![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Belgische missie in Afghanistan zal mogelijk verlengd worden tot februari 2004 en uitgebreid worden tot 400 soldaten. 160 Belgische soldaten bewaken de Afghaanse luchthaven van Kaboel.
Ondertussen worden hier de Afghanen uitgewezen want het is allemaal veilig weer in Afghanistan. Begrijpe wie begrijpe kan. Afghanistan staat niet eens op de lijst van de 5 (?) onveilige landen die België hanteert bij haar uitwijzingsbeleid. Ondertussen nadert de hongerstaking van de 250 vluchtelingen in de Kerk van Elsene haar dramatisch hoogtepunt. Het Belgisch asielbeleid wordt hier andermaal ferm te k*kken gezet, ttz eerder het gebrek aan beleid dus. Zie ook: "Afghanistan: Deteriorating Security Situation Threatens Human Rights Statement by John Sifton, Afghanistan Researcher House International Relations Committee June 18, 2003" http://hrw.org/backgrounder/asia/afg...mony061803.htm
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst kon ik het nog begrijpen, nu begin ik die zever te HATEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() En wij mogen diene vlieger nog betalen ook zeker
![]() Ik pleit voor de oprichting van werkkampen ofwel concentratiekampen en laten we ze een lesje leren, zal wel stoppen mee onze rijkdommen af te pakken, die bende Jihadstrijders ![]()
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Geachte piano;persoonlijk weet ik niet hoe de toestand momenteel in Afghanistan is
![]() Binnen onze partij maken wij een onderscheid tussen politieke vluchtelingen en economische vluchtelingen. Wanneer onze regering deze mensen uitgewezen heeft,dan wil dat volgens mij zeggen dat de toestand binnen deze mensen hun land dit toelaat ![]() Wanneer ik merk dat deze mensen dan nog hun eisen gaan stellen(wanneer zij één jaar uitstel niet voldoende vinden) ![]() ![]() Daarom dat ik steeds heb gezegt(mijn persoonlijke mening)wees menselijk,geef deze mensen eten,geef deze mensen onderdak,en kledij. Vanaf dat de situatie in eigen land het toelaat,stuur hen terug(desnoods onder dwang) ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Fernand,daarom kom ik even terug op een oude topic.
Wanneer ik van mijn vrouw verneem(O.C.M.W.Antwerpen),in welke situatie onze bejaarden vaak moeten leven. ![]() ![]() U heeft gelijk wanneer u zegt,dat deze mensen vinden dat een leefloon,dat geld krijgen een RECHT is ![]() ![]() ![]() ![]() Deze mensen hebben in tegenstelling tot onze ouderen nooit bijgedragen tot onze gemeenschap en hebben hier geen recht op ![]() Voor de verkiezingen heeft mvr.hoofddoek Vogels toegegeven dat het varken van de mutualiteiten serieus gespekt is,ondanks dat wij in Januari weer extra mochten bijbetalen.Haar antwoord''maar dit moet gespekt blijven'' Iedereen weet,dat de toekomst er voor vlaanderen niet rooskleurig uitziet. Enkel en alleen al in Nederland,verwacht men in 2004 nog ééns 150.000 polen ![]() Onze OCMW is tevens niet het episch centrum van de wereld,al hebben sommige van hen reeds de arrogantie om dit het Openbaar-Centrum-Migranten-Welzijn te noemen ![]() Wanneer er oorlog heerst in deze mensen hun landen is men welkom. Wanneer de situatie in eigen land het toelaat,stuur hen terug,desnoods onder dwang ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds eenmaal het vergelijk gemaakt. Ze komen hier aan met vrouw en kinderen, met het vliegtuig. Uitgedist in Millet vesten, en Nike sportschoenen. Wie betaald er dat??????? Ze moeten of kapitaalkrachtig zijn, ofwel schulden gemaakt hebben om naar hier te komen. En in beide gevallen zijn ze economische profijtzoekers. (Ik kan hen absoluut geen ongelijk geven!!!). Maar de regering moet daar paal en perk aan stellen. Het Is ONEERLIJK tegenover de ECHTE asielzoekers, die door deze wantoestand uit de boot dreigen te vallen. De mensen die vluchten voor de oorlog in hun land, gaan naar BUURLANDEN. Al de anderen zijn asielbedriegers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Reisadies Ministerie van Buitenlandse zaken ivm
Afghanistan: Reisadvies AFGHANISTAN Datum: 07/05/2003 Naar Afghanistan gaan wordt ten stelligste afgeraden. De situatie is er onstabiel en gevaarlijk voor reizigers. Alhoewel het land langzaam maar zeker zijn stabiliteit herwint, is voor reizigers de veiligheid evenwel nog onvoldoende gegarandeerd, in het bijzonder buiten Kabul. In Kabul is de veiligheidssituatie vrij stabiel maar voor hoelang valt niet te zeggen. Criminaliteit blijft een probleem. Voorts blijft het risico van een terroristische aanslag waarvan bezoekers onrechtstreeks het slachtoffer kunnen worden, bestaan. Afghanistan ligt nog bezaaid met mijnen en niet-ontplofte tuigen. Wie om dwingende redenen toch naar het land moet, wordt ten stelligste verzocht zich in verbinding te stellen met het diplomatiek bureau van België in Kabul en met de ambassade van België in Islamabad, Pakistan, die ook Afghanistan binnen haar ambtsgebied heeft. http://diplobel.fgov.be/nl/travel/co...NL=AFGHANISTAN Afghanistan stabiel? My ass! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom ook weinig democratisch van : -beginnen af te geven op het asielbeleid ; -gebruik te maken van chantagemiddelen, zoals hongerstaking. Wat maakt afghanistan trouwens onveiliger dan bvb liberia, congo... |
|
![]() |
![]() |