![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vorige week gaf hij zo'n 50000 euro kado aan het commercieel!!!!! gedrocht, Kate Ryan, ter promotie???? van belgie in het buitenland (wie legt mij uit hoe een platvloers inhoudloos songcontest belgie helpt op het internationaal toneel?????
Mooie redenering ook van bertje want eigenlijk beweert hij dat de overwinning te koop is!!!! Nog geen week later heeft hij een nieuw te supsideren subject gevonden; met name de eeuwige belofte tennister kirsten flipkens. Zij kreeg van bertje een coach kado (de door clijsters en malisse gedumpte Marc de Goes) ter voorbereiding van de olympische spelen in Pekin 2008. Tot zolang betaald Bertje (lees wij) het loon van suppercoach De Goes. Wanneer bedenkt dat ventje dit allemaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() twas zelfs 60000 euro als ik me niet vergis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Wat moet hij anders doen?
Trouwens het zijn verkiezingen, bij gebrek aan programma zal hij zich in de schijnwerpers moeten gooien.