![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jouw denkwereld zit volledig verkeerd in elkaar!
Het lijkt wel of jij een fundamentalitisch islamitisch wereldregime wenst! Want dat is wat bestreden moet worden de internationale Jihaad die als doel heeft een Kalifaat van de planeet aarde waar de sha'ariah het voor het zeggen heeft. En als we ons niet verdedigen gaat hun plan nog slagen ook. Is de Islam het erzats-communisme voor jou???? Je gaat met je hoofd tegen de lamp lopen!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is dus slecht nieuws voor de normaal denkende mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() (Het oorspronkelijke topic werd gesloten wegens 'oproep tot geweld.' Kaatd is hier ook tijdelijk geband voor geweest maar na protest van andere forumgebruikers werd deze ban vrijwel meteen ingetrokken. Zie ook: hier en hier)
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 mei 2006 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Die draad hier blijft open, maar constructief handelen - géén foutjes maken dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Nog goed nieuws. Hamas en Fatah beginnen mekaar uit te moorden. Vandaag zijn er 3 gesneuveld. Hoera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() walgelijk kaatd, je stelt me teleur. Het zijn nog altijd 14 mensenlevens die verloren zijn gegaan. Of zijn die minder waard omdat het Amerikanen en Britten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wat verwacht je nu van mensen die zich indentificeren met moorddadige ideologiëen als het communisme. Wolven in schapenvacht zijn die lui....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() sorry Tim, maar de wereld is niet zo zwart-wit als gij der van maakt. Ik kan me soms terugvinden in wat Kaatd post, maar evenveel keren ook niet. Maar hier ging ze m.i. te ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het verheerlijken van het doden van mensen ... ziek in je hoofd moet je daarvoor zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even zeggen dat ik blij ben dat dit topic toch terug open is...
Citaat:
![]() Maar die Amerikaanse soldaten zijn veelal zelf niet de imperialisten. Die zitten in het Witte Huis, in het Pentagon of in de raden van bestuur van corporations als Halliburton, Lockhead-Martin, eXXon-mObil, Texaco-Chevron,... Tussen de Amerikaanse soldaten zitten een hoop zwarten en latino's die te arm zijn om te gaan studeren, en dus maar kiezen voor de gratis opleiding in het Amerikaans leger. Zij hebben niets te zeggen in de oorlogspolitek. Veelal zijn het zelfs mensen die te jong zijn om te gaan stemmen (17-jarigen)! Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 8 mei 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 mei 2006 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Mooi, het masker van kaatd is eraf gevallen en het sprookje van "gewelddadig, intolerant tuig vindt je enkel bij extreem-rechts" werd weer eens doorgeprikt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen kaatd en die andere poster die zich recentelijk blij noemde dat een groep skinheads een allochtoon in het ziekenshuis heeft geslagen? Er is voor mij geen enkel verschil. Beiden denken en zeggen immers dat het doel de middelen heiligt. Hun doel is goed, hun doel is heilig, daar twijfelen ze geen moment aan en om dat doel te bereiken zijn alle middelen goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verzet van de Irakezen en Afganen is volgens mij volledig gerechtvaardigd. Maar de Amerikaanse soldaten zelf als imperialisten beschouwen, gaat me te ver. Zij zijn louter 'instrumenten van het Amerikaans imperialisme'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Amerikaans leger is een beroepsleger dat gerecruteerd wordt uit alle lagen van de bevolking. Soldaten zijn allemaal vrijwilligers. Ze worden goed betaald in vergelijking met Belgische beroepssoldaten. 17-jarigen in het leger zijn meestal mensen die over hun ouderdom gelogen hebben. Er is dus geen enkele reden om die mensen te gaan beklagen. Het zijn volwassenen die dat als beroep gekozen hebben. En pas op, ik steun de VS in de meeste gevallen en ik doe helemaal niet mee aan het anti-Amerikanisme dat vandaag zo in trek is. Maar die soldaten, die moet je niet beklagen. Zij zouden dat zeer zeker ook niet willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb ergens begrip voor verzetslieden die de Amerikanen te lijf gaan (hoewel zij eigenlijk in eigen vlees snijden), maar hoe jij al die zuivere terreuraanslagen gerechtvaardigd kan noemen is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Eerst pedofielen verdedigen en nu dit! Ons kaat verdiend een permanente ban naar het nerdsforum "Chez Paulus"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() In Irak gaat het om verzet tegen een bezetter (de gorotste imperialistische macht ter wereld), in België kan je nu moeilijk van een militaire bezetting door mensen met rastakapsels spreken, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar zeker dat de kandidaten zorgvuldig werden gescreend en geselecteerd door "washington". 8)