![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In loop der tijd ging ik "zinvolle dagbesteding" belangrijk en belangrijker vinden waarbij ik in de stad allerlei inloopplekken leerde kennen waar ik daarmee bezig kan zijn.
Inloopplekken niet alleen om wat op adem te komen, uit te rusten terwijl allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende manieren en opvattingen te ontmoeten, maar ook met mogelijkheden om er kreatief te zijn. Intussen lukte het me om verder te gaan met m'n kreativiteit, waarbij ook vaardigheden via computer zijn toegenomen. Hierbij is het toch wel zo dat ik het belangrijk vind om bezig te zijn in deze taal, Nederlands. Ik doe aan tekenen, muziek, schrijven, dit allemaal in het Nederlands, en intussen werd ik er toch wel vaak mee geconfronteerd dat er niet weinig mensen zijn, ook bij allerlei inloopplekken, die m.i. maar weinig respect kunnen opbrengen voor deze kreativiteit. Hierbij ervaar ik ook vaak lawaai. Niet alleen lawaai van mensen terwijl ze met van alles bezig zijn, maar ook lawaai van radio of andere geluidsvoortbrengers. Lawaai van radio en zo is vaak niet in het Nederlands maar in het Engels, waardoor ik af en toe wel eens denk dat ik me bedreigd moet voelen in het behouden van m'n culturele identiteit. Een culturele identiteit in het Nederlands, waarbij ik de Engelse taal via radio steeds meer ben gaan ervaren als repressief lawaai... Met groet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them (Paul Valery) Laatst gewijzigd door LeMmOnN : 22 februari 2006 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
i will always be with you