![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() [FONT=Arial][SIZE=2]Het nieuws sloeg deze week in als een bom: maar liefst 54% van de Vlaamse werklozen heeft nog NOOIT gesurft (op Internet). Een cijfer dat eerdere alarmerende berichten van de Oeso, Unicef en het Kinderkankerfonds enkel maar bevestigt. Plots is dit hot news. Toen echter minister van Begroting Freya Van den Bossche enkele weken geleden een akkoord scheen te hebben bereikt met de Internetsector, kraaide daar geen haan naar. Gelukkig maar voor ons Freya, zo blijkt achteraf. Het verslag van een zwarte periode waar de vete tussen de SP.A en de ooit zo rode burcht van de VRT als een etterbuil is opengebarsten.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Het relaas van de gratis 100 miljoen (megabyte): http://www.defrut.be[/SIZE][/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk wel erg dat er 54% van de werkloze nog nooit op het Internet heeft gezeten.
Weer een reden waarom de werkloze dikwijls is een isolement leven en niet aan werk geraken
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toen ik mij ging inschrijven als werkzoekende, moest ik onmiddelijk mijn CV ingeven op de computer en werd ik tot vervelens toe begeleid op de VDAB website.
Alles wordt in het werk gesteld om de advertenties toegankelijk te maken, zelfs in de stations staan computers om te zoeken naar werk. Het is toch dat wat we moeten aanbieden, en geen gratis cybercafés. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook nog nooit een villa in Toscane kunnen bekostigen.
Laatst gewijzigd door lombas : 9 april 2006 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere werkloze een gratis computer en gratis internetaansluiting thuis, het zou leuk zijn, ja... Te leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |