![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() GroenLinks wil aparte vrouwenwagons
GroenLinks wil aparte vrouwenwagons in de nachtmetro. Dit moet bijdragen aan de emancipatie van allochtone vrouwen, aldus het voorstel dat onderdeel is van een op dinsdag gepresenteerd plan. Het plan, 'Voorrang voor vrouwen', is erop gericht allochtone vrouwen makkelijker deel te laten nemen aan de samenleving. Naast de vrouwenwagons zouden allochtone vrouwen voorrang moeten krijgen bij bijvoorbeeld inburgeringcursussen. Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/62665 ![]() apartheid ? seksisme ? islamofascisme ? groenlinks gaat de kant op van hitler. ![]() ![]() ![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vredelijk jammer dat deze volksverraders 'groen' en 'natuur' zo een misselijke bijklank geven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() *knip*
Aanzetten tot geweld is wettelijk niet toegestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom geen aparte wagons voor Joden?
Dat zou nog al eens progressief alternatief politiek correct zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er moet toch een reden zijn waarom links altijd zo graag terug verwijst naar een bepaalde zwarte periode in de geschiedenis.
Nu blijkt het waarom... Of hoe de zogenaamde "gematigde" moslim erin slaagt om zijn haar overtuigingen ingang te laten vinden, in een westerse maatschappij, waar mannen en vrouwen aan elkaar gelijk behoren te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moet het nog gaan geloven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch weer o zo lief van Groenlinks nietwaar.
Maar ik zal ze een handje helpen: waarom ineens geen aparte wagons voor MOSLIMS? kunnen ze zelf uitmaken waar hun vrouwen moeten zitten (of staan) in "hun" wagon ---> met vermelding: "MOSLIMS ONLY"; op onze wagons staat dan uiteraard: geen moslims toegelaten. En dan kunnen WIJ tenminste rustig normaal veilig ons tramritje maken, mannen én vrouwen. Wie geeft dit door aan Femke? Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2006 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Altijd geweten dat links uit facisten bestaat.
Ipv de misdaad aan te pakken doet men aan symptoombestrijding. Alweer een sterk staaltje van achterlijke linkse logica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
inderdaad! ik ben zelf sterk voor groen en natuur, maar ik ben alles behalve links (of rechts). Het zal mooi zijn als groen gescheiden word van rood, want rood misbruikt groen alleen maar.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 2 dingen die niet kloppen
1: vrouwenwagons in de metro zodat ze niet lastig worden gevallen, die hoofddoekjes worden nooit lastig gevallen, het is gewoon een feit dat ze lelijk en dik en vaak een snor hebben, niemand wilt dat aanraken, niet eens met een 10 meter lange stok. 2: als er vrouwenwagons moeten komen om vrouwen te beschermen dan moet dat niet voor buitenlandse vrouwen zijn maar voor Nederlandse vrouwen! want die worden elke dag lastig gevallen door de broers zonen en mannen van die buitenlandse vrouwen! ik zie liever een trein richting zandland waar ik ze in kan stoppen. Laatst gewijzigd door Morghodius : 9 maart 2006 om 03:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() 1. dikke zever. lelijke vrouwen komen in alle kleurkes, net als knappe vrouwen.
2. voor zover ik het begrijp zou er 1 wagon komen voor vrouwen alleen. daar zouden de Nederlandse vrouwen waar jij het over hebt dus ook niet kunnen lastig gevallen worden. logica is je vreemd? ik zie trouwens niet in waarom man en vrouw niet meer samen kunnen reizen in de metro moest er een aparte vrouwenwagon zijn. het voorstel geeft vrouwen de kans apart te zitten maar verplicht hen niet. maar allez, dat is weer niet spectaculair genoeg zeker? ![]() niet dat ik dit voorstel steun. ik weet niet of het wel de moeite zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en daar zijn ze al ingevoerd dacht ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik dat er tussen zwarte vrouwen (negerinnen dus {mag dat nog gezegd ???} ) niet veel beauty's zitten. Yak. Je zou er zowaar homo van worden. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() discriminatie
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil aparte treinwagons voor zedige vrouwen: de hoeren kunnen dan gerust bij de mannen gaan zitten!
Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2006 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Amai zeg as we allemaal ne eige wagon wille dan sta den trein van Antwerpe>>> Mechelen mee de locomotief in Mechele al en de laatste wagon nog in Antwerpe-Centraal. Heeft den MNBS veel wagons nodig zunne ![]() ![]() ![]() ![]() Een nieuw liedje maken: Op een klein stationeke smorgens in de vroegte, stonden 7 wagentjes, (srry 77) netjes op een rij, en een machinistje draaient aan het wieleke, hakke hakke puf,puf weg zijn wij. |
|
![]() |
![]() |