![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Dat Vlaanderen binnen Europa hoge toppen scheert als het gaat over politieke
hilariteit dat staat buiten kijf. Nu hebben een aantal Vlaamse parlementsleden zich de moeite getroost om een nieuwe trend te zetten in ons, sinds mensgeuhenis, maar al te belachelijke politieke apenlandschap. Ze stemmen voortaan namelijk "tegen zichzelf". Vraag me af waar we hier in Vlaanderen nog langer mee bezig zijn en of we als burger sommige kiekens uit dat parlement niet beter opsluiten nu er toch een ophokplicht werd uitgevaardigd. Kijk, luister en huiver (ook niet verboden te lachen): http://www.youtube.com/?v=Clw3nNeDlNw En meer nog, het verhaal klopt. Mensen die op de hoogte zijn van het radiodossier kunnen de woorden van Jurgen Verstrepen alleen maar bevestigen. |
![]() |
#2 |
|
![]() oeps
> sinds mensHeuGenis, ... |
![]() |
#3 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> Dat Vlaanderen binnen Europa hoge toppen scheert als het gaat over politieke > hilariteit dat staat buiten kijf. > Nu hebben een aantal Vlaamse parlementsleden zich de moeite getroost om een > nieuwe trend te zetten in ons, sinds mensgeuhenis, maar al te belachelijke > politieke apenlandschap. > Ze stemmen voortaan namelijk "tegen zichzelf". > Vraag me af waar we hier in Vlaanderen nog langer mee bezig zijn en of we > als burger sommige kiekens uit dat parlement niet beter opsluiten nu er toch > een ophokplicht werd uitgevaardigd. > Kijk, luister en huiver (ook niet verboden te lachen): > http://www.youtube.com/?v=Clw3nNeDlNw > En meer nog, het verhaal klopt. Mensen die op de hoogte zijn van het > radiodossier kunnen de woorden van Jurgen Verstrepen alleen maar bevestigen. Kennelijk weet je erg weinig af van wat er bij ons allemaal gebeurt, Koen. Want naar mijn mening doen jullie Vlamingen het in vergelijk met ons helemaal zo slecht nog niet. Way off-topic, maar laat ik het openbaar vervoer eens nemen. Hasselt en Aalst met gratis openbaar vervoer meen ik. En de treinen die op tijd rijden. Omdat men bij jullie begrijpt dat er nutsvoorzieningen zijn waar winst maken niet eenvoudig is, ja zélfs niet als gewenst wordt geacht! Omdat ze in Vlaanderen wat dat betreft geen boter op hun hoofd hebben. Hier in Nederland wil de politiek namelijk helemaal niemand uit de auto, kost immers een berg aan belastinginkomsten. Bovendien willen we het geld liever uitgeven aan zinloze vredestaken in Afghanistan, taken die zullen backfiren in onze gezichten. Letterlijk. Wim K. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#4 |
|
![]() "Wim K. " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > >> Dat Vlaanderen binnen Europa hoge toppen scheert als het gaat over >> politieke >> hilariteit dat staat buiten kijf. > >> Nu hebben een aantal Vlaamse parlementsleden zich de moeite getroost om >> een >> nieuwe trend te zetten in ons, sinds mensgeuhenis, maar al te >> belachelijke >> politieke apenlandschap. > >> Ze stemmen voortaan namelijk "tegen zichzelf". > >> Vraag me af waar we hier in Vlaanderen nog langer mee bezig zijn en of we >> als burger sommige kiekens uit dat parlement niet beter opsluiten nu er >> toch >> een ophokplicht werd uitgevaardigd. > >> Kijk, luister en huiver (ook niet verboden te lachen): >> http://www.youtube.com/?v=Clw3nNeDlNw > >> En meer nog, het verhaal klopt. Mensen die op de hoogte zijn van het >> radiodossier kunnen de woorden van Jurgen Verstrepen alleen maar >> bevestigen. > > Kennelijk weet je erg weinig af van wat er bij ons allemaal gebeurt, Koen. > Want naar mijn mening doen jullie Vlamingen het in vergelijk met ons > helemaal zo slecht nog niet. Way off-topic, maar laat ik het openbaar > vervoer eens nemen. Hasselt en Aalst met gratis openbaar vervoer meen ik. > En de treinen die op tijd rijden. Omdat men bij jullie begrijpt dat er > nutsvoorzieningen zijn waar winst maken niet eenvoudig is, ja zélfs niet > als gewenst wordt geacht! Omdat ze in Vlaanderen wat dat betreft geen > boter op hun hoofd hebben. Hier in Nederland wil de politiek namelijk > helemaal niemand uit de auto, kost immers een berg aan belastinginkomsten. > Bovendien willen we het geld liever uitgeven aan zinloze vredestaken in > Afghanistan, taken die zullen backfiren in onze gezichten. Letterlijk. > > Wim K. > Ja, Hasselt, thuisland van meneer gratis. De grootste oplichter van de eeuw. Gratis bestaat niet. Alleen voor domme mensen. Koen |