![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piloot verlaat toestel Onur Air
Bron: The Sun Een Duitse piloot heeft onlangs 180 passagiers van Onur Air de stuipen op het lijf gejaagd door vlak voor vertrek het vliegtuig te verlaten met de mededeling dat hij zijn ontslag nam en het vliegtuig als onveilig beschouwde. Tevens raadde hij alle aanwezigen af met Onur Air te vliegen. De aankondiging kwam op een moment dat meerdere passagiers een vreemd geluid uit één van de motoren hoorde komen. Het Britse reisagentschap Goldtrail, verantwoordelijk voor het charteren van de Airbus A321, heeft haar verontschuldigingen aangeboden voor het incident, maar weigert schadeclaims te honoreren. Volgens Goldtrail had de piloot op een ongebruikelijke manier zijn dienstverband opgezegd en de problemen met toestel overdreven. "Het was een klein technisch probleem. Het was geen groot defect, getuige het feit dat het toestel gewoon weer vliegt", aldus Goldtrail woordvoerster Rebecca Copeland. De passagiers mochten hun bagage zelf van de baan pakken en een paar uur wachten op het vliegveld van de Turkse stad Antalya alvorens een vervangende vlucht naar huis te nemen. Ik neem wel een kano!
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ooit al eens meegevlogen in een Tupolev?
Geen aanrader en al zeker niet wanneer blijkt dat de piloot dronken is...Neen, geen grap...écht gebeurd! Vliegangst heb ik niet maar toen was ik er niet echt gerust in.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 25 september 2006 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is lang niet de eerste keer dat Onur air in opspraak komt hoor, volgend verhaal vind ik zelfs nog straffer:
EINDHOVEN - Woensdagochtend (1 juni) heeft zich op het platform van Eindhoven Airport een incident voorgedaan met een vliegtuig van Onur Air. De passagiers van vlucht OHY 716 naar Antalya moesten de Airbus A321 verlaten vanwege lekkende kerosine, terwijl de motoren al draaiden. De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) vermoedt dat het om een lekkage bij de vulopening.Wat de gevolgen van dit incident zijn voor de vliegvergunning van Onur Air in Nederland wilde de IVW woensdagmiddag (1 juni) tegenover Luchtvaartnieuws nog niets kwijt. Onur Air heeft vorige week de vluchten van en naar Nederland weer hervat nadat de IVW na een reeks van incidenten begin mei een vliegverbod instelde. Volgens woordvoerder Willard Elissen hebben drie inspecteurs het voorval vandaag in onderzoek genomen. Ook zal de Inspectie het incident onmiddellijk aankaarten bij de Turkse luchtvaartautoriteiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb één keer gevlogen, is echt niets voor mij. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() 17 April 2006: Pilots flying a Boeing 777 from Hanoi to Frankfurt lost communication with ground control for more than an hour as the aircraft flew over Ukraine, Poland and the Czech Republic. After Czech air traffic controllers tried unsuccessfully to contact the plane for 25 minutes, the Czech Air Force sent two jet fighters to flank the airliner. The pilots then realized their mistake and turned the communications system on. The pilots were suspended by the airline and made to undergo more training before they could fly again. Its also been said but denied that the pilots had fallen asleep andthe crew are supposed to check on them every fifteen minutes, but they did not.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alé onur air is gewoon de max! Waar is hier die website dat ik hier snel eens wat tickets op de kop kan tikken!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik neem zowiezo nooit het vliegtuig.
|
![]() |
![]() |