dat ze veeeeel te veeeel verdienen ook mé natuurlijke waarden bvb rede voering hetgeen ons land al genoeg kost . Laatst gewijzigd door duncan : 13 februari 2006 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Men zou alleszins niet meer mogen verdienen dan ondergetekende...
Chipie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ik dacht dat je met inkomen van onze regering bedoelde hoeveel centen er via belastingen ed binnen komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() In dat geval, 50% van 's lands welvaart. Een 47% door belastingen en 3% diversen (Belgacompensioenfondstrucjes enzoverder). Dat komt alles samen neer op jaarlijks een honderdvijftig miljard euro denk ik.
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() En toch hebben de MEESTE arbeids sectoren te weinig geld in hun poten + gewone man in de straat die onder de brug slaapt of neej in Brussel dood vriest omdat opvang op langere termijn geld kost .
Ik vindt eigenlijk feitenlijk dat het welletjes is geweest met profiteren van eigen belangen en armen NOG armer te maken . Qoute ....jaarlijks een honderdvijftig miljard euro denk ik. Ik durf wedden dat het meer is moh zal wel ni op papier staan zoals altijd lol ![]() *politiek kost te veel ; konings huis is goeikoper en mens waardiger per definitie socialer . Pfff next please Laatst gewijzigd door duncan : 14 februari 2006 om 02:02. |
![]() |
![]() |