![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zou Dewael niet beter een grote premie uitloven,voor diegene die Erdal te pakken krijgt.
Zoals in het wilde westen !! Lijkt me wel leuk,gans het land er achter aan !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() nee hoor, ik hou niet van premiejagers.
en daarbij ik vind erdal een toffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u het 'wilde westen' zo leuk vindt, waarom gaat u er dan niet wonen ?
U kan er zelfs onmiddellijk bij het leger dienstnemen, en dan op missie naar Irak, in het 'wilde oosten'. Lijkt u dat niet nog beter : samen met andere 'wilde westerlingen' in het 'wilde oosten', en dan héél véél pief poef paf, echt uw niveau ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Men vermoedt dat er 20.0000 tot 3000.000 mensen werden gedood door de Russen.. waaronder 35.000 kinderen... Een rechtstaand gebouw kan men er niet vinden... Maar ja, daar liggen de politiek correcten natuurlijk niet van wakker... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 maart 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat meiske nu al genoeg gekost heeft aan de Staat.
Dat de Turkse veiligheidsdiensten nu maar zelf "bewijzen" hoe "belangrijk" ze eigenlijk is... Onze "Staatsveiligheid" zal het heus niet merken als ze "verdwijnt"... euh..... ![]() |
![]() |
![]() |