![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Claude Comel usurpant "alt.idiots" <[email protected]>
in news:[email protected] : > Pro Kyoto wrote: >> victal wrote: >>> "Justin Taceo": >>>> Que ce soir la polygamie ou la polyandrie, c'est un choix personnel >>>> que l'état n'a pas �* gérer. La seule chose qui importe est la >>>> liberté éclairée des personnes concernées. >>> >>> Si la polygamie prévaut l'humanité retournera �* l'âge de pierres >> >> Pourriez-vous troquer vos affirmations gratuites et ridicules pour des >> arguments solides faisant la démonstration de vos prétention? > > Comment voulez vous que ce déchet de .. > Alors, Pépé Comel, ..on s'amuse ? fu2 kivabien -- (Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience.) |