![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer nieuwe vraag? | |||
wachten op tip |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
na een half uur |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
na een uur |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
na twee uur |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik krijg er het *** van.
Vind dat er dringend afspraken gemaakt moeten worden tussen de quizzers. Een vraag werd gesteld. Geen tips of moeilijke tips. Niemand weet het antwoord. De vraagsteller is offline. Na hoeveel tijd mag iemand anders een andere vraag stellen, in afwachting van een tip? Aan de quizzers om te stemmen hoe lang dit mag duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() er zijn soms wel eeel lange wachtmomenten
![]() |
#3 |
|
![]() Met 7 punten in de quiz mag ook Duvelke zijn zeg doen.
![]() ![]() (of zijn achtste punt halen in de vastgelopen vraag van nu) Laatst gewijzigd door Nick_ : 13 april 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Max 1 jaar en niet meer.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Het is mss niet leuk en ik vind ook dat de vraagstellers er rekening mee moeten houden, maar de regels zijn best zo.
Ik probeer meestal mijn vraag wat aan het moment aan te passen, als er veel volk meedoet, niet té ver zoeken. Als ik weg moet en link vraag, maken dat er genoeg tips (daarom niet expliciet) te vinden zijn om dat te vinden. We kunnen natuurlijk dit draadje gebruiken om voor de leute elkaar wat vragen te stellen in dode momenten als deze ![]() Laatst gewijzigd door Proletariër : 13 april 2006 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Zo gaat de lol eraf: een heel moeilijke vraag stellen en weg tot de dag erop, zodat het stokt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() jamaja, als ge dan ne nutteloze tip geeft, kan den één zeggen da was ne goeie tip voor mij en den andere vindt van niet
mss komt er binnen dit en een uur enen online die dat paard onmiddellijk herkent, die verdient dat punt dan ook helemaal! we kunnen mss allemaal een prive bericht sturen met als tekst: "ik vind het niet mooi dat je ons alleen met dat paard zonder tip zo lang achterliet" als hij er zo een paar heeft zal hij er wel rekening mee houden volgende keer (nu wss ook al, als hij de reacties hier leest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() en nog meer als ik hem morgen ne toek op zn bakkes geef op kantoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() De vraag is natuurlijk wat is een dood moment?
Tussen 's morgens en 's nachts zijn er nu eenmaal minder mensen on-line, dus lijkt het logisch dat er een dan een langere wachttijd zou zijn. Maar 's avonds zou je wel kunnen kiezen voor een kortere wachttijd.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
want er is waarschijnlijk niemand en indien wel dan is ie vaak toch alleen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() prive bericht verstuurd
![]() ik zit hier veel 's nachts alleen, lekker veel tijd om te zoeken op die ene vraag 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() We kunnen natuurlijk allemaal Wortelschijven gaan verdienen op CP tijdens de dode quizmomenten.
Mensen die nu nieuwsgierig zijn naar CP en wortelschijven mogen mij steeds een privébericht sturen 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een half uur is m.i. voldoende. Het ware ook tof wanneer de vraagsteller in kwestie zegt dat hij offline gaat, want dat vergeet men wel eens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() inderdaad
![]()
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() een coup op de forumdraad !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen de puntjes he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel mij nogal geviseerd door dit topic...
![]() Het hangt ervan af wanneer de vraag gesteld wordt. Als je een vraag stelt om half drie 's nachts, kan je niet verwachten dat er binnen het half uur een anwtoord komt. Rond een uur of 10, 11 's avonds is het dan maar 5 minuten wachten op een antwoord. Ik zou niet zeggen dat een vraag automatisch vervalt na x minuten/uren. Zolang je maar laat weten dat je weggaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huur Herman Van Molle in...
|
![]() |
![]() |