![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
"Master Bob" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Holding him up to scorn, > Waar heb je het hier in godesnaam over, Bobby? Ben net terug van Aalst, alwaar ik het carnaval helaas niet meegemaakt heb aangezien ik ietwat voorbij Erpe-Mere afgestapt ben in een onweerstaanbaar gezellig plattelandscafeetje en me er met een vriend lazarus heb gezopen. Gelukkig heeft mijn Maghrebijnse, die als moslima nooit alcoholica gebruikt, ons behouden weer thuisgebracht; hoewel ze als papierloze geen rijbewijs bezit,- maar ik heb daarover een regionale VB'er aangesproken die beloofd heeft dit vóór de gemeenteraadsverkiezingen in orde te brengen. u. |
|
|
#2 |
|
|
uncle wrote:
>> Holding him up to scorn, >> > > Waar heb je het hier in godesnaam over, Bobby? > Ben net terug van Aalst, alwaar ik het carnaval helaas niet meegemaakt heb > aangezien ik ietwat voorbij Erpe-Mere afgestapt ben in een onweerstaanbaar > gezellig plattelandscafeetje en me er met een vriend lazarus heb gezopen. > Gelukkig heeft mijn Maghrebijnse, die als moslima nooit alcoholica > gebruikt, ons behouden weer thuisgebracht; hoewel ze als papierloze geen > rijbewijs bezit,- maar ik heb daarover een regionale VB'er aangesproken > die beloofd heeft dit vóór de gemeenteraadsverkiezingen in orde te > brengen. u. Hoezo, mag ze één gaan halen in het land van herkomst? ;-) |
|
|
#3 |
|
|
"Gunter Schelfhout" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Hoezo, mag ze één gaan halen in het land van herkomst? ;-) > (Not,- sinds Guido Tastenhoye enige jaren geleden nog de perverse vraag stelde: "Waarom wordt een aantal personen die duidelijk geen asielaanvragers zijn maar bedriegers, niet meteen in de gevangenis of gesloten centra ondergebracht met het oog op hun snelle repatriëring?" is er veel water door de mijn zo geliefde Dender gevloeid.) Nog dit. Weetje wat ze ons straks vooschotelt? Naar een recept van LPBoon: Konijn met Pruimen! "De stukken konijn in wat boter bruin bakken en wat kruiden met Herbamare (of zout) en peper. Nadat het konijn zo'n 5 minuten gebakken heeft, de sjalotjes toevoegen (naar smaak fijngehakt of in grovere stukken, maakt niet uit). Wanneer de stukken konijn mooi aangebakken zijn, het bier, de tijm en laurier toevoegen. Het sneetje brood besmeren met mosterd en ook in de kookpot leggen. Alles op een zo zacht mogelijk vuurtje minstens 45 minuten laten sudderen. Ongeveer 20 minuten voor het einde de pruimen toevoegen. Terwijl het konijn suddert, de rest van de maaltijd klaarmaken (aardappelen, groenten, soep,...) of van een aperitiefje genieten." Dat aperitiefje slaan we voor één keer over. u. |