![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() /
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 9 april 2006 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed artikel , maar je zou beter iets doen aan de opmaak.
Alhoewel ik spiritualiteit met religie toch niet zo zie zitten. In de Westerse samenleving wordt er veel te weinig over gesproken. Mensen worden in het ongewisse gehouden, en vooral ook omdat ze denken dat wetenschappers het antwoord op alles hebben. Ik was vroeger ook een die geloofde dat er niet iets meer was, dat het allemaal elektriciteit was en dat het gedaan was na de dood. Ooit heb ik nog het leven gedefinieerd als "gecoordineerde semi-willekeurige bewegingen van atomen op macroscopische schaal", hoe mis was ik toen. Maar goed, mensen leren. Zoiets roept diepe vragen op over de zin van het leven. Als je naar voldoende bewijs kijkt, (NDE's, OOBE's, reincarnatie, ... etc) dan kan je antwoorden krijgen over wat we hier doen. Antwoorden die kunnen aanleiding geven tot een positievere attitude.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 april 2006 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() spiritualiteit
Wensdenken. ![]() |
![]() |
![]() |