![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Dit is géén grap, maar echt een feit, de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonie valt echt stil.... onze regering heeft ervoor gezorgd dat de geldkas in wallonie staat zodoende is er géén stroom meer nodig !
![]()
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dan zal nu de geldstroom van Wallonie naar Vlaanderen moeten lopen, of worden wij op droog zaad gezet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Klopt toch gedeeltelijk...
Het open deksel ligt nog in Vlaanderen... De opening in de bodem ligt in Wallonië.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |