![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() volgens de islam moeten de vrouwen hun lichaam en hoofd bedekken, maar is er bij vermeld met wat?Mogen dat geen doorzichtige gewaden zijn, zoals die buik-danseressen dragen bvb.Mijn voorstel om onze straten wat op te vrolijken is doorzichtige boerkas voor de jonge, en mooie moslimas, en de on-doorzichtige voor oude, dikke en lelijke vrouwen.Is dit toegestaan door de religie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar dienen de jonge Vlaamse meisjes voor
![]() En hun aanbod is al ruim genoeg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zitten inderdaad soms moslima's om de bus of tram die ik toch wel eens zonder hooddoek zou willen zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee...ik denk daar precies hetzelfde over. En ik ben nochtans geen 'Maghreb' of neger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() eens de doorzichtige boerkas ingevoerd zien we beter wat voor vlees we in de kuip hebben.De mooisten mogen dan blijven, de andere ( de lelijke) sturen we terug naar afrika, met al hun mannelijke soortgenoten om hun gezelschap te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als alle lelijke venten die niet goed weten wat ze met hun leven aanmoeten nu eens twee keer zouden nadenken vooraleer ze hun klep opentrekken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |