![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Joël De Ceulaer, die een voorkomen heeft van een mislukte Herman Brusselmans, voelt zich blijkbaar thuis bij de VRT.
Bij de heer De Ceulaer moet je de handen niet op de rug binden, noch moet je zijn vingers in zijn prominent reukorgaan steken om zijn intellectuele capaciteit te meten. Afwezigheid van iets belet elke meetbaarheid. Ik wil nog één zaak kwijt over zijn belachelijke evaluatie.... Als je echt het verschil wilt weten tussen JAhJAh en Dewinter: 6-700.000 Vlaamse kiezers tegenover een minuscuul klein groepje allochtonen die net zoals voetbal-hooligans er in slagen heibel te scheppen vooral omdat ze worden geholpen door de media. En bij die media is uiteraard vooral de VRT en spijtig genoeg ook Knack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Stel nu voor uzelf eens de vraag waar het probleem ligt als die allochtonen aanzien worden als een minuscuul klein groepje?
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
dus hen de boel laten kapotslaan'zoals bij de recente rellen,waarvoor nog niemand is vergoed!!! en de stadsverzekering weigert te betalen!! conclusie : laat de a.e.l. en hun simpathysanten de schade betalen,zij zijn tenslotte verantwoordelijk,en niet de belastingbetaler de geliefde melkkoe van deze linkse regering ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zelden iets meer beangstigend meegemaakt. Mijn persoonlijke mening over deze hele evolutie? Dit gaat heel slecht aflopen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je ziet dingen die er niet zijn, je hebt angst voor het onbekende. Spandoeken en woedende mensen heb je bij elke betoging. Jouw angst vloeit van ergens anders en mogen deze mensen die hier al jaren wonen niet eens komen betogen. Moeten ze hun stem voor eeuwig en altijd niet uiten of zijn dit geen erkende burgers van het Belgisch rijk? Stemrecht voor allochtonen bestaat niet, ze kunnen niet van dit voorrecht genieten. Maar elk mens in België mag zijn ongenoegen uiten. Zijn oorsprong, zijn afkomst mag geen hinder zijn. Als de werknemers van Renault Vilvoorde maar te horen krijgen, dat de kans bestaat dat ze hun job verliezen. Dan is het gerechtvaardigd dat zij op straat komen en al dan niet joelend en het kot afbrekend de straten doorlopen. Maar allochtonen worden als een ongeregelde bende gezien die maar met helicopter en heel de politiekorps mogen aangevallen worden. Zijn dit dan geen mensen? Niet het feit dat ze schade hebben berokkend aan onze stad doet me pijn, maar de manier waarop ze werden behandeld. Zolang we zien niet als mensen zullen aanzien, zullen er botsingen plaats vinden. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() mag ik vragen wat renault vilvoorde hiermee te maken heeft ??? het zou nogal pijnlijk kunnen overkopmen voor ex-werknemers van renault dit hier plots te lezen. ik zat zelf mee in de betogingen rond renault-vilvoorde daarmee ...
J.N. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mensen hebben betoogt en hebben hun mening en frustraties kunnen uiten. Het punt dat ik duidelijk wil maken, is dat IEDEREEN mag betogen. Dat de betoging in Antwerpen tot rellen uitgedraaid is, was te wijten aan de druk die er heerste. En hiermee bedoel ik, langs de kanten van de zogenaamde wetsdienaren, die de orde moesten handhaven. Het is niet de schuld van de betogers dat ze amok hebben gemaakt! Beschouw iemand als crimineel en hij zal zich zo gedragen. Dit werd op die bewuste dag weer eens bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() de bewuste betoging...
idd, er is wat materiële schade toegebracht. nadat eerst de politie de betogers een tijd heeft geblokkeerd en zo iedereen heeft opgehitst. de betogers konden geen kant op in de leystraat! de vernielingen daarna hebben met ras niets te maken. vele mensen worden agressief als ze in het nauw gedreven worden. dit waren geen terroristen, maar mensen die op een heel menselijke manier reageerden op de provocaties van de politie. de betoging van 8/7 is trouwens wel geweldloos verlopen. en het debat tussen de winter en jahjah spreekt voor zich! |
![]() |
![]() |