Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2007, 15:46   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard Scissor Sisters in Hasselt vanavond en ikke ook

nog volk van hier dat vanavond zijn gay-level een beetje gaat oppompen?

Scissor Sisters
Oud 21 april 2007, 17:25   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nee, ik moet vanavond zelf mijn travestie-act doen in club "De Blauwe Lotus".
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 20:19   #3
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

janet
Oud 21 april 2007, 21:43   #4
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Waar gaat de wereld naartoe...
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2007, 09:48   #5
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

The Sisters waren gewoon goed.
Beter dan ik gehoopt had.

Met ondermeer een fantastisch rockende versie van 'Tits on the radio' en 'She's my man' -de opener- had het optreden een behoorlijk vaart. Enkel het kwijlerige 'Land of a thousand words' was een beetje een buitenbeentje in de set, maar voor de rest ging het goed vooruit. Hun intro was een lekker rockend nummer van Ike & Tina Turner en dat was eigenlijk een goede referentie voor hun optreden. Het lag een beetje in die lijn.

Ook opvallend was hoe nu duidelijk werd dat hun grootste succes 'I don't feel like dancing' bijlange na hun beste nummer niet is. Terwijl alle andere nummers wel een extra live-push kregen was dat bij 'I don't ...' niet echt het geval. De zaal ging vaneigens wel 'bananas'.
Goeie frontman ook; je kan zeggen wat je wil van zijn hoge stemmetje maar die gast heeft een stem waar hij alle kanten mee op kan en hij gebruikt ze ook zo. Net zoals zijn lijf, heel het optreden staan te kronkelen, regelmatig andere pakjes, allusies op zijn geaardheid (hij sprak de rest van de band ook steevast aan met 'Ladies') en zichzelf niet al te serieus nemend. Opkomen met een soort John Cleese-achtige silly walk en het optreden eindigen in enkel een glitter onderbroek... Die mens weet zichzelf nog te plaatsen. En dat is in tijden van Bono's, Jaggers en Axl Roses een hele verademing.

Treffend ook; de 'gewoonheid' van het publiek. Niet dat ik me daar aan een gay-parade verwachtte maar ik spotte zelfs geen enkele drag-queen en die had ik toch een paar verwacht. De gemiddelde leeftijd lag minstens rond de 30 schat ik. Praktisch geen jong grut.

Dik applaus ook voor de grenslandhallen; netjes aangegeven van op de autostrade, volop parkeergelegenheid (en niet te duur; €2), gezellige inkomhal, begeleiding naar uw zitplaats en vooral; bier in glas!! En voor maar €2!! Netjes...

Kortom; een geslaagd avondje uit.
Oud 23 april 2007, 08:06   #6
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
nog volk van hier dat vanavond zijn gay-level een beetje gaat oppompen?

Scissor Sisters
Wat ben je van plan BigF.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
The Sisters waren gewoon goed.
Beter dan ik gehoopt had.

Met ondermeer een fantastisch rockende versie van 'Tits on the radio' en 'She's my man' -de opener- had het optreden een behoorlijk vaart. Enkel het kwijlerige 'Land of a thousand words' was een beetje een buitenbeentje in de set, maar voor de rest ging het goed vooruit. Hun intro was een lekker rockend nummer van Ike & Tina Turner en dat was eigenlijk een goede referentie voor hun optreden. Het lag een beetje in die lijn.

Ook opvallend was hoe nu duidelijk werd dat hun grootste succes 'I don't feel like dancing' bijlange na hun beste nummer niet is. Terwijl alle andere nummers wel een extra live-push kregen was dat bij 'I don't ...' niet echt het geval. De zaal ging vaneigens wel 'bananas'.
Goeie frontman ook; je kan zeggen wat je wil van zijn hoge stemmetje maar die gast heeft een stem waar hij alle kanten mee op kan en hij gebruikt ze ook zo. Net zoals zijn lijf, heel het optreden staan te kronkelen, regelmatig andere pakjes, allusies op zijn geaardheid (hij sprak de rest van de band ook steevast aan met 'Ladies') en zichzelf niet al te serieus nemend. Opkomen met een soort John Cleese-achtige silly walk en het optreden eindigen in enkel een glitter onderbroek... Die mens weet zichzelf nog te plaatsen. En dat is in tijden van Bono's, Jaggers en Axl Roses een hele verademing.

Treffend ook; de 'gewoonheid' van het publiek. Niet dat ik me daar aan een gay-parade verwachtte maar ik spotte zelfs geen enkele drag-queen en die had ik toch een paar verwacht. De gemiddelde leeftijd lag minstens rond de 30 schat ik. Praktisch geen jong grut.

Dik applaus ook voor de grenslandhallen; netjes aangegeven van op de autostrade, volop parkeergelegenheid (en niet te duur; €2), gezellige inkomhal, begeleiding naar uw zitplaats en vooral; bier in glas!! En voor maar €2!! Netjes...

Kortom; een geslaagd avondje uit.
En is uw Gay gehalte gestegen en bekijk je het leven nu door een rozere bril?
Oud 23 april 2007, 08:46   #7
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de Scissor Sisters vorig jaar op Rock Werchter gezien (in de Marquee). Was me dat een goei feestje! Heel tof optreden, veel sfeer, en inderdaad een geweldige stem!
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2007, 09:26   #8
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

In Wieze was het zatedag wat anders....met nog ne ferme strip-tease bij Southern Vodoo....geen jaenettegedoe zulle !!

http://www.pestpop.be/voorblad%202007.htm
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be