![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geen enkele politieker uit dit land deed het hem voor.
In de Indiase stad Bangalore sprak FDW zaterdag, als genodigde op het zilveren jubileum van Sri Sri Ravi Shankar, voor een menigte van twee en een half millioen mensen. Hij zat op de eerste rij tussen VN Commisaris voor Vluchtelingen Lubbers en Edith Cresson. Hij citeerde daar ondermeer Mahatma Ghandi : "Ik wil de culturen van alle landen zo vrij mogelijk rond mijn huis laten waaien, maar ik weiger me door een van hen omver te laten blazen." De Vlaamse parlementsleden die hun kat stuurden hebben wat gemist. http://www.silverjubilee.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bron : blauwvoet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Revolutie : 21 februari 2006 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mr. Philip Claeys
Member of the European Parliament, Belgium Mr. Philip Dewinter Chairperson of Flemish party, Belgium 2 VB'ers op een bijeenkomst voor "being instrumental in helping people live healthier, happier lives." Yeah right. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is Vlaanderen gered.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() leuk
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() deed me hier aan denken
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() en alweeeeeerrr het nazisme bij betrekken,
bij de baard van wodan, bedenk eens iets anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() nice
en waarom weer Hitler bij betrekken ![]() typisch |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() FDW sprak trouwens niet alleen er waren tal van internationale sprekers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Mahatma Ghandi : "Ik wil de culturen van alle landen zo vrij mogelijk rond mijn huis laten waaien, maar ik weiger me door een van hen omver te laten blazen."
Op die manier wordt het VB vanzelfsprekend een zeer brede volkspartij. De dag dat FDW de culturen van alle landen zo vrij mogelijk rond zijn huis laat waaien is er echt geen CS meer nodig. Met de Mahatma als inspiratiebron met de medemensen van de planeet omgaan, meer kunnen we van niemand verlangen. Zijn grote bewondering voor de man wiens grootste verdriet de scessie van Brits India in een Indische en Pakistaanse staat was, verraadt de echte FDW : een man die tegen de stroom in bovenal België wil behoeden voor een splitsing. "A man for all seasons" Laatst gewijzigd door 1handclapping : 23 februari 2006 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() TOESPRAAK FILIP DEWINTER ‘CONFERENCE OF HUMAN VALUES’ – ZATERDAG 18 FEBRUARI 2006 BANGALOR – INDIA
Geachte aanwezigen, Eerst en vooral zou ik ‘The art of living foundation’, willen bedanken voor de organisatie van deze indrukwekkende manifestatie. Het gebeurt slechts zelden dat zoveel mensen uit zoveel landen, culturen en beschavingen samen nadenken over de toekomst van onze wereldsamenleving. ‘Eénheid in verscheidenheid’, moet vandaag onze boodschap zijn. Het was Mahatma Gandhi die ook zei : “Ik wil niet dat mijn huis aan alle kanten ommuurd is en mijn ramen dichtgetimmerd zijn. Ik wil de culturen van alle landen zo vrij mogelijk rond mijn huis laten waaien. Maar ik weiger om me door één daarvan omver te laten blazen”. Inderdaad niet in de meltingpot van culturen, identiteiten, godsdiensten, waarden en normen maar in het bevestigen van de culturele eigenheid van ieder volk, van iedere natie, van iedere beschaving ligt de sleutel voor vredevol samenleven. Enkel indien éénieder begrip, respect en waardering opbrengt voor de gebruiken, tradities, waarden en normen eigen aan ieder volk, aan iedere natie is het mogelijk om van het huidige conflictmodel naar een echt samenlevingsmodel te evolueren. Als Vlaming weet ik dat ieder volk recht heeft op zelfbeschikking en op zelfontplooiing in zijn eigen cultuurbedding, in zijn eigen land. De ’One World’ – ideologie waarbij éénieder zijn eigenheid over boord gooit, leidt niet tot meer welzijn en zelfs niet tot meer welvaart. Het recht op identiteit en het recht op het beleven van zijn culturele eigenheid is naast een aantal belangrijke waarden de belangrijkste ’human value’. Laat Europa aan de Europeanen, Amerika aan de Amerikanen, Afrika aan de Afrikanen en Indië aan de Indiërs. Laat mij tot slot besluiten met een citaat van Mahatma Gandhi : “De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is”. FIlip Dewinter |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() En Irak aan de Irakezen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat u er van maakt is voor uw eigen rekening. Bent u eigenlijk niet de racist door Pieter niet als vlaming of europeaan te erkennen? U bent werkelijk een perfide sujet. pieter is juist iemand die dezelfde stirjdt voor vlaamse zelfbeschikking en vlaamse identiteit voert. Maar dat kan uw bekrompen voorgeprogrammeerde geest alicht niet vatten... Laatst gewijzigd door ilfalco : 24 februari 2006 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Who the fuck is Pieter Van Boxel in feite.. ?
Ne forumbekende of zo.. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |