![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, alhoewel
ik aan Johnny Logan twijfel, presteerde het om de islamiet Brahim als winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Gelukkig dacht het Vlaamse publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. Belle Perez, door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de 3e plaats op te eisen. Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die liever pest dan ze te dienen. Een tijdje terug was op de VTM in het discussieprogramma van Goedele Liekens, Recht Van Antwoord al duidelijk dat de VRT doorgaat met haar arrogante en linkse politiek van "wij weten het beter dan het publiek". Het blijkt dat een groot deel van de Vlamingen op de VRT radio meer Vlaamstalige en Nederlandstalige muziek wil. De VRT, de staatsomroep die door de belastingbetaler in Vlaanderen in leven wordt gehouden had geen oren naar de wensen van dezelfde belastingbetaler. Ze jatten dus belastinggeld van de Vlaming zonder naar de wensen van die Vlaming te luisteren. Puur diefstal dus. Groetkes, Barbarossa |
![]() |
#2 |
|
![]() On Mon, 20 Feb 2006 02:39:06 +0100, "Barbarossa" <[email protected]>
wrote: >De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, alhoewel >ik aan Johnny Logan twijfel, presteerde het om de islamiet Brahim als >winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Gelukkig dacht het Vlaamse >publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. Belle Perez, >door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de 3e plaats op te >eisen. > >Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft >laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die >liever pest dan ze te dienen. > >Een tijdje terug was op de VTM in het discussieprogramma van Goedele >Liekens, Recht Van Antwoord al duidelijk dat de VRT doorgaat met haar >arrogante en linkse politiek van "wij weten het beter dan het publiek". Het >blijkt dat een groot deel van de Vlamingen op de VRT radio meer Vlaamstalige >en Nederlandstalige muziek wil. De VRT, de staatsomroep die door de >belastingbetaler in Vlaanderen in leven wordt gehouden had geen oren naar de >wensen van dezelfde belastingbetaler. Ze jatten dus belastinggeld van de >Vlaming zonder naar de wensen van die Vlaming te luisteren. Puur diefstal >dus. Gij copieert, wij copieren. Johnny Logan, uwen Eurosong kenner kiest voor Brahim en Kay Styles heb ik ergens op teletext gelezen. Wat mij betreft, dat gejank van Xandee verleden keer , zo zijn er 10000 op een jaar, 't zelfde met Kate Ryan. Maar da's dus mijn mening en ik zal wel niet de enige zijn. Nu is Brahim ook mijne stijl niet, maar soit. Wat ge eigenlijk wil komen vertellen dat ge uw zegske eens wil doen dat het aan de VRT ligt dat die bruine Brahim hoog scoort en dat het u niet aanstaat want 't is ne moslim en 't kan u ni schelen of hij goed zingt of niet, zo iemand steunt men niet. Wel, dat hebt ge dan weer eens goed gezegd se, het publiek waarbij ge wilt scoren zal u prijzen tot in het oneindige. 't Is dat ge er nog iets aan over houdt he. Nog aan toe te voegen, zijt gij zo arrogant dat ge alle Vlamingen die gestemd hebben ' wij weten het beter' en 'islamofiel' te noemen' ? Anne Anne >Groetkes, >Barbarossa > |
![]() |
#3 |
|
![]() "Anne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 20 Feb 2006 02:39:06 +0100, "Barbarossa" <[email protected]> > wrote: > > >De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, alhoewel > >ik aan Johnny Logan twijfel, presteerde het om de islamiet Brahim als > >winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Gelukkig dacht het Vlaamse > >publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. Belle Perez, > >door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de 3e plaats op te > >eisen. > > > >Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft > >laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die > >liever pest dan ze te dienen. > > > >Een tijdje terug was op de VTM in het discussieprogramma van Goedele > >Liekens, Recht Van Antwoord al duidelijk dat de VRT doorgaat met haar > >arrogante en linkse politiek van "wij weten het beter dan het publiek". Het > >blijkt dat een groot deel van de Vlamingen op de VRT radio meer Vlaamstalige > >en Nederlandstalige muziek wil. De VRT, de staatsomroep die door de > >belastingbetaler in Vlaanderen in leven wordt gehouden had geen oren naar de > >wensen van dezelfde belastingbetaler. Ze jatten dus belastinggeld van de > >Vlaming zonder naar de wensen van die Vlaming te luisteren. Puur diefstal > >dus. > > Gij copieert, wij copieren. > > Johnny Logan, uwen Eurosong kenner kiest voor Brahim en Kay Styles heb > ik ergens op teletext gelezen. > Wat mij betreft, dat gejank van Xandee verleden keer , zo zijn er > 10000 op een jaar, 't zelfde met Kate Ryan. > Maar da's dus mijn mening en ik zal wel niet de enige zijn. > Nu is Brahim ook mijne stijl niet, maar soit. > Wat ge eigenlijk wil komen vertellen dat ge uw zegske eens wil doen > dat het aan de VRT ligt dat die bruine Brahim hoog scoort en dat het u > niet aanstaat want 't is ne moslim en 't kan u ni schelen of hij goed > zingt of niet, zo iemand steunt men niet. > Wel, dat hebt ge dan weer eens goed gezegd se, het publiek waarbij ge > wilt scoren zal u prijzen tot in het oneindige. > 't Is dat ge er nog iets aan over houdt he. > > Nog aan toe te voegen, zijt gij zo arrogant dat ge alle Vlamingen die > gestemd hebben ' wij weten het beter' en 'islamofiel' te noemen' ? Brahim hoog scoren? Neen, die is door een wildcard van de islamofiele jury doorgedrongen tot de halve finale en vervolgens de finale. Daar had het "volk" geen enkele inspraak in. Nee, ik zou niet durven beweren dat Vlamingen in deze islamofiel hebben gestemd, integendeel, Brahim gaat namelijk door de stemming niet naar Athene. De Vlamingen hebben duidelijk gemaakt dat hij daar niks te zoeken heeft. De (s)linkse VRT zag het natuurlijk graag anders. Het zou me niets verbazen dat een volgend keer ze de GSM- en telefoonstemming geheel afschaffen, er mot en zal een islamiet namens Belgie naar een volgende Eurovisiesongfestival. Volgend jaar mag de RTBF weer beslissen, ik houd nu al mijn hart vast. Alleen maar islamieten in de voorrondes en geen blonde Belgische? Groetkes, Barbarossa |
![]() |
#4 |
|
![]() Anneke,
het is gewoon een stom idee om die Brahim naar dat festivalleke te sturen, nu zijn collega-moslims zich niet bepaalt sympathiek gedragen tegenover sommige Europese landen... Denk je nu echt dat ze er in die landen ook maar aan denken om veel punten aan die "snotvoddragende moslim" te geven???? -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be |
![]() |
#5 |
|
![]() Op Mon, 20 Feb 2006 03:23:40 GMT, schreef Anne <[email protected]> :
>ohnny Logan, uwen Eurosong kenner kiest voor Brahim en Kay Styles heb >ik ergens op teletext gelezen. >Wat mij betreft, dat gejank van Xandee verleden keer , zo zijn er >10000 op een jaar, 't zelfde met Kate Ryan. >Maar da's dus mijn mening en ik zal wel niet de enige zijn. >Nu is Brahim ook mijne stijl niet, maar soit. >Wat ge eigenlijk wil komen vertellen dat ge uw zegske eens wil doen >dat het aan de VRT ligt dat die bruine Brahim hoog scoort en dat het u >niet aanstaat want 't is ne moslim en 't kan u ni schelen of hij goed >zingt of niet, zo iemand steunt men niet. Voor mij is het inderdaad zo. moslims go hell ! -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
![]() |
#6 |
|
![]() On Mon, 20 Feb 2006 02:39:06 +0100, Barbarossa wrote:
> De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, alhoewel > ik aan Johnny Logan twijfel, presteerde het om de islamiet Brahim als > winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Gelukkig dacht het Vlaamse > publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. Belle Perez, > door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de 3e plaats op te > eisen. > > Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft > laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die > liever pest dan ze te dienen. > > Een tijdje terug was op de VTM in het discussieprogramma van Goedele > Liekens, Recht Van Antwoord al duidelijk dat de VRT doorgaat met haar > arrogante en linkse politiek van "wij weten het beter dan het publiek". Het > blijkt dat een groot deel van de Vlamingen op de VRT radio meer Vlaamstalige > en Nederlandstalige muziek wil. De VRT, de staatsomroep die door de > belastingbetaler in Vlaanderen in leven wordt gehouden had geen oren naar de > wensen van dezelfde belastingbetaler. Ze jatten dus belastinggeld van de > Vlaming zonder naar de wensen van die Vlaming te luisteren. Puur diefstal > dus. > > Groetkes, > Barbarossa de vrt moet het niet beter weten, de kiezers moeten het nie beter weten, het is geen zaak van een goed nummer te sturen, maar een winnend nummer. Persoonlijk vond ik da van els de schepper een machtig nummer, maar niet bruikbaar. Ik ben totaal geen fan van die petra, maar ze hadden die moeten sturen. En dan kies ik niet op basis van mijn smaak, maar op basis van wat het meeste kans maakt arne |
![]() |
#7 |
|
![]() Barbarossa wrote:
> De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, > alhoewel ik aan Johnny Logan twijfel, Logan was vóór Kay Styles en Brahim. > presteerde het om de islamiet Brahim > als winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Zoals Marcel aangaf, hun individuele mening telde slechts voor zo'n 2,5% mee. Brahim is absoluut goed in zijn genre. Dat hij al dan niet praktiserend moslim zou zijn, doet daar geen afbreuk aan. > Gelukkig dacht het > Vlaamse publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. > Belle Perez, door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de > 3e plaats op te eisen. > > Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft > laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die > liever pest dan ze te dienen. Onzin. > Een tijdje terug was op de VTM in het discussieprogramma van Goedele > Liekens, Recht Van Antwoord al duidelijk dat de VRT doorgaat met haar > arrogante en linkse politiek van "wij weten het beter dan het publiek". > Het blijkt dat een groot deel van de Vlamingen op de VRT radio meer > Vlaamstalige en Nederlandstalige muziek wil. De VRT, de staatsomroep die > door de belastingbetaler in Vlaanderen in leven wordt gehouden had geen > oren naar de wensen van dezelfde belastingbetaler. Ze jatten dus > belastinggeld van de Vlaming zonder naar de wensen van die Vlaming te > luisteren. Puur diefstal dus. Geeuw. |
![]() |
#8 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> Brahim is absoluut goed in zijn genre. > Dat hij al dan niet praktiserend moslim zou zijn, doet daar geen afbreuk > aan. Ik zie de Scandinavinsche landen al massaal punten geven aan onze moslim. :-) > >> Gelukkig dacht het >> Vlaamse publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. >> Belle Perez, door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de >> 3e plaats op te eisen. >> >> Het is nu wel duidelijk dat de VRT met die linkse islamofiele jury heeft >> laten zien totaal geen binding te hebben met het Vlaamse publiek en die >> liever pest dan ze te dienen. > > Onzin. Tja, ieder zijn gedacht, he. > Geeuw. Slecht geslapen???? -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be > |
![]() |
#9 |
|
![]() "Barbarossa" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, > alhoewel > Johnny Logan? Brahim? Belle Perez? Eurosong? Met welke rotzooi houden jullie zich bezig? Dat heeft evenveel met muziek te maken als het gejank van mijn Mechelaar,- als ie achter een haas aanrent die hem het nakijken geeft. u. |
![]() |
#10 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Barbarossa" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, >> alhoewel >> > > Johnny Logan? Brahim? Belle Perez? Eurosong? > Met welke rotzooi houden jullie zich bezig? > Dat heeft evenveel met muziek te maken als het gejank van mijn Mechelaar,- > als ie achter een haas aanrent die hem het nakijken geeft. boekskes lezen jongen want van muziek 'n de rest heb je toch geen kaas gegeten |
![]() |
#11 |
|
![]() > Johnny Logan, uwen Eurosong kenner kiest voor Brahim en Kay Styles heb > ik ergens op teletext gelezen. > Wat mij betreft, dat gejank van Xandee verleden keer , zo zijn er > 10000 op een jaar, 't zelfde met Kate Ryan. > Maar da's dus mijn mening en ik zal wel niet de enige zijn. > Nu is Brahim ook mijne stijl niet, maar soit. > Wat ge eigenlijk wil komen vertellen dat ge uw zegske eens wil doen > dat het aan de VRT ligt dat die bruine Brahim hoog scoort en dat het u > niet aanstaat want 't is ne moslim en 't kan u ni schelen of hij goed > zingt of niet, zo iemand steunt men niet. > Wel, dat hebt ge dan weer eens goed gezegd se, het publiek waarbij ge > wilt scoren zal u prijzen tot in het oneindige. > 't Is dat ge er nog iets aan over houdt he. > > Nog aan toe te voegen, zijt gij zo arrogant dat ge alle Vlamingen die > gestemd hebben ' wij weten het beter' en 'islamofiel' te noemen' ? Jep, laat het ons eens hebben over de eurosongtoestanden. Aan het woord was Brahim, de man wiens Nederlands zo onverstaanbaar is dat hij evengoed Tibetaans zou kunnen spreken. De arme jongen was met zijn lawaaierig nummertje tijdens de halve finale door het publiek naar huis gestemd. De "vakjury" besloot hem een wildcard te geven voor de finale. Geleide democratie heet dat - in Cuba en Noord-Korea kennen ze daar alles van. Op de VRT dus ook. Wat wist de brave Brahim te melden? "Ik mocht niet in de finale staan omdat ik een allochtoon ben". What the Fuck? De enige reden dat hij in de finale stond, is net omdat hij allochtoon is. Daarom en enkel daarom kreeg hij een wildcard. En dan maar jammeren omdat hij als allochtoon gediscrimineerd zou worden. Wat een lef heeft die kerel ! En vooral: wat een geluk dat die arrogante kwal niet won. Hij kreeg wel het hoogst aantal punten van de "vakjury" (wat een verrassing, de linkse VRT-poesjenellen stemden voor Brahim), maar werd door "het publiek" vakkundig naar huis gestemd. Ach ja.. kan ie weer gaan mekkeren over de racistische TV-kijkers zeker... . |
![]() |
#12 |
|
![]() "Mon" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > boekskes lezen jongen want van muziek 'n de rest heb je toch geen kaas > gegeten Ben net JS Bach's Brandenburgische Konzert Nr 6 in B-Dur aan het genieten. D�*t is muziek, bestejongen. u. |
![]() |
#13 |
|
![]() On Mon, 20 Feb 2006 02:39:06 +0100, "Barbarossa" <[email protected]>
wrote: >De (s)linkse VRT met ook een stel (s)linkse islamofiele juryleden, alhoewel >ik aan Johnny Logan twijfel, presteerde het om de islamiet Brahim als >winnaar van het Belgische Eurosong aan te wijzen. Gelukkig dacht het Vlaamse >publiek er geheel anders over en stuurde Kate Ryan naar Athene. Belle Perez, >door de jury afgeserveerd, revancheerde zich alsnog door de 3e plaats op te >eisen. hmm overdrijf je nu niet ??? die man heeft een lied dat zal scoren in verschillende landen denk ik.. de tekst vond ik wel niet altijd goed verstaanbaar. voor het eurosonggedoe is het lied voor de ene niet geschikt en voor de andere wel... Ge moogt niet vergeten dat een vakjury probeert op te vallen en vaak een afwijkende mening wil ten berde brengen al is het maar om op te vallen :-) Zijn eigen opmerking dat hij niet door mocht gaan van het publiek om zijn alltonn zijn is, vond ik totaal misplaatst. Tot slot snap ik wel niet wat de dochters van leyers zo sexy vinden aan de jiongen...:-) |
![]() |
#14 |
|
![]() > hmm overdrijf je nu niet ??? > die man heeft een lied dat zal scoren in verschillende landen denk > ik.. > de tekst vond ik wel niet altijd goed verstaanbaar. > voor het eurosonggedoe is het lied voor de ene niet geschikt en voor > de andere wel... > > Ge moogt niet vergeten dat een vakjury probeert op te vallen en vaak > een afwijkende mening wil ten berde brengen al is het maar om op te > vallen :-) > > Zijn eigen opmerking dat hij niet door mocht gaan van het publiek om > zijn alltonn zijn is, vond ik totaal misplaatst. > > Tot slot snap ik wel niet wat de dochters van leyers zo sexy vinden > aan de jiongen...:-) Zijn gesneden bruine piemel mischien,daar geilen die kutten op ze |
![]() |
#15 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Mon" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> boekskes lezen jongen want van muziek 'n de rest heb je toch geen kaas >> gegeten > > Ben net JS Bach's Brandenburgische Konzert Nr 6 in B-Dur aan het genieten. > D�*t is muziek, bestejongen. > u. Jaja,het Horst Wessellied ook |
![]() |
#16 |
|
news:[email protected]... > > Jaja,het Horst Wessellied ook Stupide response. Sta me toe, bij dezen, onze conversatie als beëindigd te beschouwen. Sujetten als jij zouden naar ene zondagsschool moeten worden gestuurd, alwaar ze Clockwork Orange-gewijze ene weldoende hersenspoeling dienen te ondergaan,- die ze kitsch van kunst leert te onderscheiden. Ter leeringhe: John Lennon is kunst; Johnny Logan is kitsch. u. |
![]() |
#17 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Mon" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Jaja,het Horst Wessellied ook > > Stupide response. > Sta me toe, bij dezen, onze conversatie als beëindigd te beschouwen. > Sujetten als jij zouden naar ene zondagsschool moeten worden gestuurd, > alwaar ze Clockwork Orange-gewijze ene weldoende hersenspoeling dienen te > ondergaan,- die ze kitsch van kunst leert te onderscheiden. > Ter leeringhe: John Lennon is kunst; Johnny Logan is kitsch. En als debiel nonkeltje zonder argumenten zit wordt hij ALTIJD persoonlijk dat klein links ventje |
![]() |
#18 |
|
news:[email protected]... > > En als debiel nonkeltje zonder argumenten zit wordt hij ALTIJD persoonlijk > dat klein links ventje Weetje, het Horst Wessel Lied kan ik best wel pruimen, zolang het in een prachtige film als Bob Fosse's Cabaret wordt uitgevoerd. "Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen! S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt. Kameraden, die Rotfront und Reaction erschossen, marschiern im geist in unserm Reihen mit. Die Strasse frei den braunen Bataillonen! Die Strasse frei dem Sturmabteilungsmann! Es schaun aufs hakenkreuz voll hoffnung schon Millionen. Der Tag für Freiheit und fuer Brot bricht an. Zum letztenmal wird nun Appell geblasen! Zum kampf stehn wir alle schon bereit. Bald flattern hitlerfahnen ueber allen Strassen, die knechtschaft dauert nur noch kurze Zeit! Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen! S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt. Kameraden, die Rotfront und Reaction erschossen, marschiern im geist in unserm Reihen mit." |
![]() |
#19 |
|
news:[email protected]... > > En als debiel nonkeltje zonder argumenten zit wordt hij ALTIJD persoonlijk > dat klein links ventje Weetje, het Horst Wessel Lied kan ik best wel pruimen, zolang het in een prachtige film als Bob Fosse's Cabaret wordt uitgevoerd, en er door kobolds van je soort geen gevolg wordt aan gegeven. "Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen! S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt. Kameraden, die Rotfront und Reaction erschossen, marschiern im geist in unserm Reihen mit. Die Strasse frei den braunen Bataillonen! Die Strasse frei dem Sturmabteilungsmann! Es schaun aufs hakenkreuz voll hoffnung schon Millionen. Der Tag für Freiheit und fuer Brot bricht an. Zum letztenmal wird nun Appell geblasen! Zum kampf stehn wir alle schon bereit. Bald flattern hitlerfahnen ueber allen Strassen, die knechtschaft dauert nur noch kurze Zeit! u. |
![]() |
#20 |
|
![]() On Mon, 20 Feb 2006 17:18:48 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Mon" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> boekskes lezen jongen want van muziek 'n de rest heb je toch geen kaas >> gegeten > >Ben net JS Bach's Brandenburgische Konzert Nr 6 in B-Dur aan het genieten. >D�*t is muziek, bestejongen. >u. > Hmmm, wie naar de Brandenburgers luistert kan niet helem�*�*l verloren zijn. Al verkies ik persoonlijk de vierde. F. |