![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wat i.v.m de politieke toekomst van ons land? Wat presteren de voorzitters van JONGCD&V, Animo, Prego, Vlaams Belang-jongeren, Jong VLD en Ronduit NVA?
Wie is er het meest overtuigend? Wie getuigt van een onontbeerlijke dossierkennis? Voor mij is Bert De Brabandere (JONGCD&V-voorzitter) momenteel de meest bekwame, gevolgd door Edward Roosens van VLD. Beiden getuigen van professionaliteit maar kunnen dit combineren met een jeugdige mentaliteit. Verreth van Vlaams Belang heb ik tot nu toe enkel de partijstandpunten horen kopiëren (mogelijks is hij tot meer in staat). Bram Boriau (SPa) heeft me ook nog niet overtuigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkele mensen bij Comac kunnen het wel goed uitleggen.
En vorige week was er een debat georganiseerd door Jong-NVA Antwerpen waar ook iemand van de Antwerpse jongerenafdeling van Groen! zeer goed sprak. Maar eigenlijk volg ik dat zo niet, ze komen nu ook hoegnaamd niet vaak aan bod, vind ik. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 maart 2006 om 11:47. |
![]() |
![]() |